1

9 1 0
                                    

Serena altın sarısı saçlarını düzeltip aynada kendini son bir kez daha kontrol etti.
Mükemmel tam da olması gerektiği gibi
6 senedir olduğu gibi.

Yathakaneden çıkarken yanına ders kitaplarını ve soğuk bir kasım günü olması nedeniyle kalın zümrüt yeşili bir süveter aldı.

Ortak salona gelince en yakın arkadaşlarından biri olan Rabastan ile büyük salonun yolunu tuttular.

Kahvaltı yaparken genelde onun döneminde olan slytherinlerle oturuyolardı bunlar Barty,Evan,Felix,Regulus,Narsisa,Lucius ve Rodolphus tu bu kişileri nerdeyse doğumundan beri tanıyordu.

Karşısında oturan Evan ona "Ser, ilk dersin ne?"diye sorunca ezberinde olsa bile ders programını kontrol ederek "iksir gryfindor ile"cevabını verdi.Felix"benimde beraber gideriz"diyince kabul etmek dışında bir seçeneğı kalmadı.

Evet Evan Rosier çocukluğundan beri ona duyduğu bir çeşit hayranlıği vardı Serena bunu biliyordu zaten.Ama ona karşı birşey hissetmesede Evan iyi bir arkadaştı sizi dinlerdi ve haziranda nişanlanıcak olmaları vardı tabi.

Kahvaltı bitince Evan ile beraber iksir sınıfına gittiler. Ortalarda bir sıra bulduktan sonra basit bir sohbet etmeye başladılar.Aslında Evan o kadar da kötü değildi kibardı,centilmendi,ve çok yakışıklıydı sarı saçlı ve safir gibi mavi gözleri vardı derken içeriye slghorn girdi.
"Günaydın sınıf bugün bir değişiklik yapacağız her kez sağ tarafınfaki kişi ile yer değiştirsin."Sınıftan yüksek sesle homurdanmalar gelmeye başladı.Slytherinden bir kız neden diye sorunca slughorn "Çünkü gryfindorlarla anlaşmanızı istiyorum." cevabını alınca yer değiştirmekten başka bir şansımız kalmamıştı.
Sağıma bakıp James Potter'ı görünce bir of çekerek onunla yer değıştırdim.Ve yanımda ise Sirius lanet olası Black vardı. Tanrım 30 kişinin arasından gele gele bu soytarının yanına mı düşmüştüm?

 Tanrım 30 kişinin arasından gele gele bu soytarının yanına mı düşmüştüm?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SERENA'S AESTHETIC

evet ilk bölümün sonuna gelmiş durumdayız.
oylarınızı be yorumlarınızı lutfen eksik etmeyın.

265 kelime

secret (sirius black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin