Tw hafif bir +18
Ayaklarımı sürüye sürüye Black'in yanına ilerledim be eşyalarımı masanın üstüne koydum hayır hayır koymadım FIRLATTIM.
Tamam Serena sakin ol iksiri yapıp gideceksin sakin kendime bunları telkin ederek kendimi sakinleştirmeye çakışırken yanımdan gelen"Ben sanki sana çok meraklıydım Nott" cümlesiyle planlarım suya düştü.
Tamam aslında ondan bu kadar nefret etmemin sebebi bu 6 yıldır sadece bana yaptığı zevzek şakalarından dolayıydı.Üstüme kırmızı boyalar mi dokmedi,kusma pastilleri mi vermedi.
"Bana ne kadar meraklı olduğunu görebiliyorum Black"soyadını özellikle bastıtatak söyledim. O soyadından nefret ederdi.
"Sen git mazemeleri al,ben iksiri yaparım." dediğimde kaşları havaya kalkıp "neden sen almıyorsun demesi" bir oldu. İçimden sabır çekerek"senin yapıp çuvallamadığın iksir oldu mu"deyince sırasını sertçe itip iksir mazemelerini almaya gitti.
Ben de cüppemi çıkartıp gömleğımın kollarını sıvadım.Yaklaşık bir 25 dk sonra iksiri dinlenmesi için bırakırken etrafıma baktım.
Potter ile Felix birbirlerini boğazlamamak için zor duruyo gibi olsalarda iksirleri gayet iyi görünüyordu taki Felix arkaaını döndüğü zaman Potter kazanın içine rasgele birşeyler atıp patlamasını sağlayana kadar.
Ve ondan sonra tamamen bir kaos başladı Barty bundan yararlanarak Petirgrew'in kafasını kazana soktu.
Bellatrix yanındakı Mckinonu lanetledi ve ders Slughorn'un sonlandırmasıyla sona erdi. Bu demek oluyordu ki öğlene kadar boştum.
İksir sınıfından çıkıp koridora yönelince biri beni sert bir şekilde duvara yasladı kim olduğunu göremeden dudaklarıma yapışmasıyla onu itmem bir oldu.
Lanet olası Sirius Black "ne halt ediyorsun."diye çığırdığımda o birşey demeden tekrar dudağıma abandı. Lanet olsun ne kadar da güzel öpüşüyordu, Serena kendine gel!
Ben ise onu yakalarından çekip sert bir şekilde öpüsüne karşılık verdim.Öpücüğe karşı gülümsedinğini fark edince bu sefer uzanıp gülümsemesinden öptüm.
Elleri artık saçımda değildi vücudumu talan edercesine kalçalarımda geziniyolardı.Ellerini bacaklarıma sarıp hafif kaldırınca mesajı algılayıp zıplayarak beline sardım, dudakları dudaklarımı bırakıp boynuma doğru yol aldı sert hareketleriyle iz bırakacağını biliyordum. Kafasını kaldırıp göz göze gelmemizi sağlayınca "Beni ortak salonunuza götür." cümlesiyle elini tutup ortak salona ilerlemeye başlamam bir oldu. Ortak salonun önüne gelip şifreyi onun duymayacağı şekilde fısıldadım. Kapı açılır açılmaz içeriye girdik slytherin yurtları Salazar Slytherin'in isteği üzerine sıfıf sınıf ayrılmiştı cinsiyete göre değildi ve herkesin kendine özel odası vardı. 6. sınıfların katına gelip 7337 no lu odayı bulup onu içeriye itmem bir oldu.
devam edecek...
361 kelime