3

9 1 0
                                    

Tw smut

SİRİUS'UN BAKIŞ AÇISI

Odasına girdiğimde onu ittirerek duvara yasladım kemdime bir düşünme fırsatı vermeden onu tekrar öpmeye başlayınca dudaklarının bu kadar güzel hissettireceğini düşünmemiştim.

Gömleğinin düğmelerini açarken o da benim gömleğimi omzumdan itiyordu. Gömleğini çıkarınca gördüğüm siyah sütyen ile kendime hakim olamadığımı hissettim.

Onu yatağa ittirip üstüne çıktım. Ellerim eteğinin fermuarıni bulup indirince siyah jartiyer ile inledim."Çok güzelsin."bu cümlem onda hafif bir gülümsemeye neden oldu. Geri çekilip pantolonumu çıkarmaya başladım. Boxer ile kalınca bacakları ile belime sarılıp beni kendine çekti.

Dirseklerimin desteğiyle onun üstüne düşerken kendini bana bastırıp sert bir şekilde sürtünmeye başladı. Tanrım bu kadar güzel hissettireceğini bilseydim daha önceden dudaklarına yapışırdım.

O da benimle aynı düşünmüş olacak ki yüksek sesle inledi. İnlemesiyle sütyenini çıkartıp kafamı sol göğüsüne bastırdım. Kokusu baştan çıkarıcı bir kokuydu. Yeteri kadar sertleşince iç çamaşırlarımızı çıkardım. "Emin misin?" diye sorduğumda "Emin olmasam burda olmazdın"cevabı ile kendimi sertçe ittim.

O kadar sıcak be sıkıydı ki aklımı kaybedecek gibi hissediyordum. Ama canının acımaması için birkaç dakika bekledim hazır olunca kendini bana itti.
Mesajı ile sert ve hızlı bir şekilde haraket ediyodum.

Serena altımda kendimden geçmiş bir şekilde inliyordu. Göğüsü yer yer morarmıştı. Gözleri kapalı başı ise geriye düşmüştü. Bir an gözlerinin içine bakmak istesim. Ela rengi olan karanlıkta kahverengi olup güneş vurunca yeşil noktaları belli olan 16 yıllık yaşamımda eşi benzerini görmediğim bal rengi gözlerini...

Boynundan nazikçene tutup bana bakmasını sağladım şu an aldığı haz nedeniyle gözleri yaşarmıştı. Göz göze gelince boşaldığını hissettim beli yay gibi gerilip benimde onu 2 saniye sonra takip etmemi sağlamıştı.

İçinden çıkıp kanina kendimi attığımda aklımda tek bir soru vardı
Şimdi ne olacak?

esenliklerle...
267 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

secret (sirius black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin