Üzerimdeki bornozun uçları sıkıca tutmuş, derin nefes alarak odaya girdim. Demir, yatakta oturmuş telefonu ile oynuyordu. Benim geldiğimi fark edince telefonu komodine koymuş bakışlari ile üzerimi süzmüştü.
Ayağa kalkarak yanıma geldi. Bakışları bornuzun açıkta bıraktığı tenimde gezindi. İki elini kaldırarak yüzümü avcuna aldı. Dudaklarını anlıma bastırınca gözlerimi yumdum. Yumuşak dudakları yüzümün her yerinde gezmiş böylece onu ne kadar çok özlediğimi fark ettim
Yüzümün önüne gelen saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı. Demirin yanında İçimde benim bile tuhaf bulduğum bir utangaç kadın yatıyordu.
Eli bornozumun ipine gittiğinde , ellerim bornozu dahada sıkı tutumustu. Ellerini izlerken birden durdu. Bir eliyle çenemi havaya kaldırarak ona bakmamı sağladı. "Niye bu kadar gerginsin " dedi.
"Gergin değilim"
"Ellerini serbest bırak"
Elektirik çarpmış gibi hemen ellerimi bornozdan çektim. Gözümün içine öyle yoğun bakıyor ki bı an kaybolmak istedim.Tekrar bornozun iplerini eline aldı. Sonrada düğümü çözerk serbest bıraktı. Nefesimi tutmuş sadece onu izliyorum. Bornozun üst kısmından tutarak omuzlarımdan aşağı düşmesine izin verdi.
Şu an onun karşında çırılçıplak duruyorum. Bu benim utancımdan yüzümün morarmasina sebep oldu. Yinede devam etti. Elimden tutarak beni yatağa götürdü. Yatakta oturmuş benide kucağına çekti.
Utançtan yüzümü kaldırıp bakamadığım için yüzümü elleri arasına almış kafamı kaldırıp ona baktım. Gözlerinde gördüğüm yoğunlukla kafamı boynuna soktum. Ondan saklanarak utancımı gizlemeye çalıştım.
Oda bozmayıp bir eliyle saçımı okşamaya başladı. Bu huzuru en son 5 yıl önce yaşamıştım. Dakikalarca saçımı okşadı. En sonunda kafamı yavaşça çıkartarak bakışları ile hazır olup olmadığımi sorguladı. Demir sex sırasında her zaman sert oldu. Şu an beni beklemesin tek sebebi 5 yıl sonra yapacağımdan olsa gerek.
Hiç bir şey demeyip sadece kafamı salladigimda oda anlamış olacak ki beni üzerinde kaldırip yatağa yatırdı.
(Canlar+18 sahnesi başlıyor rahatsız olacaklar okumasın)
Bacaklarımın arasında yerini aldığında kalbim göğüs kafesimi delecek kadar hızlı atıyor. Vücudumu arzu akan bakışları izle süzdü. Bu hareketi ile yerimde rahatsizca kıpırdandım.
Artık vakit kaybetmek istemiyormuş gibi dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımi hoyratça sömürürürken kasıklarıma yayılan sızıyla yerimde rahatsizca kıvrandım. Elleri tüm vücudumu keşfe çıkmış, en sonunda kalçamda durunca sertçe sıkmıştı. Bu hareketiyle bende ağzına inlemistim. Kasıklarıma inen yangın kendini belli ederken artık onu içimde istiyordum. Gözlerimi açtığımda üzerindeki bornozdan bile belli olan sertliği de aynı fikirde olmalı.
Dudakları dudaklarımdan ayrıldığında cenemden yavaşça boynuma doğru öpücükler kondurmus. Zaten şu ana kadar yumuşak olması bile bir mucize derken sercte boynumu ısırması ile inledim. Boynumu ısırıp öpüyor ardından da hiç de nazik olmayacak şekilde sertçe emiyordu. Bir kaç dakikada boynuma işkence etmiş ardından yavaşça öpücükleri gerdanımdan göğüslerime kadar gelmişti.
Göğüs ucumu nazikçe öpmüş ben daha ne olduğunu anlamadan sertçe ısırmıştı. Zevken öte açıdan dolayi haykırırcasina inledim. Oda hoşuna gitmiş olacak ki dudakları yukarı kıvrıldı. Hayvan! Sağ göğsümu sıkarken sol göğüsumude ağzına alıp sertçe emmeye devam etti. Ben altında kıvranarak inlerken o daha da hızlanmışti. Elleri durmamış bütün vücudumda gezinmis en sonunda yine göğüsume çıkmış sertçe sıkmaya devam etti.
Artık oda dayanamıyormus gibi üzerindeki bornozu yırtarcasına çıkarmış. Şimdi karşımda tüm çıplaklığıyla duruyordu. Bakışlarım kaslı bedeninden yavsaca aşağı indiginde büyüklüğü ile yutkundum. Hapisanede yememiş içmemiş büyütmüş resmen . Büyük damarlı aletini birden bastırınca derince inledim.
Aleti yerinde durmamış kadınlığıma kendini yavaşça sürtmeye başladı. Ben altında deli gibi inlerken beklenmedigim anda içime sertçe girmesi ile bütün evi inletecek şekilde çığlığı bastım. Hemen dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. İçimde ki aletini almakta zorlanmış daha yarısı dışarıda duruyordu. (yazarken gülme krizine girdim )
Az öncekine göre yavaş hareketler ile içime girmeye devam etti. Artık tamamen içime girdiginde dolan gözlerimi kırpıştırdım. Dudakları alt dudagimi sertçe emdi. Ardından diliyle ağzıma baskı yaparak ağzımı açmami sağladı. Dillerimiz buluştuğunda dili ağzımı talan etmiş her köşesinde gezdi. O sırada da büyük aleti bir kaç dakika içimde kaldıktan sonra yavaş hareketler ile gel git yapmaya başladı.
Sex sırasında konuşmayı sevmeyip sadece işine odaklandığı için bende ona uyup konuşmadım.
Tırnaklarımı sırtına geçirmiş iz çıkartacak şekilde çizdim.İçimdeki hareketleri hızlanmış sertçe gel gitllerine devam etmişti. Artık acıdan öte zevkle inlerken dudakları dudaklarımdan ayrılıp boynuma yöneldi. Boynumu sertçe ısırması ile haykırdım. Omuzlarından tutup itmeye çalıştım ama iki elimide tek eline sığdırarak yatağa sabitledi.
Boynumun yarına kalmaz mosmor olacağına eminim. Dudakları yavaşça tüm gövdemde gezmiş sonra bacaklarıma yöneldi. Bacaklarımın üst kısımlarından dizime kadar yumuşak öpücükleri ile süsledi. Kafamı kaldırıp ona baktım. Oda bana bakıyordu. Ben ne yapacağını beklerken içimden yavaş hareketlerle çıkmış dudakları kasıklarıma doğru gelirken ne yapacağını anlayıp kafasını tutup kadınlığıma bastırdım. Sertçe inlemis artık son raddeye geldiğimi anladım.
Kadınlığım artık alev alıyor daha fazlasını istiyordum. Dudaklarıni kadınlığımın her köşesinde izini bırakmış . Dudakları kadınlığımdan ayrıldığında ne yapacağını beklerken kadınlığımı boydan boya yalaması ile yine derince inledim.
Bu seferde dili devreye girmiş en hassas noktalarimda gezmiş. Odayı inlemelerim dolduruken o sadece kadınlığıma odaklanmış işini yapıyor. Vajinamı agzina alıp emmesi ile inledim belim yataktan kavislenirken Demiri kendime daha da bastırmış artık zevkten dört köşe olmuştum. Dili dakikalarca vajinamı talan etmiş beni yerimde kıvrandırmıştı.
Dakikalar sonra titreyerek boşaldığımda Demir ağzını dayayıp bütün suyu emmisti. Ellerimi serbest bırakmış kendini yanıma attı. Yorgunluktan bedenimi hareket ettirecek takatim yoktu. Komodinin üzerindeki saate baktığımda saatin 4.32 olduğunu görünce gözlerim şokla açıldı. Beş saatten fazladır birlikteydik ve ben nasıl kendimden geçtiysem zaman kavramini unutmuşum. Demirin beni kendine çekip göğüsune yaslamasi ile gözlerimi yumdum.
Dakikalar sonra uykuyla karışık ayık olduğum sırada Demirin kulağıma "seni seviyorum " demesiyle uykuya daldım.
Arkadaşlar yeni kuruguma destek çıkarsaniz sevinirim
2. Bölümü nasıl buldunuz yorumlariniz bekliyorum 👉🏻
⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR[+18]
Roman d'amourElini ittirmeye çalıştığım sırada bacağımı sertçe sıkmıştı. Elimi geri cektigimde bu seferde aşağı yukarı okşamaya başladı. Masadaki suyumu alıp kafama diktim. "Bir soru mu var Gaye" alayla söyledi sözleri görmeden bile anlayabiliyorum. Bende yalan...