(ilk kitabım değil diğer kitaplarımı da okursanız mutlu olurumm bu arada karakterleri tanıtmiycam zamanla öğrenirsiniz)
~İyi okumalars~
Bu gün okulda ilk günümdü. Avusturalya 'dan Kore'ye geldim. Kore'ye ilk gelişim değildi babam Koreli olduğu için her ay akraba ziyaretlerine geliriz buraya. Ama bu sefer temelli olarak Kore'ye taşınacaktık . Burslu olarak yatılı bir lise buldum %70 bursluluk kazanmıştım. Lise 2'yi okuycam bu sene.
Okulum Kore'de çok ünlü olan bir okul.'Hyerong koleji' (salladım). Burada çok ünlü iş adamlarının okuduğunu idda ediyorlar. Pek varlıklı bir aile değiliz. Sadece 1 evimiz ve arabamız var. Ve birde kafemiz..
Sabah özenle kalktım. Elimi ve yüzümü yıkadım. Saçlarımı taradım...
Saçlarımı çok seviyordum. Doğal olmasına rağmen güneste açıldığı için saçım tonlara ayrılmıştı . Karamel rengi saçlarımın aralarında sarı tutamlar vardı...Okul formamı giyip hafif bir lip gloss sürdükten sonra aşağı indim.
Dün akşam bavulumu hazırlayıp aşağı indirmiştim bile
Odam çatı katındaydı. Ama burayı seviyorum;)
Okul forması 👇🏻👇🏻
(Erkek versiyonunu bulamadım bu nedenle erkekler içinde üstündeki kırmızı şey yerine kırmızı Ceket ve pantolon var )
Etek giymeyi seviyordum çünkü fiziğim güzeldi
(Omg)"Günaydın anne , babam işe mı gitti?"
Yn.A- evet kızım beklemek istedi ama açması lazım dükkanı biliyorsun, hem çok güzel olmuşsun
"Teşekkür ederim, tamam o zaman ben çok geç kalıcam gidiyorum!"
Yn.A-ama yemek yemedin?
" Aç değilim. Hem yemekhane var acıkırsam yerim görüşürüz annecimm!"
Yn.A- görüşürüz kızım dikkat et
Annemle birbirimizi öpük sıkıca sarıldık.
evden çıktım ve otobüs durağına doğru yürümeye başladım normalde yürüyerek giderdim ama elimdi bir ton bavul vardı
Otobüs durağına geldiğimde 7 erkek çocuk gördüm.hepsi birbirinden uzun ve yakışıklıydı. Benim gittiğim okula gidiyor olucaklar ki okul formalarından belli.Ben onlara çaktırmadan baksamda bir tanesi beni pür dikkat inceliyordu. Abicim yüz hatlarımı mı ezberliyon Puahahah
Bir süre sonra bakışlarından rahatsız oldum ve otobüs bekleyen bir topluluğun arasına karıştım..
/5 dk sonra/
Nihayet otobüs gelebilmisti. Otobüse bindim ve okula gittim.
Okula geldigimde müdürün odasını buldum ve kapıyı çalarak içeri girdim
(Yazarınızdan soğuk espiri: yn kapıyı sırtladı gidiyor Pushekjsdkbd)"Merhaba efendim"
Mdr- oo hoşgeldin hwang yn!
"Hoşbuldum efendim"
Müdürümüz çok tatlı ve sevecen birine benziyordu.
Mdr- bavullarını şuraya bırak. Ben görevlileri çağırıp odana bıraktırırım.
Odan 5. Katta 10 numaralı oda.Ve bana bir anahtar uzattım anahtarın üst kısmında adım, soy adım okul numaram ve odamla ilgili şeyler yazıyordu. Anahtarı alıp cebime attım
"Teşekkürler efendim"
Mdr- ee ben seni lafa tutmiyim. Sınıfın
10/A hatta ben sana birini çağrıyım o götürsün"Peki"
(Arkedaslar normalde biliyorum Kore'de lise 3 yıl fln ama oralara fazla takılmayın direk tüm okullar 4 sene benim kitabımda.)
Müdür okul telefonuyla birini aradı
Mdr- Merhaba hocam. Okul nöbetçisi sizin sınıftan mı?.. ha tamam o zaman iki dakika odama gelebilir mi yeni öğrenci geldi de... Peki o zaman iyi dersler.
Müdür bana baktı ve konuştu
Mdr- şansına okul nöbetçisi senin sınıfındaymış. Birazdan gelir. Geç otur istersen
Önündeki koltukları gösterdi
"Peki, ha bu arada, okulda ders dısında teneffüslerde felan telefon kullanmak yasak mı? "
Mdr- hayır yasak değil telefonlarınız sizde kalıyor ama ders içinde ve ya sınavlarda kullanırsanız telefona el koyuyoruz.
"Tamam teşekkürler"
Müdürle havadan sudan biraz konuştuktan sonra kapı çaldı. Gelen otobüs durağında beni dikizleyen serefsizdi(öyle deme yn sonraki bölümlerde görürüm seni)
Hem bunla aynı sınıfta mıyım?! İcinmden lütfen nöbetçi bu olmasın diye dua ederken müdür konuştu
Mdr- yn bu arkadaş jungkook siz sonra tanisirsiniz zaten aynı sınıftasınız. Seni sınıfına götürücek. Eğer bir problem yaşarsan ve ya soru sormak istersen her zaman burdayım.
"Teşekkürler efendim. İyi günler."
Ayağa kalktım ve jungkook denen çocugun yanına gittim
"Hadi gidelim.."
İlk bölüm nasıl olduu?? Ayh bence çok iyi. Zaman buldukça bölüm atıcam yorum ve oy verir misiniz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jungkook ile hayal et /-takıntılı aşk-/
Fanficselam! kıtap hakkında fazla spoi vermek istemiyorum. klasik cringe jk kitaplarına benzemiyor bunu soyliyim :D