ក្រេាយពីរាងក្រាស់អស់កិច្ចការអីហេីយ រាងក្រាស់ក៏ដេីរត្រឡប់ទៅវិញ។តែសុខៗពេលដែលកំពុងដេីររាងក្រាស់ក៏បានក្រឡេកទៅឃេីញ..??
Meen: Ping..!! (កែវភ្នែកមួយគូររបស់រាងក្រាស់បានត្របាញ់ចូលគ្នានៅពេលដែលបានឃេីញទិដ្ឋភាពដែលមិនគួរឲចង់ឃេីញ គឺអ្នកដែលមាននាមជាប្រពន្ធកំពុងតែទៅសិទ្ធិស្នាលទាំងញញឹមញញែមជាមួយប្រុសដទៃនៅឯទីសាធារណៈ)
ពេលនេះរាងក្រាស់ចាប់ផ្តេីមក្តាប់ដៃខ្លាំងទៅៗព្រេាះកំហឹង កែវភ្នែកចាប់ផ្តេីមក្រហមនៅពេលដែលបានសម្លឹងថាប្រពន្ធរបស់ខ្លួនកំពុងតែនៅជាមនុស្សដែលខ្លួនឯងស្អប់។ មិនចាំយូររាងក្រាស់ក៏បានបេីកទ្វារហាង...!!
ក្រាក..!!(ទ្វារកញ្ចក់ត្រូវបានបេីកមួយទំហឹង)
👤: សួស្តីលេាក រីករាយណាស់ដែលមកដល់ហាងរបស់នាងខ្ញុំ
Meen:.....??(រាងក្រាស់មិនបានខ្វល់ពីអ្នកដែលបាននិយាយមកកាន់ខ្លួន ព្រេាះថាភ្នែកមួយគូរនេាះកំពុងតែត្របាញ់ឆ្ពេាះទៅគេាលដៅបាត់ទៅហេីយ ចំណែកឯជេីងក៏បានដេីរយ៉ាងលឿន)
Meen: កំពុងធ្វេីអីនឹងហាស...(កាន់មកជិតរូបភាពដែលមិនចង់ឃេីញកាន់តែផុសអណ្តែតពេញភ្នែកទាំងគូររបស់រាងក្រាស់ រហូតដល់រាងក្រាស់បានស្រែកទាំងកំហឹង)
Ping: Meen...!!(រាងតូចបានបញ្ឈប់សកម្មភាព ហេីយក៏បានបែមកមេីលមុខរាងក្រាស់ទាំងភ័យខ្លាច ព្រេាះគេដឹងថារាងក្រាស់កំពុងតែខឹងខ្លាំងនៅពេលនេះ)
Veha: អាវ...!!..លេាកMeen Nichakoonតេី...នេះចង់ទិញសម្លៀកបំពាក់ដែលមែនទេ(តាមពិតទៅVehaបានដឹងហេីយថាPingគឺជាប្រពន្ធរបស់រាងក្រាស់ តែVehaនៅតែធ្វេីពេីជាមិនដឹង)
Meen: ទៅផ្ទះវិញPing Nichakoon (រាងក្រាស់មិននិយាយច្រេីនទេ បានត្រឹមតែដេីរទៅទាញដៃរាងតូចខ្លាំងៗដេាយមិនបានគិតថារាងតូចកំពុងតែឈឺឡេីយ)
Veha: នេះលេាកចង់នាំPingទៅណាហាស....គេជាអ្វីនឹងលេាកហេស(ធ្វេីពេីទៀត😒)
Meen: មេីលទៅអូនប្រហែលជាស្និតស្នាលជាមួយវាខ្លាំងហេីយមេីលទៅ បានជាហៅគ្នាបែបនេះ(រាងក្រាស់ប្រុងនឹងទៅៗហេីយ តែឈប់វិញ)
YOU ARE READING
រឿងភរិយាស្របច្បាប់ វគ្គ2(តពីរឿង កំហឹងស្នេហ៌)✅
Romanceហេតុអីចាំបាច់សន្យាថានឹងស្រឡាញ់ ស្មេាះស្មាគ្រ័ ហេតុអី? បេីគង់តែអស់ចិត្តដដែល? ចុះបេីថ្ងៃណាមួយគ្មានខ្ញុំ តេីលេាកនឹងចាំសន្យាមួយនេាះទៀតទេ?💔