+ មន្ទីរពេទ្យ
ម៉ែតូច: អ្នកប្រុស...!!!អ្នកប្រុសរបស់ម៉ែតូច...ហ្ហឹក....ហ្ហឹក....!!!(ម៉ែតូចឈរនៅខាងមុខបន្ទប់របស់រាងក្រាស់យំឡេីងទន់ជេីងទៅហេីយ ព្រេាះពេលនេះគាត់បានដឹងរឿងគ្រប់យ៉ាងហេីយ)
Bee: ម៉ែតូចស្ងប់អារម្មណ៌....!!!(Beeបានទៅជួយទប់ម៉ែតូច រួចគេក៏បែមុខមកមេីលliyaដែលនាងកំពុងតែឈរនៅទីនឹងដែល)
Liya: ខ្ញុំគិតថាគួរតែប្រាប់រឿងនេះដល់ពីងហេីយ.....!!! បេីមិនចឹងទេវាអាចនឹងហួសពេល
Bee: ខ្ញុំទៅជាមួយអ្នកនាងដែល ព្រេាះខ្ញុំដឹងថាអ្នកប្រុសពីងនៅទីណា!!
Liya: មិនអីទេខ្ញុំទៅម្នាក់ឯងបាន!!! លេាកនៅមេីលថែគាត់ចុះ...!!!(និយាយរួចliyaក៏ដេីរចេញបាត់ទៅហេីយមានBeeតាមមេីលគេពីក្រេាយ)
កាត់មកមេីលរាងតូចឯណេះវិញពេលនេះគេកំពុងតែជួយអ្នកបម្រេីក្នុងផ្ទះធ្វេីម្ហូបទេាះជាអ្នកបម្រេីទាំងនេាះឃាត់យ៉ាងណាក៏រាងតូចនៅតែធ្វេីដដែរ ព្រេាះការងារនេះជាទម្លាប់រាងតូចទៅហេីយ
Ya: អ្នកប្រុសកុំអី...!!!ទុកឲពួកខ្ញុំធ្វេីបានហេីយអ្នកប្រុសកុំឲប្រឡាក់ដៃរបស់អ្នកប្រុសអី បេីអ្នកប្រុសVehaត្រឡប់មកវិញឃេីញបែបនេះគាត់នឹងស្តីបន្ទេាសឲខ្ញុំមិនខាន!!
Ping: មិនអីទេ...!! ខ្ញុំធ្វេីវារាល់ថ្ងៃទៅហេីយណា បេីលេាកVehaមកវិញខ្ញុំប្រាប់គេឲថាខ្ញុំចង់ធ្វេីដេាយខ្លួនឯងទេ(រាងតូចកំពុងតែនិយាយជាមួយYaសុខៗស្រាប់តែមានអ្នកបម្រេីប្រុសម្នាក់បានដេីរមក)
👤: អ្នកប្រុសពីង...!!មានគេចង់ជួបអ្នកប្រុស
Ping: មានដឹងថាគេជាអ្នកណាទេ?(រាងតូចសួរទាំងឆ្ងល់)
Liya: គឺខ្ញុំ...!!!
Ping: អ្នកនាង...!!(រាងតូចគ្រាន់តែឃេីញLiyaដេីរមកដល់នៅចំពេាះមុខភ្លាមគេស្រាប់តែឈរគាំងមួយកន្លែងហេីយមេីលទៅកាន់liyaទាំងមិននឹកស្មានថាមនុស្សស្រីដែលគេឃេីញថាកៀកកេីយជាមួយរាងក្រាស់ក្នុងបន្ទប់ធ្វេីការពេលនេះបានមករកគេ)
កាត់មកដល់ពេលដែលរាងតូចបានដេីរមកដល់មន្ទីរពេទ្យវិញ ពេលនេះគេដេីរមកទាំងអារម្មណ៌មិននៅនឹងក្នុងដេាយសារមិញនេះliyaបាននិយាយរឿងគ្រប់យ៉ាងប្រាប់គេអស់ហេីយ
YOU ARE READING
រឿងភរិយាស្របច្បាប់ វគ្គ2(តពីរឿង កំហឹងស្នេហ៌)✅
Romanceហេតុអីចាំបាច់សន្យាថានឹងស្រឡាញ់ ស្មេាះស្មាគ្រ័ ហេតុអី? បេីគង់តែអស់ចិត្តដដែល? ចុះបេីថ្ងៃណាមួយគ្មានខ្ញុំ តេីលេាកនឹងចាំសន្យាមួយនេាះទៀតទេ?💔