Meen: អូនកាន់តែផ្តេសផ្តាស់ហេីយPing(រាងក្រាស់ស្រែកខ្លាំងៗ)
Ping: ត្រូវហេីយអូនវាកាន់តែផ្តេសផ្តាស់......ផ្តេសផ្តាស់ឡេីងអាចឲបងមកលាងខួរអូនយកមកលេងសេីចតាមចិត្តទៅហេីយ(រាងតូចផងហេីយដៃចង្អុលក្បាលខ្លួនឯងផងទាំងស្រក់ទឹកភ្នែកមិនឈប់)
Meen: បានហេីយគេងទៅ បេីយេីងនៅតែនិយាយគ្នាបែបនេះទៀតក៏អូននៅតែមិនយល់ពីបងដែល(និយាយរួចរាងក្រាស់ក៏ឡេីងទៅបន្ទបើបាត់ទៅដេាយមិនចង់ឈ្លេាះគ្នាច្រេីនជាងនេះ)
Ping: យ៉ាងមិចបងឈឺខ្លាំងមែនទេMeen បានជាមិនចង់និយាយទៀតជាមួយអូនហាស.....បងឆាប់ត្រឡប់មកវិញ...ហ្ហឹក....ហ្ហឹក....(រាងតូចដាក់ខ្លួនអង្គុយចុះក្បែសាឡុឱបក្បាលជង្គង់របស់ខ្លួនបង្ហូរទឹកភ្នែកទាំងក្តីឈឺចាប់ នេះប្តីគេពិតជាមនុស្សបែបនឹងពិតមែនឬ ?)
Ping: អូនមិនល្អត្រង់ណាMeen...ហ្ហឹក....ហ្ហឹក.....បេីអូនធ្វេីឲបងមិនពេញចិត្តបងក៏អាចប្រាប់អូនបាន អូននឹងព្យាយាមកែវា មិនចាំបាច់ឲបងទៅធ្វេីទង្វេីរទាំងអស់នេាះទេ....ហ្ហឹក....ហ្ហឹក....!!!!
+លុះព្រឹកឡេីង
Ping: ហូណាលឿនឡេីងកូន អាហាររួចរាល់ហេីយណា!!!(រាងតូចរៀបចំអាហារដែលនៅលេីតុបណ្តេីរស្រែកហៅហូណាដែលកំពុងតែពាក់ស្រេាមជេីងលេីសាឡុបណ្តេីរ)
ហូណា: បាទរួចហេីយ(ដេាយរួចហេីយហូណាក៏រត់មកត្រេ...!!សំដៅមកតុអាហារយ៉ាងលឿន)
ម៉ែតូច: អ្នកប្រុសត្រូវការទឹកដេាះគេាដែលទេ?
Ping: បាទ....សុំ2កែវម៉ែតូច
លុះមួយសន្ទុះក្រេាយមករាងក្រាស់ក៏បានចុះមកពីខាងលេីទាំងមានសម្លៀកបំពាក់ធ្វេីការរួចជាស្រេច
ហូណា: Good morning លេាកប៉ា(ក្រាន់តែឮហូណានិយាយពីសព្វមួយនេាះភ្លាមរាងតូចក៏បានងាកទៅមេីល ទាំងដែលអ្នកម្ខាងទៀតដេីរទាំងហួសគេទៅទៀត)
Meen: Good morning បាទកូនសម្លាញ់....ខ្សឺត...!!!(រាងក្រាស់បានឱនមកថេីបថ្ងាស់របស់ហូណាទាំងញញឹម)
ហូណា: លេាកប៉ាញុាំអាហារជាមួយហូណាដែរទេ?
Meen: សុំទេាសផង...!!ចាំលេីកក្រេាយណាកូនសម្លាញ់...ចឹងប៉ាទៅហេីយ(និយាយរួចរាងក្រាស់ក៏ដេីរចេញទៅបាត់ទៅដេាយគេធ្វេីជាមិនឃេីញថាវត្តរបស់រាងតូចនៅទីនេះដែរ)
YOU ARE READING
រឿងភរិយាស្របច្បាប់ វគ្គ2(តពីរឿង កំហឹងស្នេហ៌)✅
عاطفيةហេតុអីចាំបាច់សន្យាថានឹងស្រឡាញ់ ស្មេាះស្មាគ្រ័ ហេតុអី? បេីគង់តែអស់ចិត្តដដែល? ចុះបេីថ្ងៃណាមួយគ្មានខ្ញុំ តេីលេាកនឹងចាំសន្យាមួយនេាះទៀតទេ?💔