~3~

139 17 33
                                    

Yaklaşık iki saatir oyun oynuyorlardı ama şaşırtıcı bir şekilden Shidou ara ara oyun hakında konuşmuştu sadece Sae şaşırmıştı sonra ise oyun oynamayı çok sevdiği için oyuna daldığını düşündü.
"Sanki toptan başka bir şey görüyormuşuz gibi birde evde futbol oynuyoruz.. ayrıca Sae-chan neden japonya yerine İspanya'yı seçtin.. burda bile ülkeni sevmiyorsun..."

Sae göz devirdi
"Burdaki ilk 11 isteğim ilk 11 değil o yüzden ispanyayı seçtim iblis" Shidou sırıttı
"Benim olduğum ilk 11 istiyorsun dimii anlamadık sankii" ofladı Sae ne güzel konuşmuyordu oysaki
"Sıkıldım iblis" elindeki oyun konsolunu bırakıp koltukta geriye yaslandı Sae.
Shidou ise pis pis sırıtıyordu.

"Seni eğlendirebilirim" Sae göz devirdi
"Siktir git" yeterli bir cevaptı.
"Sen benim evimdesin ama Sae-chan"
"Benmi gideyim yani?"
"HAYIR ASLA SAE-CHAN" Sae sırıttı telefonuna gelen bildirime baktı ve ayağa kalktı
"İspanyadan bi not gelicekti onu almam lazım şuan gelmiş" Shidou kafasını sallayıp ayağa kalktı

"Bende geliyorum hem buraya yakın zaten sonra yine eve geliriz"
"Evim var benim gidebilirim"
"Annen ve babanın Rin'i neden yalnız bıraktın dırdırını çekmek istiyormusun cidden?" Sae ofladı haklıydı
"Tamam çıkalım" Sae odada Shidou'nun hazırlanmasını bekliyordu ona arkasını dönmüştü neden bilmiyordu ama öyle yapması gerekmiş gibi hissetmişti.

Arkasını döndü Sae. Shidou giyinmişti.
Shidou'nun elindeki atkıya takıp takmama arasi bakışlarını gördü
"Takmalısın hava soğuk iblis" Shidou ona döndü
"Bana dönmüşsün sonunda ne oldu etkilenmekten korktuğun içinmi arkanı döndün Sae" bunları derken atkıyı boynuna gelişi güzel sarıp Sae'ye yaklaşmış ve onu belinden tutup kendine çekmişti Sae ise tepkisiz gözler ile ona bakıyordu.
"Dokunma bana iblis" Shidou daha çok kendine çekti.
Sae hâlâ tepkisiz gözler ile bakıyordu Shidou ise oflayıp bıraktı.
Bu iş sandığındanda zor olucaktı ama sevdiği bir şarkıdada dediği gibi
'Hangi kitapta yazılmış aşkın zora yenildiği' Sae en sonunda onun olacaktı.

~~~~~~~~~~~~~
"O ne" Sae Shidou'nun belkide yüz kez sorduğu soruyu yine cevapsız bıraktı. aldığı mektupu okuyup gerekli cevabı yazmıştı postanede yıl olmuş 2024 ama onlar hâlâ mektuplaşıyorlardı tamam evraklar önemli olabilirdi ama saçmaydı.

Sae Shidou'ya döndü atkısını zaten evde düzgün takmamıştı şuan daha çok birbirine girmişti.
Düzensiz şeylerden nefert ederdi.
Shidou'yu durdurup önüne geçti ve atkısını düzeltmeye başladı bir şeyler mırıldanan Shidou'nun sesi kesilmişti.
"Çocuk gibisin iblis daha atkı nasıl takılır bilmiyormusun" Shidou ise biraz şaşkındı maruz göründü napabilirdi.
"Sae-chan.. bildiğim çok başka şeyler var onları gösterebilirim sana" şaşırsada yolundan devamdı.
Sae göz devirdi ve atkını. Her tarafını düzeltip yürümeye başladı.

Shidou'da hemen ona yetişti ama bir şeyi görmemişlerdi.

Onlara doğru ağızları bir karış açılmış bakan Karasu, Otoya, Bachira ve Yukkimiya'yı görmemişlerdi bu sıra ise Karasu çoktan onların fotoğrafını guruba atmıştı.

                        EGOİSTLER

Karasu:

Karasu:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Demon And KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin