~8~

87 13 62
                                    

Shidou nefes alamıyordu.
Hatta nefesi götünden alıyor olabilirdi.
SAE. ONA. SARILMIŞTI.
ellerini hemen oda Sae'nin sırtına koydu bu anlık sevgi patlamasının sebebi neydi çözememişti ama.. AMASI YOKTU SAE ONA SARILMIŞTI ŞAŞKINDA OLSA KARŞILIKSIZ BIRAKAMAZDI.

"Ah.. Shidou-kun ben gideyim o halde teşekkürler yolu gösterdiğin için Loki aradı dediğin yerde beni bekliyormuş tekrar teşekkürler bu arada"
Charlesin sesi ile Sae Shidou'dan ayrıldı.
CHA-CHAN BUNUN SIRASIMIYDI

"Tamam cha-chan görüşürüz'' Shidou'nun elleri hâlâ Sae'nin belindeydi Charles uzaklaşınca kafasını Sae'ye çevirdi ve bir şok daha yaşadı
SAE'NİN YANAKLARI KIZARIKTI.
BİLDİĞİNİZ KIZARMIŞTI UTANMIŞTI BASBAYA
"Sae-chan" Shidou tekrar Sae'ye sarıldı kafasını boynuna gömdü derin bir nefes aldı 3 ay kafayı sıyıracak gibi hissetmişti ve Sae hâlâ ona inanmıyordu..
Kafası boynundayken Sae hâlâ tepkisizdi ellerini kaldırıp Shidou'ya sarılmamıştı.

"Bu suratının halini utanmana bağlıyorum?" Sae ağzını açmıyordu. Şaka gibiydi 14 YAŞINDAKİ BİR ÇOCUKLA KENDİNİ BİR TUTTUĞUNA İNANAMIYORDU

Hızla Shidou'dan ayrıldı gözü siyah  bir Jeep arıyordu.
Shidou sırıtıyordu bavulunu bile almayı unutmuştu Sae.

Shidou bavulu alıp Sae'ye seslenip arabanın nerde olduğunu gösterdi.
Sae ise Shidou'nun elindeki kendi bavulunu görünce daha çok kendine sinirlendi bavulunu almayı nasıl unutabilirdi?!

Sae arabaya binip kapıyı kapattı umuyorduki gelebilecek en uzun sürede gelirdi derken bagaj açıldı Sae'nin bavulunu koymuştu büyük ihtimal.

Shidou'da içeriye girip kapıyı kapatmıştı.
"Çok tatlı utanıyorsun Sae" Sae kafasını cama çevirdi BİRDE SAE DİYORDU böyle deyince sesi bir tuhaf oluyordu sürekli sae-chan sae-chan diye peşinde dolansada Sae dediğinde sesi.. bir baskın oluyordu.. sanki..

"Utanmadım iblis kendime sinirlendim sadece kes sesini konuşma" Shidou arabayı sürerken sırıtıyordu kırmızı ışıkta durduklarında Sae'nin emniyet kemerini takmak için o tarafa doğru hareket edince Sae kafasını yanındaki hareketliliği çevirince suratının dibindeki kafaya baktı gözlerini kocaman açtı bu ne yapıyordu.

Shidou kemeri yerinden alıp takarken Sae'ye hiç bakmamıştı.
"Hızlı araba kullanırım Sae kemerini takman lazımdı" Sae kafasını sallayıp tekrar cama döndü.
Cama kafa atsa.
Cam kırılsa.
O parçalar Sae'nin boynuna falan batsa.
Şuan çok iyi olurdu.

Sae hızla kafasını salladı. Yorgundu göz kapakları kendi isteği dışında kapanıyordu Shidou'nun kokusu zaten onu mayıştırıyordu.

"Ryusei.." Shidou kafasını hızla Sae'den tarafa çevirdi İSMİNİ SÖYLEMİŞTİ ama gördüğü görüntü ile gözlerini kırpıştırdı
Uyuyordu Sae..
Uykusunda onun adınımı sayıklıyordu? Gülümsedi Shidou.
~~~
Reo'nun evine gelmişlerdi ve Sae hâlâ uyuyordu evin önündeki bekçi en son onların geldiğini söylemişti bu bi tik arkadaşlarının diline düşeceğini gösteriyordu ama umrunda değildi.

Sae'yi kucaklayıp yürümeye başladı.
Kapının önüne geldiklerinde Shidou elleri dolu olduğu için ki bu durumdan asla şikayetçi değildi.

Kapıya ayağı ile vurup açılmasını bekledi hizmetlinin açmasını umdu ama Reo onlar gelince çalışanlara izin veriyordu.

Kapı hızla açıldı
"Sonunda gelebildiniz am-" Rin'in cümlesi yarıda kaldı onları böyle görünce.
Yanındaki İsagi ise daha telaşlıydı bir bayılma daha kaldırabileceğini sanmıyordu.

"LA-" Rin tam bağıracakken Shidou malını bildiği için karnına tekme attı anlık bocalayınca İsagi Rin'in ağzını kapatıp tutmaya başladı.

Demon And KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin