~14~

85 11 120
                                    

Shidou evde oturuyordu.
Koskoca 2 hafta.
2 haftadır Sae ile arkadaşlarının hastaneye kaldırıldığı günden beri konuşmuyorlardı.

Shidou ve Nagi'nin sevgili olduğunu düşünmüştü Sae şaka gibi.
Shidou göte kurşun yemek istemezdi. Hele bi yandere bozuntusunu kendine düşman etmek hiç istemezdi.
Ama Reo'yu seviyordu sonuçta.

Asıl saçma olansa etrafta Sae Sae diye gezmesine rağmen Sae'nin onu başkası ile sevgili olalmak ile suçlamıştı SHİDOU KAFAYI YİCEKTI

Telefonunun zil sesi açık olmasına rağmen tekrar kontrol etti.

İstediği kişi yazmamıştı gruplarında ise okunmamış 999+ mesajı görünce göz devirdi bu elemanlar tam bir manyaktı.

Shidou duşa girmek için odasına çıktı.
~~~
Duştan çıkmış havluyu vücuduna sarmıştı Shidou aynadan kendine bir baktı.
Harikaydı.
(bende bakim noğlur)

Zil çaldı.
Kaşlarını çattı anne babası farklı şehirde yaşıyorlardı onun evine arkadaşlarıda çok gelmezdi genelde Reolarda toplanırlardı.
Sipariş vermişti onun olacağını düşünerek aşağıya indi.

Gelen kişi ise bi tık gergindi.

Sae elleri ile oynarken kapı açıldı kafasını kaldırıp Shidou'ya baktı ama keşke bakmasaydı o neydi öyleydi..

"Sae-chan" Shidou imkan olsa tüm japonyada halay dönerdi. Ama yüzüne yansıtmamaya çalıştı ilk kez ona kendi çağırmadan geliyordu..

"Ben konuşmak için geldim iblis aramızdaki bu şeyi halletmek için yani" Sae gözlerinin içine bakıyordu
Shidou kafasını sallayıp kapıyı Sae'nin geçmesi için tam olaraj açtı.

" böyle kapımı açılır iblis"
"Normalde açmam ama yeni duştan çıkmıştım ve gelen kişinin kargocu olduğunu sanmıştım seni beklemiyordum malum 2 haftadır konuşmuyoruz"

Sae göz devirdi ona laf sokuyordu aklı sıra burayada gelmicekti aslında ama Aiku onu evden döverek buraya getirmişti.

"İşleri düzeltmeden çıkarsan o evden tüm japonyaya numaranı dağıtırım İTOSHI SAE"

Arkadaşı korkutucuydu.

Sae işleri uzatmak istemiyordu.
Yapılacak şey belliydi koltuğa oturmuş ona bakan Shidou'nun yanına gitti ve kucağina oturdu.

NE OLUYORDU LAN.
Shidou'nun göz bebekleri kocaman olmuştu işte bunu beklemiyordu.

Sae ise ellerini Shidou'nun boynuna doladı ve konuşmaya başladı
"Ryusei.. senden hoşlanıyorum hatta hoşlanıyorum demek biraz az kalır tam bilmiyorum tek bildiğim her zaman senin yanında olmak istediğim ve senle konuşmadan geçirdiğim günlerin acayip iğrenç olduğunu biliyorum o zaman bana niye git dedin diyeceksin futbol ve ikisini aynı anda yürütemiyecegimizi düşünmüştüm ama yanılmışım beraber o kupayı alacağız" Shidou şaşkın şaşkın Sae'yi dinliyordu sanıyorduki rüyadaydi

SAE ONU SEVİYORDU LAAAANN
ama şuan bazı bölgelerine yapılan baskı çok kötüydü.

"Sae.." Shidou yutkundu şuan hiç olumlu bir yerde durmuyordu aşkından komalık olduğu adam.
"Kalksanmı kucağımdan ha dersen kalkmı-" Shidou'nun cümlesini dudaklarının üstüne kapanan dudaklar kesti.

Shidou sanki bunu bekliyormuş gibi anında kabul etti Sae'nin dudaklarını.

Shidou öpüşmelerine dillerinide dahil ederken bir yandan Sae'yi kendine bastırıyordu.
Kesinlikle birazdan bayılacaktı.

Sae dudaklarını ayırıp Shidou'nun boynuna indirsi dudaklarını
"Böyle hisleri konuşarak anlatmayı pek beceremem.. benim iblisim" Shidou yutkundu o ses tonu neydi öyle.
Havla dese havlardı.

Demon And KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin