Baarikärpänen (1/2) (Jiko & Oleksi)

73 11 2
                                    

Kun illanvietto hotellilla päättyy riitelyyn ja humalaiseen kuusikkoon! Kuka pääty kenenkin viereen nukkumaan? ;)

... ...

Niko:

Meillä oli just ollu keikka ja luvassa oli peräti kaks välipäivää. Pidettiin kivaa hotellilla ja sen baarissa, miks just tänään piti olla joku hemmetin karaoke?

Osa meistä oli jo tukevassa humalassa ja lähti sitte kokeilee rajojaan karaokessa.

"Ja seuraavaksi meille laulaa Olli ja Joonas.." kuului
"Hyvä jätkät, antaa palaa!" Joel huusi

"Tahdon olla sulle hyvin hellä.." kuului, voi vittu
"Toi on mun mies!" Aleksi sammalsi
"Ja toinen on mun.." sanoin, en ollu kun vasta nousuhumalassa, toisin kun Joel, Joonas, Aleksi ja Olli.

Himmailtiin Tommin kanssa, okei oltiin mekin juotu parit, mut jonkun piti vähän vahtia ettei menosta tuu liian hurja.

Huonejako oli tuttu ja turvallinen:
Minä ja Joonas, Olli ja Aleksi, Tommi ja Joel

Eipä kaikki kuitenkaan päätyny ihan sinne minne piti, aamulla saiki sitte ettiä kuka oli missäkin ja alkaa selvittää mitä oli tapahtunu.

Olli:

"Bileet!" kuului kun päästiin hotellin baariin, ehkä mulla oli pari alla ja meno lähti vähän käsistä.

Päädyttiin Joonaksen kanssa laulaa karaokea, jota mä en normaalisti tee kovin usein, lavalla huutelu riitti.

"Hyvin sä vedät.." Aleksi sanoi, montako tuo oli kerenny jo ottaa?
"Paljo tää on juonu?" kysyin, oletin jonkun laskevan
"Tarpeeks, ehkä te lähette nukkuu?" Tommi sanoi
"Nääh, vauhti vasta kihtyy.." sanoin
"Joonakselle alkaa riittää kans.." Tommi sanoi
"Eikääää.." kuului vastaväite

"Viimestään parin tunnin päästä sit.." Tommi jatkoi
"Paitsi että Joel lähtee ihan just.." Niko sanoi

Jotenki päädyin vielä Joelin kanssa vetää karaokea, hyvä että meistä sai selvää.

"Kiitoskiitos.." Joel sammalsi kun biisi loppu.

Joonas ja Aleksi oli Joelin tavoin ihan kunnon humalassa, olin kyllä itekkin, mutta pystyin vielä hallitsee mun tekemisiä jos karaokea ei lasketa.

Joonas:

"Sit me lähetään nukkuu.." Niko sanoi, ehkä ihan hyvä idea
"Tommi, mä otan nää kaks mukaan ja vien nukkuu.." Niko jatkoi
"Meinasit saada molemmat ehjinä?" Tommi naurahti

Lähdin kävelemään Joelin kanssa kohti hissejä, kohta Niko ottikin meidät kiinni.

"Noni, tuus tänne.. Sulla on väärä hali.." Niko sanoi
"Irti musta.." älähdin
"Tää on mun mies.." Joel sammalsi ja otti tukea seinästä ja Joonaksesta
"Joojoo, tuus nyt tänne sieltä.." Niko jatkoi, oo nyt hiljaa!

Ihan huomamatta meillä oli pieni käsirysy päällä kun Niko koitti saada mua humalaisen Joelin käsistä, Joel oli kyllä jo niin pihalla että tuo sammuu heti kun se pääsee huoneeseen.

"Fine, jää sitte.. Mä lähen nukkuu.." oli viimenen sinä yönä mitä kuulin Nikosta

"Et ala pussailla.." sanoin ja tuin Joelia.
"PusNus.." Joel sanoi

Ihan huomamatta päädyttiin mun osalta väärään huoneeseen, nimittäin Joelin ja Tommin huoneeseen.

Vaan hetki kun Joel jo sammu, kömmin sen viereen ja otin haliin, ei näin Joonas. Mut sänky kun sänky.

Havahduin seuraavan kerran kun Tommi kolisi huoneeseen, en tiiä tajusko se että olin huoneessa? No aamulla sit selvitellään kuka on missäkin.

Niin minäkin lopulta sammuin, hyvää yötä!

Aleksi:

Olin tukevassa humalassa ja koitin pysyä hereillä, miten olin päätyny tähän kuntoon näinkin nopeasti?

Karaoke oli alkanu tympiä ja halusin nukkumaan, piti vaan saada Ollin huomio.

"Lähetään nukkuu.." koitin sanoa Ollille
"Jaksaa vielä.." Olli sanoi, no eikä jaksa!

Päädyin ottamaan jonkun vahvan shotin ja sen jälkeen halusin pois, musiikki kävi korviin.

Joel, Niko ja Joonas oli kadonnu jonnekkin, Tommi vielä jakso, näky että tuokin halus nukkumaan.

"Jospa te lähette nukkuu.." Tommi sanoi, ehkä tuo oli tuon viimenen
"Mä otan tän nyt mukaan, niin pääset säki nukkuu.." Olli sanoi

"Sulla on jalat.." Olli sanoi kun koitettiin päästä hisseille
"Huono olo.." mumisin
"Kohta pääset nukkuu.." Olli sanoi
"Ovi auki, mä kusen ihan just.." älähdin, alko nimittäin olla hyvä kupla otassa
"Joojoo, oota nyt hetki.." Olli sanoi ja avas huoneen oven.

Kyllä me oltiin Ollin kanssa molemmat humalassa, jotenkin Olli pääty turvallisesti sänkyyn, mun koittaessa päästä kuselle ennen sänkyyn siirtymistä. Äkisti multa lähti jalat alta ja sammuin tietämättä enää mistään mitään.

... ... ...

Oli pakko saada yks tämmönen örvellys tähän väliin :D

630 sanaa!

Sit koitan jatkaa julkasua järkestyksessä, mutta en välttämättä julkase joka päivä, niin kauan kun mun läheisen tilanne elää!

BC JÄÄ TAUOLLE, ITKEN! :'(

Mut jätkät on niiiiiin ansainnu ton, painaneet nonstoppina menemään! EnLöydäSanoja! :'(

Crossroads // BC One Shots (2) (Jiko & Oleksi)Where stories live. Discover now