Aleksi:
Oltiin hoitotauolla ja Ollilla riitti hetken taas voimia touhuta treeniksellä, tosin se oli aamulla valitellu huonoa oloa ja ettei henki kulje kunnolla.
Siitäkin huolimatta me oltiin sekoilemassa treeniksellä ja koitettiin saada yhtä biisiä julkaisukuntoon ja pientä ylläriä faneille.
"Mihi Olli hävis?" Joonas kysyi, keskityin taas biisin enkä huomannu että yks puuttu.
Kohta Olli tuli vessasta ja paineli ulos, tässä kohtaa lähdin vauhdikkaammin tuon perään, Joonas juoksi meidät nopeesti kiinni.
"Mikä tuli?" kysyin kun pääsin Ollin luokse
"Happi loppuu.." Olli puhisi
"Wouu, mitä tapahtuu?" Joonas kysyiIstuin Ollin viereen maahan ja koitin rauhottaa tuota
"Jumalauta, et delaa siihen.." Joonas sanoi
"Hae Tommi.." sanoin ja tuijotin Ollia, nyt ei kaikki ollu hyvin"Help is onway.." kuului kun Joonas lähti
"Yhestä kympiin, kuinka paha olla?" kysyin
"Sata.." Olli puhisi ja koitti hengittää
"Et jätä mua nyt.." sanoin, paniikki varmasti paisto läpi
"En ajatellu, mut vaan niin paha olla.." Olli puhisi"Noni, mä lähen viemään teidät ensiapuun.." kuului kun Tommi, muut perässään tuli meidän luokse.
Vaan nopeesti suunnitelma muuttu kun Olli romahti mun haliin ja koitti hengittää, nyt olin kunnon paniikissa.
"Lanssi on tulossa!" kuului
"Koita hengittää ees jotenki.." sanoin ja silitin OlliaKoskaan ei ambulanssin tulo kestäny näin kauan, kun ensihoitajat vihdoin tuli kulman takaa, uskalsin löysätä Ollista.
"Ensihoitajat terve, kertokaa lyhyesti mitä tapahtu.." nuorehko ensihoitaja kysyi
"Syöpäpotilas, alko ehkä tunti sitte hengittää oudosti, mut äsken meni hankalaks.." kerroin, jätkät seuras kokoajan mitä tapahtuu.
"Laitetaan happimaski ja täysille, kohta helpottaa.." ensihoitaja sanoiTodella nopeesti oltiin ambulanssissa ja matkalla kohti sairaalaa, Ollilta oli jossain kohtaa lähteny taju, luojan kiitos se sai paremmin happea kuin äsken.
Sairaalassa Olli vietiin suoraan teholle, jouduin jäämään sivuun odottaa tietoa, kauan mun ei tarvinnu olla yksin kun jätkät tuli mun luokse ja Tommi kaappas haliin.
"Mä en haluu jäädä yksin.." sanoin hiljaa
"Sä et jää, Olli on vahva ja me ollaan sun kanssa.." Niko sanoi
"Mä-mä-mä.." änkytin ennen kun hajosin ihan kunnolla.Joonas:
Lähdettiin aika nopeesti ambulanssin perään ja kohti sairaalaa, nyt Olli jumalauta sä taistelet, sä et jätä meitä ja Aleksia.
Sairaalalla Aleksi romahti täysin, Tommi koitti pitää Aleksin kassassa, mutta turhaan. Se kaatu polvilleen maahan ja nyt minä olin se joka pääty rauhottumaan Aleksia.
"Onko kaikki hyvin?" joku hoitaja tuli kysymään
"Näyttääkö tää siltä?" ärähdin vahingossa
"Aleksin puoliso tuotiin just tänne, me vielä tiedetä mitään kun tultiin lanssin perässä.." Joel sanoi
"Tyhmä kysymys, mut voisko tää saada jotakin että ees rauhottuu vähän?" kysyin lopultaNostin Aleksin jaloilleen ja lähdettiin koko porukka hoitajan perään, kohta Aleksi nukku rauhottavan ansiosta.
"Meille pitää sit tulla ilmottaa heti miten meidän kaveri voi.." Tommi sanoi
"Nimi oli?" hoitaja kysyi
"Olli Matela, tää puolestaan on sit Aleksi Matela.." Niko sanoi
"Jep, joku tulee kertoo.. Aleksi nukkuu ainakin tunnin.." hoitaja sanoi ennen kun lähti.Nyt me istuttiin Aleksin ympärillä ja koitettiin tajuta mitä tapahtu, toivottavasti meillä on kertoo jotakin Ollista kun Aleksi herää.
Ehkä puoli tuntia myöhemmin hoitaja tuli kattoo Aleksin ja samalla kertomaan uutisia:
"Olli on tällä hetkellä teholla nukutettuna ja kiinni hengityskoneessa, ilmeisesti ärhäkämpi keuhkokuume ja kun siihen laitetaan mukaan syöpähoidot ja niiden vaikutukset, on parempi antaa keuhkojen rauhottua hetki.." hoitaja kertoi
"Miten kukaan ei huomannu mitään?" Joel kysyi
"Ne jäi varmaan kaikien muiden juttujen alle.." Tommi sanoi
"Olli saa jokatapauksessa nyt levätä hetken.." hoitaja sanoi ennen kun lähti.Aleksi ei tuu pitämään tästä kun se herää, nyt oli tärkeetä ettei Aleksi jää tän kaiken kanssa yksin, me pystään tässä niin pitkään kun tilanne vaatii.
... ... ...
Päätin sitte alkaa kiusata molempia ihan kunnolla, Olli teholla ja Aleksi nukkuu rauhotettuna muiden ympäröimänä..
585 sanaa!
Se on syssy nyt! Ihanaa kun "viilenee" ja ilma on tommonen ihana kirpee! :D
ESTÁS LEYENDO
Crossroads // BC One Shots (2) (Jiko & Oleksi)
FanficJatkoa edelliselle kirjalle! Kuten edellisessä mukana on välillä joku BC juttu ja vaan omansa molemmille muruille! Nimitägit löytyy edelleen otsikosta, helpompi tietää mitä on luvassa! Edelleen Tommi ja Joel mukana sekoilemassa, pääpaino kuitenkin J...