GEÇMİŞİN YARASI

51 6 6
                                    

(Jisung)

Park Joo-won

Tam olarak karşı masamızda, karşısında kız arkadaşıyla oturuyor.

(Örnek görsel)

(Erkek: Park Joo-won/ Kız: Kim Seo-min)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Erkek: Park Joo-won/ Kız: Kim Seo-min)

Kısaca tanıtacak olursam kendisiyle 6 aylık bir ortak geçmişimiz vardı. Sevgi dolu ilişkimizin son zamanlarında bana sürekli soğuk yapmasından, aradığımda telefonunu açmayıpta kısa "meşgulüm" mesajlarıyla beni geçiştirmesinden, birkaç sefer onu aradığımda arkadan kız sesi gelmesinden şüphelenmiştim. Bu konuları günyüzüne çıkarttığımda ise özür dilemek yerine bunu telafi etmek için hediye almaktan başka birşey yapmıyordu.

En son bizimkileri bir kafede toplamıştım.

*Kafede*
Elimdeki telefonu oturduğum masaya bırakmış bizimkiler geldi mi diye etrafa bakmıştım.

Felix'in endişeli yüz ifadesiyle içeri girdiğini ve beni aradığını gördüm. Ayağa kalktım ve yavaşça yanına gittim. Beni gördüğünde hiçbirşey demeden yüzümü inceledi ve bana sarıldı.

Kafamı omzuna koydum ve ağlamamak için kendini tuttum. Elimden tuttu ve az önce oturduğum masaya yürüdü.

Felix- Diğerlerini de beklemek ister misin Hanji?

Yavaşça kafamı sallayarak "evet" dedim. Biz otururken içeri diğerleri girdi, onların yüzü de endişeyle doluydu. Felix elini kaldırdı ve onlara seslendi.

Felix- Beyler burdayız.

Hızlıca yanımıza oturdular. Hiçkimse birşey demedi. Beomgyu ve Sunoo kim kahveleri alıcak diye kavga ederken Jimin, Jeongin, Sunghoon, Seungmin, Yeonjun ve Felix benim yüzümü izliyolardı.

Ben ise hafif bir gülümsemeyle grubumuzun en çok kavga eden ikinci ikilisine bakıyordum. En son Sunghoon kavga etmelerinden sıkıldığı için bıkkınlıkla konuştu

Sunghoon- Sadece garsonu çağırsanız aptallar.

Beomgyu- Olabilir lan

Dedi ve Sunoo'ya baktı. Birbirlerine gülümsediler. Garsonu çağırdık ve siparişlerimizi verdik. Sonunda hepsi bana döndüğünde kafamı eğdim ve konuştum

Jisung- Son zamanlarda neler olduğunu biliyorsunuz.

Jimin- Seni aldattığından mı şüpheleniyorsun Hanji

Jisung- Bilmiyorum çocuklar. Sadece... İçim rahat değil

Yeonjun- Bak Hanji ne olursa olsun burdayız

Beomgyu- Şüphelerinin üstüne git Hanji

Sunghoon- Yine de canını sıkma Hanji. Belkide sadece yoğun ve yorucu bir dönem geçiriyor

Sunoo- Evet Hanji canını sıkmaa

Seungmin- Bak Hanji bazen kimseyle konuşmak istemediğimiz zamanlara girebiliyoruz. Onunda böyle bir zamanda olduğunu düşünüyorum

Fotoğraf (Minsung-Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin