Yazar'dan
Zehra ve ekibi oturmuş yeni yapacakları hırsızlık hakkında plan yapıyorlardı.
"İlkin devreyi çökerte bilir misin?"
"Bir de soruyor musun Zehra bu benim için çocuk oyuncağı."
Zehra İlkin'in bu dediğine gülümsedi. Bu kızın özgüvenine bayılıyordu.
"Ebrar?"
"Kıyafetler hazır gidilecek günü bekliyor."
"Harikasınız kızlar."
Zehra kızlarla plan yapmaya devam ederken içeri Meryem girdi.
"Kızlar şuan yaptığınız tüm planları iptal ediyorsunuz daha önemli işlerimiz var."
Zehra sinirle ayağa kalktı.
"Ne saçmalıyorsun sen Meryem. Bundan daha önemli ne işimiz olabilir?"
"Dişlilerin bankasını soyacağız."
Tüm kızlar birden ayağa kalktı.
"Ne demek Dişliler?"
"Onların bankasını soymak imkansız."
"Biz o bankadan bir kuruş bile alamayız."
Zehra elini havaya kaldırdı.
"Kızlar susun! Meryem abla doğru düzgün anlat şu olayı."
"Eda ile konuştuk dün, bir bölgede ki ailelerin yüklü bir miktarda paraya ihtiyacı varmış. Bizim de aklımıza direk Dişliler bankası geldi."
"Eee nasıl yapacağız bunu?"
"Baladınlarla birlikte yapacağız soygunu."
Zehra kaşlarını çattı.
"Hayatta olmaz. Sen ne dediğinin farkında mısın Meryem abla. Ezeli düşmanlarımızla birlikte soygun mu yapacağız?"
"O insanların iyiliği için yapmak zorundasın Zehra. Yarın hazırlıklara başlayın bir süre onların ofisinde kalacağız."
Zehra arkasını dönüp kızlara baktı. Hepsinin kabullenmiş bir şekilde eşyalarını toparladığını görünce kendisi de bir ses çıkaramadı bu duruma.
"Ezeli düşmanımız olan ekiple birlikte çalacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi."
"Benimde Cansu benimde."
***
İyi okumalar dilerimm.Bu arada kızlar bu hırsızlıkları fakir insanların ihtiyaçlarını karşılamak için yapıyor. Zenginden alıp fakire veriyorlar yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Ortağım
FanfictionÜlkenin iki büyük suç çetesi büyük bir soygun için bir araya gelmek zorunda kalırsa ne olur?