Normalde hep bölüm sonunda olurum yine bölüm sonunda olacağım ama sizden ufak bir isteğim var. Yorum yapabilir misiniz? Motivasyon olur benim için. Hadi başlayalım.
Ufak bir uyarı bölümün başında uygunsuz sahneler olacak okumak istemezseniz üç nokta koyduğum yerden devam edebilirsiniz.
***
Elif sandalye de baygın bir şekilde duran adamın başından aşağıya bir kova su döktü. Adam irkilerek gözlerini açtı.
"Merhaba Şevket bey. Sonunda uyanabildiniz."
"Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz benden?"
"Çok birşey istemiyoruz ya sadece hayatını mahvettiğin kızların hesabını soracağız sana."
"Ben hiç kimseye birşey yapmadım."
Hande tek kaşını kaldırdı.
"Öyle mi? Peki."
Hande Saliha'ya döndü.
"Salihacım Şevket beyin yaptığı şeyleri bize okur musun?"
"Tabi büyük zevkle."
Saliha elinde ki katlanmış kağıdı açıp yazanları okumaya başladı.
" 17 yaşında ki bir genç kızı dokunarak taciz etme."
Hande tekrar adama döndü.
"Hangi pis elinle dokundun kıza."
Adam başını olumsuzca salladı.
"Ben kimseye dokunmadım."
Hande alayla güldü.
"Kesin öyle olmuştur. Şimdi uzatmadan hangi elinle dokunduğunu söyle yoksa ikisini de kırmak zorunda kalacağım."
Adam korkuyla Hande'ye baktı.
"Yemin ederim ben birşey yapmadım lütfen bırakın beni."
Yasemin adamın yüzüne tükürdü.
"Bari yemin etme be! Yüzsüz herif!"
"Kızlar bunun konuşacağı yok sanırım. Yaso Singe kollarını açar mısınız?"
Yasemin sırıttı.
"Tabi büyük bir zevkle."
Yasemin adamın sağ kolunu açarken Simge de sol kolunu açtı. Hande adamın önce sağ sonra sol kolunun eklem kısmına diziyle vurdu. Adam acıyla inlerken kızlar onu gülerek izliyordu. Zehra'nın ekibi ise şaşkınlıkla bakıyordu onlara.
"Evet Salihacım. Sırada ki suçu ne bu hayvanın?"
Saliha elinde ki kağıda baktı.
"19 yaşında ki bir kızı sözlü taciz etme."
"Bak yine iyisin bu suçun cezası daha hafif oluyor. İlkin yanında ki acı biber sosunu verir misin?"
İlkin etrafına bakındı. Sos olduğunu düşündüğü şişeyi alıp Hande'ye uzattı. Hande İlkin'in elinden şişeyi aldı.
"Teşekkür ederim İlkincim."
"Rica ederim."
Hande şişenin kapağını açtı. Önce hafiften bir kokladı.
"Offf bu baya acı kokuyor. Tüh şansa bak sana da en acının bir düşük seviyesi gelmiş, çok şanslısın."
Hande Saliha'ya bakınca Saliha onu onaylayıp zorla adamın ağzını açtı. Hande adama yaklaşıp bir şişe acı sosu adamın ağzına boşalttı. Adam bir süre çığlık attı ama sonra fazla acıdan bayıldı.
"Son yaptığı pisliği de okur musun Saliha?"
"14 yaşındaki bir kız çocuğunu tecavüz etmiş."
"Bak bu bizi aşar işte. Kendisini özel odamıza alalım. Kendisine de hoş bir sürpriz olur."
Hande adamın yüzüne iğrenerek baktı.
"Ali, Ercan alın bu adamı gözümün önünden, özel odaya götürün çok güzel bir şekilde ilgilenin kendisiyle."
İri cüsseli iki adam gelip sandalye de baygın şekilde yatan adamı alıp götürdü.
***
İlkin meraklı bir şekilde Hande'ye döndü.
"Ne yapacaklar ona?"
"Küçük bir çocuğa ne yaptıysa aynısı ona uygulanacak işte. Ardından konuşması istenecek konuşmazsa öldürülecek."
Zehra başını olumsuzca salladı.
"Bu yaptığınız çok yanlış. Ben hâlâ adalete teslim etme tarafındayım."
İlkin Zehra'nın bu dediğine güldü.
"Şimdiye kadar adalete teslim ettikte noldu Zehra? Hepsinin ağır suçları olmasına rağmen bir şekilde serbest kaldı. Elini kolunu sallaya sallaya dışarda dolanıyorlar. Bence onlar kendi adaletini sağlayarak en iyisini yapıyor."
"Bu ülke de herkes kendi adaletini sağlarsa ne olur İlkin? Saçma sapan konuşma!"
Bu sefer Ebrar konuştu.
"Ben söyleyeyim sana ne olacağını bizim gibi hırsızlar ortaya çıkar. Biz niye para çalıyoruz el bebek gül bebek yaşamak için mi? Ya Cansu'nun kendine ait evi bile yok be kız her gün gidip birinde kalıyor. Çoğu zaman ofisin buz gibi odasında kalıyor. Niye yapıyoruz bu hırsızlıkları Zehra söylesene bana?"
"Fakir olan insanların huzurunu sağlamak için."
"Bu ne oluyor peki? Kendi adaletimizi sağlamış olmuyor muyuz?"
"Ama Ebrar.."
Cansu da Zehra'ya itiraz edecekken Hande onu durdurdu.
"Kızlar hadi odalara gidip dinlenin siz. Bugün yeterince yoruldunuz zaten."
Kızlar öylece durunca Hande alkış çaldı.
"Hadi kızlar hadiii."
Kızlar yavaş yavaş odalarına gitmeye başladı. Zehra da gidecekken Hande onu durdurdu.
"Konuşabilir miyiz?"
"Tamam, konuşalım."
Kızların hepsi odalarına gittiğinde Hande Zehra'yı bir köşeye çekti.
"Öncelikle özür dilerim. Hem sabah ki olay için hem de şimdi olanlar için. Benim yüzümden arkadaşlarınla kavga etmiş bulundun."
Zehra gülümsedi.
"Sorun değil. Senin bir suçun yok. Arkadaşlarım da haklıydı."
Zehra Hande'nin omzunu sıktı.
"Sıkma tatlı canını."
Hande sadece gülümsedi.
"Aramızda bir sorun olmadığına göre odana geri dönebilirsin diye düşünüyorum."
Zehra baş parmağı ve işaret parmağını çenesine koyup düşünürmüş gibi yaptı.
"Saliha ile mutluyum ama gelebilirim sanırım."
"Gelecek olursan memnuniyetle seni bekliyor olacağım. İyi geceler Güneş hanım."
Hande Zehra'ya el salladı. Zehra yüzünde büyük bir sırıtışla Hande'ye karşılık verdi.
"İyi geceler Baladın hanım."
***
Bunu yayınlandıktan sonra diğer bölümü yazmaya geçiyorum iyi okumalarr dilerimm...Yazım hataları olabilir kontrol etmeden atıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Ortağım
FanfictionÜlkenin iki büyük suç çetesi büyük bir soygun için bir araya gelmek zorunda kalırsa ne olur?