3. Bölüm

148 29 31
                                    

Yazar'dan

"Ya İlkin berecemez, Yasemin yapsın."

Şuan kızlar bankanın ceo'suyla kimin flört edeceğini tartışıyordu.

"Elif kız bu işin uzmanı. Hem sen niye karışıyorsun ki?"

Elif'in anında yüzü kızardı.

"Şey.."

İlkin Elif'in zor durumda olduğunu görünce konuşma ihtiyacı hissetti.

"Ben odadayken böyle bir görev olsa gitmem demiştim. Sanırım söylediğim şey yüzünden itiraz etmiş olmalı."

Kızlar bu durumu garip bulsalar da birşey söylemeyi tercih etmediler.

"Yasemin bu görevi yapabilir misin?"

Yasemin Zehra'nın sorusuna şaşırdı. Kendi ekibinden birini seçeceğini düşünüyordu. Nazik bir şekilde gülümsedi.

"Elbette. Benim için çocuk oyuncağı."

Zehra onu başıyla onayladı.

"Peki, saat çok geç olmadan hazırlan istersen."

Hande kaşları çatık bir şekilde Zehra'yı izliyordu. Daha fazla dayanamayıp Zehra'ya yaklaştı.

"Ekip arkadaşlarımdan birini gönderirken bana sorman gerekmiyor mu?"

Zehra yüzünde hafif bir tebessümle Hande'ye döndü.

"O yetişkin bir insan çocuk değil, sende annesi değilsin. Ekip arkadaşı onu önerdi ve bende diğer bir ekip arkadaşı olarak gitmek isteyip, istemediğini sordum. Sana sormam gereken birşey olduğunu düşünmüyorum."

Hande sinirle dişlerini sıktı.

"Sen.."

"Kızlar siz bir ekipsiniz kendinize gelin ve bir bütün olun."

Eda'nın konuşması ile Hande kendini geriye çekti ama kafasına yazmıştı. Güneşten intikamını alacaktı.

"Yasemin sen görev için hazırlan. Cansu ve Ebrar sizde onunla gidin, yalnız kalmasın."

"Eda abla bende onlarla gidebilir miyim?"

Saliha umut dolu bakışlarla Eda'ya bakıyordu.

"Tabi ki gidebilirsin Saliha."

Zehra tam birşey diyecekken Hande onu engelledi.

"Ekip arkadaşlarına güvenmediğinden değil, Yasemin'le arasında ki bağdan dolayı onlarla gitmek istedi."

Zehra tek kaşını kaldırıp Hande'ye döndü. O sırada kızlar odalarına dağılmıştı.

"Sadece iyi şanslar dileyecektim. Saçma salak düşüncelerin yüzünden onu da dileyemedim."

Hande mahçup olduğu için kızardı. Tam özür dileyecekken Zehra dinlemek istemediğini söyleyip oradan uzaklaştı.

"Offf.. Salak Hande sen niye herşeye burnunu sokuyorsun ki!"

*

"Eda abla ben hazırım."

" Tamam Yasemin sen çık. Kızlarda hemen peşinde olacak zaten."

Yasemin tam çıkacakken Hande aklına gelen şeyle Yasemin'i durdu.

"Yasemin bir saat sonra oradan çıkman gerekiyor. Eğer çıkmazsan kızlar müdahale edecekler. Tamam mı?"

Suç OrtağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin