TEMAS (M)

979 27 9
                                    

YİNE MERHABA,GAZA GELDİM 2 BÖLÜM ARKA ARKAYA YAZIYORUM VE SMUT OLAN BÖLÜMLERDE (M) YAZACAK,İYİ OKUMALAR.
________________________________

gözleri parladı ve devam etti "istersen notlarını ufak bir şey karşılığında düzelte bilirim..."
Aniden eğildi ve dudaklarıma yapıştı ben ne olduğunu anlamamış şekilde öpüşüne karşılık vermezken.

Alt dudağımı ısırdı ağızına inledim ve oda bundan yararlanarak dillerimizi buluşturdu.

Biz dilerimizi seviştirirken, o benim gömleğimin düğmelerini açmaya başlamıştı .

Onu kafasından tutup dudaklarımızı daha çok bastırdım o iştahla alt dudağımı emerken ve parçalarken, ben ise onun dolgun üst dudağını beceriksizce öpüyordum.

Gömleğimin tüm düğmeleri açtı ve birkaç saniyeliğine dudaklarımız ayırıp, gömleği üzerimden çıkardı.

Dudaklarıma yeniden yapıştığında iştahla öpüşürken, bir yandanda eteğin sıyrılmış kısımlarını okşuyordu.

Dudaklarını benden ayırıp bana bakarak "eğer şimdi uslu bir kız olursan notların düzelecek yaramaz kızım"

YAZARIN AĞIZINDAN

Eli südyenin  kopçasına gitti ve tek hamlede çıkartı,

Azgınlık şehvet ve iştahla çıplak genç kızın göğüslerine bakarken konuştu "şimdi uslu bir kız ol ve inlemelerini tut" yanağını okşadı.

aniden masaya yatırıp kasıklarına oturdu iştahla sol göğüse eğildi ve ilk önce tüm genç kızın göğüsünü öptü yaladı ve sonunda göğüs ucunu ağızına aldığında irkilmişti kız "ahhh" sesi duyunca eliyle kızın ağızını kapatı "eğer uslu bir kız olmasan ceza çekmen gerekir o yüzden sesini kontrol et "

Göğüs ucunu ağzına alıp bebek gibi emeye başladı arada hafifçe ısırıyor ve sıkıyordu.

Aynısını sağ göğsünede uyguladı ve eteğini yavaşça çıkartmaya başladı "ahhm"

"Hmm birileri hızlı gibi görünüyor" kilodunun üstünden vajinasını okşamaya başladı "l-lütfen..."

Sanki eziyet çektirmek istermiş gibi yavaşça kilodun üstünden okşuyordu ve aniden kilodu çıkardı ve gözlerine bakarak "daha yeni ki kontrolsüz inlemelerini bir cezası olmalı kızım, acı bir ceza" uzanıp bir kalem aldı ve deliğin etrafına sürtü "ahhh"

"Biraz acıyacak yaramaz kızım"
Kalemin birazını içine soktu ahhh!!"

"Eğer daha fazlası olmasını istemiyorsan çeneni kapat " kalemi çıkardı ve "sana hemen istediğini vermeyeceğim"

Dizini kızın vajınasına sürtü "sana ne yapmamı istiyorsun"

Titrek bir nefes aldı ve "beni sertçe becermenizi istiyorum"

Gözleri koyulaşmıştı kızın ellerini başının üstüne sabitledi, hareket bile etmelerinin imkanı yoktu

Bir parmağını aniden içine kökledi "AHHH!" Sertçe git gel yapmaya başladı ve çok geçmeden ikinci parmağınıda ekledi ve hızlı ve sertçe yapmaya başladı"ahhm! L-lütfen y-yavaşlayın" o her bir cümle kurduğunda yavaşlamak yemine hırslanıp dahada hızlanıyordu

Çok geçmeden titrermeye başladı ve orgazm olacağını anladığında dahada hızlandı zevk noktalarına sertçe vuruyordu "Ahh! Geliyorum"  bir kaç saniye sonra eline geldi

Hafifçe gülümsedi ve "aferin uslu kız şimdi dinlen bugün buraya başka hoca gelmeyecek"
Alnını öptü ve "merak etme notlarını yüksekteceğim uslu kızım"
________________________________

Gecenin 03:27 bölüm yazdım yorum yapın.

Umarım sevmişsinizdir bölümü.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN BENİMSİN (GXG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin