Cand m-am trezit eram intr-o camara rece si legata de maini,de picioare si de...aripi.Poftim...aripi..
-Ce bine!Te-ai trezit!a spus o voce necunoscuta.
-Unde sunt?am intrebat eu speriata.
Nu a raspuns nimeni dar dupa cateva minute am simtit o durere puternica in spate ca si cum de aripile male tragea cineva si asa se intampla.Am tipat cat ma tinut plamani,dupa minute bune de plans durerea s-a oprit.
-Nu putem sa i le luam,asta ar insemna sa moara!se auzi 2 voci masculine.
Auzind asta am inceput sa plang.
-De...ce...imi...f...faceti...a...asta?am incercat eu sa spun printre suspine de plans.
-Pentru ca sangele tau este pretios si nu vreau ca alcineva in afara de mine!a spus aceea voce necunoscuta.
Am simtit un aer cald in jurul gatului meu si ma pregateam sa tip dar deodata am auzit vocea lui Zayn.
-Tata pleca de langa ea,acum!a spus el in timp ce se indrepta spre mine.Ai spus ca nu-i vei face rau!
-Fiule,sper ca sti ca doar sangele ei o va vindeca pe mama ta?a spus acea voce care vroia sa ma muste.
-Da stiu,dar nu ne trebuie tot sangele ei am luat cant aveam nevoie,acum las-o sa plece!a spus Zayn in timp ce se apropia de mine pentru a ma dezlega.
-Bine fiule dar nu vrei si tu o picatura din acest sange sfant pentru noi?a spus tatal lui Zayn in timp ce ma zgaria pe gat.
Zayn nu a mai putut rezista si m-a muscat,in timp ce eu priveam in gol tala sau a inceput sa traga de aripile mele si am inceput sa tip de durere.Cand Zayn a realizat ce-mi face s-a oprit si i-a dat un pumn tatalui sau pentru al face si pe el sa inceteze.Acestia au plecat din camera lasanduma cu 2 tipi ca de 40 de ani.n
-Si acuma sa facem ce ne-a zis seful!a spus unul dintre ei apropiinduse de mine.
Acesta a dat sa-mi smulga o pana care sigur imi trebuia,insa din spatele lui s-a auzit o voce cunocuta:
-Ce ti-a zis seful tau sa faci?
Aceasta voce ii apartinea lui Zayn care se indrepta spre locul unde stateam eu ghemuita.
-Deci ascult!a spus el cu o voce ferma.
-Pai...ne-a zis ca vrea niste pene din aripile ei!a spus unul din barbati putin timid.
-Stiti ca ar fi putut sa moara,nu!a tipat Zayn la ei.
-Da...dar...se balbaie amandoi.
-Niciun dar,o duceti acum in camera Sarei!a tipat el din nou la ei.
Cine este Sara?Este sora lui?Cei 2 m-au luat si m-au dus in aceea camera,era asa de frumoasa asa de eleganta.
-Aici vei dormi!imi spusese Zayn care statea in pregul usei.
-Poftim?am spus eu mirata.
Am adormit in acel pat imens,iar cand m-am trezit eram in bratele lui Zayn.M-am ridicat incet vrand sa nu-l trezesc dar degeaba tot sa trezit.
-Neatza!a spus el cun un zambet copilaresc pe fata.
-Buna dimineata!am spus eu cu u voce ferma.
-I-a zi vrei sa pleci acasa?m-a intrebat el tot cu un zambet copilaresc pe fata.
-Ce!!!am spus mirata.Normal ca vreau dar tu nu o sa ma ajuti!
-Si eu care vroiam sa te ajut dar daca nu ai incredere in mine.a spus el in timp ce pleca.
Atunci mi-am dat seama ca am fost rapita de cel care mi-a rapit inima.
Scuze pentru greseli si stiu ca este un pic cam banala dar nu prea am avut inspiratie.Astept comm voastre si vreau pareri despre poveste.Mersi ca a-ti citito si sper sa va fi placut.P.S. IN POZA ESTE ZAYN.
CITEȘTI
Ingerul intunericului
RomansRose este o fata aproape normala pana intr-o zi cand afla un adevar foarte crud care-i da viata peste cap.