Kitt sau Miau

224 16 6
                                    

Dupa disputa pe care am avuto cu EL toata scoala vorbea despre noi ca vom forma un cuplu si tot felul de tampeni.

-Hei indradostito!a spus Ali cu un zambet strenga pe fata.Ce faci?

-Unu:nu sunt indragostita si Doi:bine,tu?

-La fel,numai ca eu sunt indragosti!

-De cine?am intrebato pe Ali chiar foarte mirata.

-De tipul cel nou!a spus ea cun zambet pana la urechi.

-Ce!!!!am tipat eu la ea.Cum poti fi indragostita de EL?Este un nesimtit!

-Poate tu il vezi asa,dar nu este un nesimtit!a spuso ea destul de trista.Ba chiar sunt cu el!

Cand am auzit asta am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare,cred ca am lesinat.M-am trezit in cabinetul medical al scoli,langa mine era mama si inca o persoana care mi se parea destul de cunoscuta.

-Scumpo!Esti bine?ma intreba mama cu o voce ce-ti mangaie auzul.

-Da...sunt bine.Dar ce s-a intamplat?

-Ai lesinat scumpo!Dar noroc cu acest tanar care te-a adus la cabinet!a spus mama in timp ce arata sprea acea persoana.

Prima oara m-am gandit ca Alvin ma adusese la cabinet,dar deindata ce acea persoana se apropie de mine vad ca este...imposibil...era chiar EL.

DUPA O SAPTAMANA:

Astazi este petrecerea data de Ali in cinste formari un cuplu ca EL.Ma pregateam sa plec la petrecere cand deodata am primit un mesal:

           "PREGATESTETE PENTRU INFERN

                                                                         CU DRAG MOARTEA TA"

Citind masajul am inceput sa tip.Mama a venit intr-un suflet ca sa vada ce se intampla.In timp ce plangeam i-am aratat mesajul.

-Scumpo,trebuie sa-ti spun ceva!a spus mama cu o voce tremurata.Tu esti....un....inger al intunericului.

-Poftim!am tipat eu la mama.Nu,nu este adevarat!

-Ba da,si-mi pare rau ca nu ti-am spus!

  Nu am m-ai ascultato pe mama si am plecat la petrecere.Acolo m-am distrat pana cand am hotarat sa jucam Kitt sau Miau,cine nu stie este un joc america in care cineva se aseaza pe un scaun iar alta persoana ii pune mana la ochi si arat spre orice alta persoana.persoana cere iti tine mana la ochi te intraba kitt sau miau(kitt=da,miau=nu)daca zici kitt trebuie sa saruti acea persoana arata de cel care iti acopera ochi cu mana.In cazul meu Ali imi acoperea ochi cu mana sa si ghiciti pe cina ma pus sa sarut.Pe EL.

-Bun!Trebuie sa-l saruti pe Zayn!a spus Ali cu un zambet destul de malefic.

El este tipul cel nou cu care nu ma inteleg.Am tras aer in piept si m-am apropiat de el,inante de-ami da seama buzele noastre erau lipite.Sarutul a durat cateva minute,dupa ce ne-am deslipit buzele am auzit aplauze iar dupa am lesinat.Cand m-am trezit eram in camera lui Ali cu mama langa mine iar Ali mai avea putin si plangea.

-Cei cu fetele aste?le-am intrebat eu ironica.

-Rose!a tipat Ali in tip ce ma imbratisa.Esti ok?

-Da de ce nu as fi?am intrebat eu mirata.

-Pai scumpo...dupa ce ai lesinat ti s-a oprit inima din batut!mi-a spus cu o voce trista.

-Ce!Pai si-a tuncea de ce mai sunt in viata?

-Ti-am zis ca esti un inger al intunericului!

-Deci este adevarat!

-Da scumpo,este adevarat!

~~~~~~~DUPA O LUNA~~~~~~~

Am inceput sa ma obisnuiesc cu gandul ca sunt un inger al intunericului.Ba chiar am si un prieten,acesta este Luke un baiat din echipa de fotball.De Zayn nu mai vorbesc ca nici nu vreau sa-l vad ca sigur sa rada de mine si o sa creada ca am lesinat din cauza lui.Ma tot gandesc la acel mesaj primit acum o luna char daca mama mi-a zis sa nu ma mai gandesc la el nu pot.

-Neatza iubito!a spus Luke sarutanduma pe obraz.

-Neatza!

-Ce faci dupa ore?

-Sunt bona!

-Pacat!

-Mda...hai ca vorbim ma tarziu!i-am spus lui Luke in timp ce-l sarutam pe obraz.

Am plecat dupa la ore,mai intai am avut biolegia unde il am ca coleg de banca pe Zayn.

-Neatza printeso!mi-a spus el cu o voce asa de dulce Zayn.Deci cum te mai simti?

-De cand te intereseaza pe tine?

-De cand ai lesinat si sper ca nu ai uitat de masaj?mi-a soptit el l-a ureche.

-Ce!i-am spus eu uimita.

-Bun...ma gandeam ce ai uitat!a spus cu un zambet pervers pe fata.

Dupa ore ma indrepta, spre casa familiei Stewrd cand deodata am auzit un zgomot,m-am intors sa vad daca este cineva de cum m-am l-am vazut pe Zayn cu un cutit in mana.

-M-ai uitat?a spus el in timp ce se apropia cu cutitul de mine.

Daca tot era sa mor trebuia sa fac ceva ce vroiam sa fac de mult.M-am apropiat de el si atuncea l-am sarutat.Acesta mi-a acceptat sarutul cand deodata am simtit un junghi in spate,imi bagase cutitul in spate.

Ingerul intunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum