Birbirimizden o kadar zıttıkki en saf hallerimizi ortaya çıkartıyorduk...
İnsanlar... İnsanlar o kadar korkakki,Aynı zamandada o kadar korkunçlarkı.En korkutucu kabuslarımızla bizi çökertirler.Sonra ise çekip gider.
Korkularımız...Bazen ensemizde soğuk nefeslerini hissetiğimiz korkularımız..Bizi içine çeken korkularımız...
Kan,Ceset,Çürük et
Bu kelimeler ne çağrıştırıyor?
Eğer benim olduğum evrendeyseniz bu kelimeler size sadece savaşı çağrıştırır.
Yıllar önce Darklar ve Lightlar olarak dünya ikiye ayrıldı.Lightlar sizin deyişinizle melekler, her zaman iyi bir yaşamı savundu.Darklar başka bir deyişle şeytanlar ise tam tersi hayata bir kere geldiklerinden kötülüğün hükmünü istediler.Bu iki zıt devlet arasında büyük savaşlar oldu.
Karanlık savaşlar...
Dünya kan gölleri ve çürük ceset parçaları ile serpildi.Savaş bittiğinde ise bir barış anlaşması yapıldı...
"İki devlette başkasının vatandaşına saldıramaz.Ve birbirinin bölgesine giremez.Üstelik bir Dark ve bir Light asla aşık olamaz...."
Anlaşma sonrası bir gösterge olarak iki bölgenin tam ortasına bir olul kuruldu.Bu okulda Lightlar ve Darklar güvence altında birlikte eğitim alabiliyorlardı.
Fakat kimse oluşacak kaostan haberdar değildi...
1.Bölüm:Tanımak
"Felix kalkmayı düşünüyor musun tatlım!"
Genç annesinin bağırışıyla gözlerini yavaşça açtı.İlk bir kaç saniye bilinci açılmadığından uykulu gözlerle etrafa baktı.Bilinci açıldığında minik elleri ile gözlerini ovarak yatağından kalktı.Aynanın önüne geçip baktığında her zamanki meleğimsi görünümü ile karşılaştı.Felix bir Light'tı.Lightların klasik meleksi tavırlarına çok uyuyordu Felix'in görünüşü.Sarı saçları ve yıldızları andıran çilleri ile her zaman insanları büyülerdi.Universiteye kadar Lights'ların ülkesindendeki okullara gitmişt.Fakat her öğrenci üniversite dönemine girdiğinde iki bölge arasındaki Rowhong Okuluna gitmek zorunda kalırdı.Bu yılda Felix üniversiteye geçmişti.Ve ilk kez Rowhong Üniversitesine gidecekti.
-Felixin Anlatımıyla-
Aynada kendime bakarken sadece tek şey düşünebiliyodum.bugün Rowhong'a başlıycam.Ve bu da korkutucu çünkü kuzenim Jisung oranın cehennem gibi çok disiplinli ve zorbalık yuvası olduğunu söyledi.Oraya gittiğimizde kendimizi korumayı öğrenmeliymişiz.Ve bu beni fazlasıyla kaygılandırıyor!Jisung şuan üniversite ikide.Benden 1 yaş büyük olmasa aynı sınılarda olabilirdik.Fakat o benden 1 yıl önce doğmayı seçti!Jisung dünyadaki en kötü kuzensin!Yeni bir trip sebebi bulduğuma göre bunu değerlendiricektim.Ama şimdi hazırlanmalıydım yoksa annem beni öldürecekti.
"kahvaltıya inmeyi düşünüyor musun!"
-Yazarın anlatımıyla-
Felix annesinin sesini duyduğunda hızla aşağı indi.Annesinin yanına mutfağa geldiğinde gelen güzel kokularla gülümsedi.Masaya oturmadan önce gidip elini yüzünü yıkadı.Yüzüne çarpan soğuk su ile iyice uyanmıştı.Lavabonun aynasından son kez kendine baktığında gülümsedi.Bu günü özellikle güzel kılmaya çalışacaktı.Annesinin yanına mutfağa gittiğinde annesinin saçlarına bir buse kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness And Light
FanfictionBirbirimizden o kadar zıttıkki en saf hallerimizi ortaya çıkartıyorduk... -Akiko,Keomi