-Hyunjinin anlatımıyla-
Ben daha küçük yaştayken bir dark olmama rağmen çok saf bir çocuktum..Babam kötü bir adamdı,ne anneme nede bana iyi davranırdı her gün saraydaki hizmetliler ile ilişkiye girerdi ve onların iğrenç seslerine maruz kalırdık..
Annemde bunları hiç kaldıramazdı bir süre sonra babam şiddetede başladı.
her yerim mos mordu.Annem beni kurtarmaya çalıştığında onuda döverdi.Tabi kimse ses çıkaramazdı.Çünkü o kraldı...Sessiz bir şekilde ağlardım.Kimseden de yardım alamıyordum çünkü babamdan korkuyordum.Annem bir süre sonra sarayı terk etti.Babamın aldatmalarına ve şiddetine katlanamıyordu.Tacıni bıraktı annem.Sarayı terk etmeden önce bana bir söz verdi.
"Söz veriyorum seni kurtarıcam oğlum.Seni bulacağım.Ve o zaman mutlu bir hayatımız olacak.O.zamana kadar bu kolyeyi sakla.Bu senin beni bulmanı ve tüm sırları ortaya çıkarmanı sağlayacak.Sadece unutma,meleği bul o sana gösterecek"
Fakat bu kelimeler benim için bir anlam ifade etmiyordu.Ve annemin söyledkilerini asla anlayamadım..
Yıpranmış travmalar ile büyüdüm ve bunlar hala beni etkiliyor içten içe.Babam annem gittikten sonra hizmetçilerden biri olan Hyuna ile evlendi.Ve o günden sonra disiplin dahada arttı.Üvey annemde bana fazlasıyla eziyet ediyordu.Her gün yeni cezalar aldım.O küçük saf çocuk zamanla yaşamını yetirdi.Ve geriye sadece agresif ve mutsuz ben kaldı.Böyle olmayı istemiyordum oysaki.
Zamanla arkadaşlar edindim.Bu arkadaşım benim hep yanımdaydı.küçüklüğümüzden beri arkadaştık.Bu arkadaşlarım ve annemin narin kolyesi benim tek varlığımdı.
Şuandada bu salak arkadaşlarıma kabinimizde oturmuş birazdan duracak treni bekliyorduk.Bu sırada Minho şakayla karışık bana yürüyor,Changbin ile Chan ise ciddi sohbetler yapıyordu.Trenin durması ile geldiğimizi anladık.
-Felixin gözünden-
Trenin durması ile varmıştık.Jisung,ben ve Seungmin trenden indik.Ve indiğimizde bu seferde bir gemiye binecektik.Bu okulun niye bu kadar uzakta olduğunu bilmiyordum.Ciddne niye bu kadar uzaktaki?
-1 buçuk saat sonra-
Gemiden indiğimde önümde kocaman Rowhong Okulunu görmeyi beklemiyordum.Özenle yapılmış bir yerdi.Etrafı heykeller ile çevriliydi.Sutunlar upuzundu.Ve üzerinde kocaman "ROWHONG ÜNİVERSİTESİ" yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness And Light
FanfictionBirbirimizden o kadar zıttıkki en saf hallerimizi ortaya çıkartıyorduk... -Akiko,Keomi