𝟒 | 𝐀𝐧𝐢𝐦𝐚𝐠𝐮𝐬 [Blackkinnon]

59 23 93
                                    

[UYARI: Kissing Scene]

Marlene çok büyük belaya bulaşmıştı.

Sirius Black'ten hoşlanıyordu.

Kabul etmek istemediği bir gerçekti.

Ama sadece basit bir hoşlantıydı.

En azından öyle sanıyordu.

Bütün bunlar üçüncü sınıfta başlamıştı.Marlene,yüzme bilmediği zaman göle düştüğünde Sirius'un kurtarmasıyla başlamıştı.Çok aptalca bir sepepti belki de,zaten Lily de öyle söylemişti.

O günden beri Sirius aklından çıkmıyordu,ama bunu ona itiraf ederse de... Olacakları kestiremiyordu.Her türlü çıkmazdaydı.

Güneş ışıkları yüzüne vururken yorganı daha da üstüne çekti.Uyuyup,uyanmamak istiyordu.Rüyalar alemi burdan çok daha iyiydi.Orda Slytherin'ler yoktu,ona ceza vermek için hazırda bekleyen McGonnagall yoktu,sümsükus,iksir dersi hocası Slughorn yoktu,kısacası sevmediği hiç bir şey yoktu.

"Marlene McKinnon!Derhal o yataktan çıkıyorsun," diye bağırdı Lily.

Cevap olarak Marlene yorganını daha çok üstüne çekti.Bu gün derslere girmek istemiyordu,Sirius'u görmek istemiyordu.

Dorcas,Marlene'in üzerine atladı,"Geç kalıyoruz."

"Pff,siz gidin kahvaltınızı yapın,ilk ders aritmansi değil mi?Gelmesem de olur," dedi Marlene.Kafasının üstünde yastık olduğu için sesi boğuk çıkmıştı.

Dorcas,Marlene'in yatağından indi ve eteğini düzeltti.
Lily,Mary ve Alice'in yanına gidip Marlene'e seslendi,"Neyse Üç Süpürge'ye gidince beş değil de dört kaymak birası sipariş etmemiz gerekecek."

Marlene hemen üzerindeki yorganı yere attı ve pijamalarıyla kızların karşısına dikildi,"Bugün Hogsmeade'e mi gidiyorduk?"

Alice göz devirdi,"Marly acele et," ardından Mary ve Dorcas ile birlikte dışarı çıktı.

"Hadi sana giyecek bir şeyler seçelim," dedi Lily Marlene'in giysi dolabının kapaklarını açtı.Açar açmaz kucağına bir sürü kot pantolon ve bluz düştü,"Marls birazcık düzenli olmayı denesen?"

Marlene ona aldırmadı ve eline askıdaki siyah,deri ceketi aldı,"Bu nasıl?Pantolonumla uygun mu?"

"Birine benzettim ama-"

Elindeki ceket ve pantolonu yatağa fırlattı Marlene.Cümlenin devamını tahmin edebiliyordu.Dolaptan başka bir kot pantolon aldı,üzerine de en sevdiği grup olan Pink Floyd baskılı bir tişört buldu.

Lily çoktan dışarı çıkmıştı,Marlene giyinip,üzerine ceketini geçirdi,kafasına şapkasını taktı.Aslında hava çok soğuk değildi ama Hogsmeade'e Lily Evans ile gidiyordu.

Dışarı çıktıklarında etraf kalabalıktı.Öğrenciler binalarının yanında toplanmış,bina profesörlerini dinliyordu.

Gryffindor kulesinin yanına gittiler.Çapulcular çoktan gelmişti.Yanlarında da Frank,Dorcas,Mary ve Alice vardı.Hep birlikte McGonnagall'ın konuşmasını dinliyormuş gibi yapıyorlardı.

Mükemmel aktivite (!)

"Öğrenciler,orda bizi rezil etmeyin.Siz Hogwarts öğrencilerisiniz,sıradan öğrenciler değil.Ve Gryffindorsunuz.Benim binam diye söylemiyorum ama en sorunlu sınıf Gryffindor,özellikle beşler," dedi Sirius'a bakarken.

Marlene sevinmekle meşguldü.Her seferinde Sirius sayesinde bir şekilde arka planda kalmayı başarıyordu.
Bu fazlasıyla iyiydi,saman altından su yürütebilirdi.

𝐒𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐎𝐧 𝐌𝐲 𝐋𝐢𝐟𝐞 -BlackkinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin