İlk Tesadüf

136 16 18
                                    

Tanıtım
Herkesin bir sorunu yokmudur aslında kaçıp kurtulmak istediği belki uğruna gözyaşları döktüğü gece geç yatmasının nedeni bazı şarkıları dinlemesinin sebebi vardır elbette içinde saklasada kahkahalarının ardına gizlesede.Aşk bu perdeleri sana kaldırmamın tek nedeniydi kalbimi sana açmamı sağlayan tek güçtü.Ağlamak için oturduğum kırmızı salıncağın gözyaşlarımı dindirdikten sonra ne yapacağını nereden bilebilirdim Salıncaklar bu sefer aşka salladı bizi..

Annemle babamın tartışmasından kurtulmak için evden hızlıca çıktım altıma elime geçen ilk pantolonu geçirdim ama üstümü değiştirmeye fırsat bulamamıştım hiç kimse ailevi sorunlarımı bilmediği için tek başıma dolaşmalıydım.

Kapıdan çıkar çıkmaz yüzüme vuran rüzgarla irkildim ellerimi kollarıma sürterek yukarı baktım 4 katı hızlı ve ağlamamak için kendimi sıkarak indiğim için nefes alış veriş sesim güçlenmiş kulağımı tırmalıyordu birkaç dakika bekledikten sonra tekrar gökyüzüne baktım saat 22:00'ı geçtiği için ay tüm parlaklığıyla tepemdeydi birkaç yıldız eşlik ediyordu bu koyu maviliğe,biraz daha izledikten sonra yürümeye başladım site sakindi bana eşlik eden sokak lambaları vardı sadece onlarında yarısı çalışmıyordu.Evlerin yanan ışıklarını izledim perdelerin arkasındaki mutlu insanları düşündüm acaba şuan ne yapıyorlar dedim,kendi kendime cevaplar verdim yarım saat yürüdükten sonra bir yere oturmam gerektiğini farkettim saat tek başına dolanmak için geçti.Sitenin her bölgesinde olan parklardan birine gittim çardağa oturacaktım ama lambası yanmadığı için tırstım çardağın olduğu yer fazla karanlıktı bu yüzden kaydıraklarla çardağa biraz mesafeli olan aralarındaki salıncaklara geçtim,kırmızı olanını elimle yokladıktan sonra temiz olduğuna kanaat getirerek bindim,kendimi ayaklarım ve bedenim yardımıyla ileri geri iterek sallanmaya başladım.

Biraz sallandıktan sonra ister istemez evdekilere gitti aklım ailem biraz sorunluydu annemle babam sürekli kavga ederdi geçmiş yüzünden genelde annem babamı suçlardı hep unutamazdı hiç geçmişi.Bende artık kaçmaya başladım tüm o gürültüden,kulaklarımı tıkamak bir işe yaramıyordu artık.Ellerimi yüzüme götürdüm gözyaşlarımı sildim bir işe yaramıyordu gerçi insan çektiği acıları elleriyle silemiyordu sonuçta gizlerdi belki ama yok edemezdi.

Sürekli kavga en büyük acım değildi sevgisizlik vardı birde annem beni hiç sevmezdi babamın sevdiğide söylenemezdi.Son kez temizledim gözlerimi yüzümün özelliklede dudağımın üstünün kızardığına emindim ağladığımda hep böyle olurdu ağladığımın anlaşılmaması için susmalıydım.Derin bir nefes aldım tüm bedenimle hissedebilecek kadar derin bir nefes.Topuzumun enseme değdiğini farkettim hemen tokamı çıkardım saçlarımın rahatladığını hissettim omzuma düşen siyah ver gür saçlarım vardı parmaklarımı saçlarımın arasından geçirirken tokam yere düştü salıncağı yavaşlatmaya çalıştım durmaya yakınken aşağı indim 4 sene önceki bir arkadaşımın tokasıydı o değerliydi benim için bana tokayı ödünç verdikten 2 gün sonra taşınmıştı bu yüzden hiç geri alamadı,kum havuzunu karıştırırken arkamdan

-"Adın ne"
diye bir ses duyuldu sert ama rahatlatıcı bir sesti bir an korkuyla yere düştüm popomun üstüne düşmenin verdiği acıyla -"sen kimsin,nerden çıktın"diye saydırmaya başladım korkmanın verdiği hırçınlıkla popomu temizlerken onun mimik oynatmadığını farkettim.

Bu benim ilk hikayem olduğu için hatalarım olduğunun farkındayım farkettiklerinizi belirtin lütfen :) :)

BİRAZ TESADÜF BİRAZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin