Polisler geldi ailemin bulunduğunu söyledi kaybolma sebepleri ise bir yere gidip saklanmış ve orada kapana kısılmışlar bir adam da annemle babamın eşyalarını çalmış polisler adamın hakkında soruşturma yapıldığını bildirdi ailemle görüşüp sarıldım ama yatılı okula devam etmem gerektiğini söylediler babamın işlerini halletmesi ve benim korunmam açısından .
Okulu pek sevmemiştim herkes bir grup olmuş grupta olmayanlar dışlanıyor ama kendimi ezdiremem özellikle Tyler gıcık benimle tanışıp alay geçiyor hiç hoşuma gitmiyor neymiş ruh savaşcısıymış hadi canım.
Sonra odama geçtim ve yazı yazdım stilime devam ettim sabah müdür star'a gemi gezisi olduğunu söyledi herkesi davet etti her şey normal giderken gemi sert cisme çarptı alarm çalmaya başladı gemi batmak üzereydi bazı insanlar boğuldu bazıları çığlıktaydı o kadar çırpındım ki tüylerim diken oldu Alara arkadaşım beni kurtardı herkes birbirinden yardım feryadı istiyordu müdür bu durum konusunda durgun kalmıştı havanın neden böyle olduğunu anlamıştı çünkü canavar her yaklaştıkça havalarda bozuluyordu herkes cenazedeydi hüzün vardı sessizlik vardı gemide ölen çocuklar vardı bu sessizliğin arasında bir anda bir çocuğu gördüm gizlice bize bakıyordu şüpü edip yanına gittim o da bana karışma burası tehlikeli dedi peşinden gittim Bir eve vardı içeriye girdiğimde bir el bir ayak ve resimler vardı 4 tırmıklı izler vardı geri döndüm ve Çığlık sesleri duydum o çocuktu 4 pençe iz çıkmış vaziyette ölmüştü canavarın ayak izleri vardı hemen ayrılıp müdüre anlatmaya çalıştım ama bu bir çözüm değildi bana inanmamıştı iyice kafam karıştı sadece aklımda kalan şeyse canavarın kim olduğu ve ben bunu bulacağım.
Kendimi iyice geliştirmem gerekiyordu güçlü olmam gerekiyordu ok elime aldım defalarca hedefe doğru attım ama hedefe ulaşmak için okun ustası olmak gerek.