Patryk otworzył drzwi i mnie w nich przepuścił, weszłam do środka i rozejrzałam się, ponieważ byliśmy lekko spóźnieni a impreza już się zaczęła.
- Hejka.- powiedziałam lekko podwyższonym głosem ponieważ grała muzyka.- OOO HEJA, NARESZCIE JESTEŚCIE.- powiedziała niska blondynka i uśmiechneła się do mnie co odwzajemniłam.
- Hania jestem.- powiedziała dziewczyna, wydawała się bardzo miła.
- Ja Wiktoria a to mój chłopak Patryk.- odpowiedziałam i przytuliłam się do Hani, wydawała się bardzo sympatyczna.
- FAUSTI, BARTEK CHODŹCIE PRZYJECHALI.- krzykneła blondynka.
po chwili podbiegła do nas druga blondynka ale miała ona dłuższe i trochę ciemniejsze włosy od Hani.
- Hej, jestem Fausti.- odzwała się i poslała mi i Patrykowi sympatyczny uśmiech.
- Hejka, ja Wika.- uśmiechnełam się do niej, również wydawała się bardzo sympatyczna.
Po chwili zobaczyłam wysokiego bruneta z czekoladowymi oczami,w czarnej koszuli i dżinsach, podszedł on do nas, Nie gadajcie kurwa że to ten Bartek który jest ze mną w projekcje, a jednak
-Cześć Bartek jetsem, miło poznać.- rozczochrał sobie lekko włosy i podał mi rękę.
-Ja Wika, również miło poznać.- zaśmiałam się, wydawał się megaaa spoko. Wydawało mi się że bardzo dobrze się z nim dogadam..
-Ej staraa,co ci.- wyrwały mnie z zamyśleń dziewczyny.
- spoko my wiemy że nasz Bartuś to hotówa ale ma dziewczyne jak coś.- zaśmiały się, a Patryk zrobił na mnie side eye.
Rzeczywiście może za bardzo się zapatrzyłam, kurwa..
- chodźmy się zabawić!!- krzykneła Hania i pociagneła nas wszystkich na parkiet.
Pov Bartek:
Wika..Wika, Hania i Fausti są bardzo fajne ale Wika, japjrdole Bartek skończ bo jeszcze się zabujasz. NIE NIE MA OBCJI o czym ja myśle to tylko koleżanka z projektu i tak ma zostać.
Ale nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli...
------------------------
Elooo, jakby wiem że ten rozdział jets trochę krótki ale podoba mi się nie wiem nie wiemm.💗💗
MIŁEGO DNIAA💞
CZYTASZ
from friends to love ~Bartonii
Novela JuvenilZnana para Youtuberów Kartonii i Mortalcio dołączają do projektu Genzie. Wika odrazu łapie bardzo dobry kontakt z Bartkiem Kubickim który również jest uczestnikiem projektu. Przez różne sytuacje ich kontakt przestaje być taki jak kiedyś, jednak po r...