İlk Bakış

20 1 0
                                    

08.07.2024⭐️

Bundan 2 yıl önce aklıma tek bir sahne ile düşen ve bugün yazmaya cesaret bulup sonunda yazmaya başladığım o kurgu ile karşınızdayım. Bu yolu benimle birlikte yürüyecek herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum ve çok uzatmadan bölüme geçelim diyorum.

Destekleriniz, yorumlarınız ve beğenileriniz bu yolda en büyük motivasyon kaynağım olacak bu yüzden lütfen desteğinizi eksik etmeyin.

O zaman herkes hazırsa maç düdüğünü çalıyorum. Geçmişten Gelen Gol hepimize şans getirsin.✨️

Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz🥰

Keyifli okumalar!

Hikayede geçen tüm kurumlar ve kişiler tamamen hayal ürünüdür. Gerçekle hiçbir ilgisi yoktur. (Hikayede geçen tüm futbolcular hayal ürünüdür, kurgudan ibarettir ve gerçek futbolcularla hiçbir ilgi ve alakaları yoktur)

🎀

Geçen sezonki performansı ile Avrupadaki çoğu kulübün de göz merceğinde olan ve Arabistan kulüplerinden gelen 40 milyon euroluk teklifi reddeden Mauro İcardi resmen Galatasaray'da! 29 yaşındaki Arjantinli yıldız Galatasaray'la 3 yıllık sözleşme imzaladı.
En son ezeli rakibi Fenerbahçe ile Wilfried Zaha için transfer yarışında olan sarı kırmızılılar şık bir transfer çalımı ile Zaha transferini tamamlamıştı. Bu transferin ardından gelen İcardi haberi ise hem teknik ekibi hem de büyük taraftarı rahatlatmış ve 2023-2024 sezonu için beklentiyi yükselmişti.

"Defne!"

İçeriden gelen Nazlı'nın sesiyle sporun kalbi twitter hesabına girmiş olduğum yazıyı paylaşıp bilgisayardan kafamı kaldırdım. Sesi bu kadar sinirli geldiğine göre yine mutfakta bir şeyin yerini unutmuştu ve bana soracaktı. Üç yıldır birlikte yaşadığımız halde hâlâ çoğu şeyin yerini bana sorması pek tabii normal değildi ama benim arkadaşım asla düzenli şeyleri sevmezdi ve sürekli bir şeylerin yerini değiştirip, koyduğu yerde bulamayıp yerini bana sorardı. Bu unutkanlıkla nasıl doktor olduğunu anlamamış olsam da iş hayatında ve evde birbirinden çok farklı kişilikleri olduğunu fark etmiş ve profesyonelliğine bir kere daha hayran olmuştum.

Mutfağa doğru "Geliyorum." diye seslenip bilgisayarı kapattıktan sonra masanın üzerine bırakıp ayaklandım. Odamdan çıkıp mutfağa doğru geçerken salonda yerde serili spor matının üstünde cebelleştiğini görünce hızlıca yanına adımladım.

Gözlerimdeki merak ve şaşkınlığı gören arkadaşım kendini açıklama ihtiyacı hissetmiş olacak ki gözlerime sevimli olduğunu düşündüğü bir bakış attı.

"Nazlı ne yapıyorsun?" dedim şu anki en mantıklı soruyu yönelterek. "Spor yapıyorum Defne, ne demek ne yapıyorsun? İlk defa mı spor yapan birini görüyorsun diyeceğim de senin spor muhabiri olduğun aklıma geliyor. Her gün neler görüyorsundur sen. Tabi benim halim komik geldi sana." Tek nefeste kurduğu cümlelere karşı hem gülmemeye çalışmak hem de cümlelerine cevap vermek zordu. Bazen neden avukat olmadığını merak ediyordum. Cümleleriyle insanı bu kadar köşeye sıkıştırmayı becerebilen birine en uygun meslek bence avukatlıktı. Öte yandan sinirlendiği anda kontrolünü kaybeden bir insan olduğunu bildiğim için avukat olmayıp doktor olması onun ve insanların yararına diye düşünmüştüm.
Daldığım düşüncelerden yine onun sesiyle çıktım.

"Ayaklarım birbirine girdi işte Defne kalkamadım kaldım böyle hadi kaldır beni canım arkadaşım." Cümlesiyle bana uzattığı elinden tutup ayağa kaldırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişten Gelen GolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin