Capitolul 2

30 0 0
                                    


Pov Emma

Mă trezesc din cauza alarmei care sună. O arunc pe geam unde ea cade in piscină.Mă duc în baie unde îmi fac un duș de 10 minute și mă îmbrac așa

Mă duc în baie unde îmi fac un duș de 10 minute și mă îmbrac așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E ora 10.Am dormit cam mult.Nu îmi trebuie machiaj pentru că sunt frumoasă și fără să mă dau cu el ,dar îmi aplic pe buze in ruj roșu și sunt gata să plec. Cobor scările și mă duc în bucătărie.
Eu:Bună dimineața familie.
Mama:Buna dimineata
Tata:Bună dimineața prințesă.
Dash:Bună dimineața steluță.
Aiden:Bună dimineața.Am văzut alarma în piscină.Iar ai aruncat-o?
Eu:Dacă ai văzut-o în piscină atunci de ce mai întrebi?
Aiden:Cineva s-a trezit cu fața la cerceaf .
Eu:Taci ca să nu te pocnesc .
Aiden:Bine tac.
Tata: Unde te duci?
Eu:Mă duc la mafie să semnez câteva foi și mă întorc .
Tata:Bine,ai grijă.Pa.
Eu:Pa.

Urc în mașină și în 5 minute am ajuns. Intru în biroul meu și văd multe foi puse unele peste altele. Mi-a luat 6 ore să semnez toate foile de pe birou.Am plecat acasă .

Tata:La ora 8 se ține un bal între mafioți .Trebuie să mergem toți .
Eu:Bine.

Mă duc să îmi aleg ținuta pe care o voi purta dar nu găsesc nimic care să mă scoată în evidență. După ceva timp găsesc o rochie neagră. Mă încalț cu o pereche de pantofi cu toc de culoare neagră și sunt gata de plecare.

 Mă încalț cu o pereche de pantofi cu toc de culoare neagră și sunt gata de plecare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai este o jumătate de oră până începe balul.
Eu:Suntem gata cu toții?Mami ,tu nu vii?
Mama:Nu,sunt puțin răcită. Să vă distrați .Pa.
Toți:Pa.

În 10 minute ajungem . Toți ochii sunt pe mine . Bine că mi-am luat pistolul cu mine.
Văd 2 bărbați care se uită la mine. Cred că au între 20-25 ani,mai mult nu le dau.

Eu:Și când se termină balul ?
Dash:La ora 10 .
Eu:Stau de o oră pe acest scaun .M-am plictisit.
Dash:Rezistă ,mai avem o oră de stat.

Îmi aduc aminte că în poșetă aveam o pereche de căști. Mi le pun în ureche și dau drumul la muzică.

Chiar dacă sunt rea ,am și eu o parte din inimă care este bună și veselă.
Beau și tot beau . Se pare că am nevoie la baie. Mă duc spre baie dar cineva mă prinde de mână. Nu știu ce spune pentru că am căștile in ureche . Își dă seama că am căștile în urechi ,deoarece își întinde mâinile pentru a le lua .Mi-am dat seama ce vrea să facă așa că mi-am continuat drumul spre baie.După ce am ieșit din baie iar sunt prinsă de mână. Nu îmi vine să cred cât de enervant poate fii.
Eu:Ce vrei ?
??:Încă ești supărată pe mine?

Mă apropii de urechea lui

Eu:Adam ,dacă nu îmi dai 3 acadele promit că nu mai vorbesc cu tine niciodată.

Mă îndepărtez de urechea lui și îl privesc .

Eu:Mi-ai adus ce am cerut ?
Adam:Uită-le.

Le iau și mă uit la ele . Se pare că lea luat pe toate cu gust de mere.

Eu:Ce ai pățit la ochiul stâng?
Adam:Îți bați joc de mine ? Tu mi-ai facut asta.
Eu:Cum a fost în spital ? Te mai doare ochiul ?
Adam:Da ,mă mai doare. Mai lovit acum 2 zile.
Eu:Să iți fie îmvățătură de minte să nu îmi mai furi acadelele în viața ta. Ai înțeles?
Pa.
M-am dus repede și m-am așezat pe scaun . Toate privirile sunt pe mine dar nu mă deranjează. Îmi desfac o acadea și o bag în gură.
Aiden:Ce a fost asta ?
Eu:Mia furat acadelele și lam batut cu o acadea.
Aiden:Îl mai știi pe Mike?Lui ce iai făcut?
Eu:Lam batut cu lingura la ochi.
Aiden:Ești nebună soro.
Eu:Poți să îmi zici ceva ce nu știam ? Cât mai avem de stat?
Aiden:10 minute.
Eu:Bine.

Au trecut repede cele 10 minute. Am ieșit repede afară și acum îmi aștept tatăl și frații pentru a putea pleca . După 2 minute apar și ei.În 10 minute ajungem acasă.Urc până in camera mea unde îmi fac in duș și mă îmbrac în pijamale.Mă pun în pat și aștept să îmi vină somnul .

~~~~~~~~~~~~~∆~~~~~~~~~~~~~

686 de cuvinte

MAFIA QUEEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum