Capitolul 5

5 0 0
                                    

Ma trezesc din cauza telefonului care tot bipaia. Ma uit la ceas si vad ca e ora 5.Cine nu are somn la ora asta?Cand ma uit vad multe mesaje de la un numar necunoscut.

??:Iubito?
??:Dormi?
??:Esti treaza?
??:Imi raspunzi?
??:Iubitooo.
??:RASPUNDE-MI.
??:Iubito.
??:Raspunde.
??: Te vad.
??:Raspunde-mi.

Cum adica ma vede?Draperiile sunt trase ,deci nimeni nu se poate uita pe geam. Doar daca mia intrat in camera si a pus  camere de filmat , dar sigur el fiind mai nebun a pus si microfoane pentru a ma auzi .

Mia plecat somnul din cauza lui . Ma ridic din pat , imi iau o brasiera si o pereche de pantaloni lungi ,amandoua de culoare neagra. Ma indrept spre baie. Imi fac un dus de 15 minute. Dupa ce mam imbracat ,am luat piaptanul pentru ami pieptana parul dar observ ceva mov pe gat . Imi dau parul pe cealalta parte a gatului. Ma uit mai atent si observ ca cineva ma muscat de gat. Cine ar putea face asta? Doar cel care imi trimite mesaje imi putea face asta. Imi pieptan parul si ies din baie. Imi incalt adidasi de aceeasi culoare si ies ies din camera. Cobor pe scari si ma indrept spre bucatarie. Imi iau un mar . Ma duc in sufragerie . Iau din dulapul de langa canapea laptop-ul meu de culoare visinie.

Imi caut o casa. Daca in toata casa asta sunt supravegheata cu camere ascunse si ascultata cu microfoane , atunci eu voi pleca. Caut de cateva ore pana cand gasesc  o casa mare, cu o piscina mare in spatele casei .

Am deja cateva idei pentru  a schimba peisajul.Casa fiind inconjurata de numai iarba,ma candeam sa imi fac o gradina mare , unde va fii o cabana inconjurata de o piscina,multi  copaci si o poteca care va indica iesirea ,iar toata aceasta gradina va fi inconjurata de un gard , avand si o usa,desigur.
In spatele casei ,10 metrii de la piscina si pana la cativa copaci marii unde imi voi face o casa in copac si in fata copacului din mijloc va fii o banca .In partea stanga ,langa casa din copac ,in loc de pamant va fii ciment cu pietre pe o portiune mare .Voi face un loc unde sa pot juca baschet .As alerga,mas da cu bicicleta  sau mas juca uneori . Si voi face un gard care va cuprinde casa , casa din copac ,portiunea mare de pamant de langa casa din copac si gradina.

Vad un numar la acea postare. Sun si imi raspunde un domn . Ii spun ca vreau sa cumpar casa . El imi spune sa vin la ora 14  pe strada Floricica nr.49 pentru a semna o foaie si sa platesc .

|Skip time|

Am plecat de la acel domn . Am cumparat casa. Ma indrept spre casa in care locuiesc cu familia mea.

Ma intreb cum vor reactiona cand vor auzi ca ma voi muta.
Intru in casa si imi vad parintii si fratii stand pe canapea.

Eu:Buna.Am ceva sa spun.
Tata:Spune .
Eu:Ma voi muta.
Aiden:Cand?
Eu:Peste cateva luni.
Mama:Dupa ce pleci sa ne mai vizitezi .
Eu:Da.

Au reactionat bine la vestea plecarii mele.

Urc in camera mea.Iam dat mesaj unui prieten care imi este dator sa imi faca tot ce am vrut la casa. Imi spune ca in 3 luni totul va fi gata.

Ma duc in baie . Imi fac un dus si ma schimb in pijamale .

Cum nu am ce sa fac ma imi iau laptop-ul din dulapul de langa pat. Ma uit la filme pana cand imi aud telefonul semn ca am primit mesaj . Cand ma uit vad ca iar e de la acel necunoscut asa ca decid sa nu ii raspund . Imi conectez castile la laptop si mi le pun pe urechi. Acum nu mai puteam auzii telefonul bipaia.
Ma uit la cateva filme pana cand ma plicitsesc . Imi pun muzica pentru a nu ma surprinde iar telefonul cu alte mesaje . La un momendat ma fura somnul .

MAFIA QUEEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum