Mă trezesc din cauza alarmei care sună. E ora 7. Mă ridic obosită din pat și mă duc în baie. Îmi fac rutina și mă îmbrac într-un tricou alb ,larg și o pereche de blugi albaștrii . Îmi iau ghiozdanul în care am 2 caiete și câteva pixuri. Cobor jos . Îmi iau un măr și plec.Îmi iau cheile de la mașină și plec la școală.
Fac o curbă ,mă rotesc o dată și ajung pe locul de parcare. Se uită toți la mine . Intru în școală și mă duc în clasă. Mă pun în ultima bancă .Îmi scot un caiet ,un pix și carte de citit.
Încep să citesc din ea dar sunt întreruptă de Eden .
Eden:Ce citești toci?La școală sunt o tocilară dar nimeni nu se ia de mine .De ce ? Pentru că le este frică de ce le pot face . Am bătut-o pe curva școlii ,deoarece m-ia pus piedică.
Eu:Te interesează sau vrei să știi?
Eden:Poate nu ,poate da. Deci?
Eu:Citesc "Moduri de a omorî pe cineva".Face ochii mari și pleacă. Ciudat baiatu.
În sfârșit s-au terminat orele. Plec acasă. Când intru pe ușă îl vâd pe frații mei și gașca lor .
Eu: Bună. Pa.
Urc pe scări și urc în camera mea.Astăzi este vineri. Super mâine nu am școală. Îmi fac temele. După ce le termin mă sună Alex.
Alex:Alo.
Eu:Da.
Alex:Trebuie să te duci în Spania. Se petrece ceva ciudat acolo.
Eu:Pregătește-mi avionul ,plec mâine.Mă duc jos unde dau de băieți.
Eu:Fraților , vreți să mergeți mâine cu mine în Spania?
Dash:Daa!
Aiden:La ce oră plecăm ?
Eu:La 5.
D&A:Nuuuuuu!!
Aiden:Vreau la 10.
Eu:Nu se poate . Plecăm la 5. Dacă nu vrei ,nu venii.
Aiden:Offf. Bine . Vin și eu.
Dash:Pot venii și Max,Andrew și Eric?
Eu:Dacă sunt cuminți.
M&A&E:Sunt!
Eu:Să vă fie clar ,eu sunt șefa.Ascultați de mine și să nu vă prind că faceți vreo prostie că vă bat .S-a înțeles?
Toți:Da șefa!Dimineață
Toți aveau bagajele pregătite.Verific să văd dacă ei încă dorm . Cum ei nu s-au trezit atunci să îi trezesc eu.
Eu:AJUTOOR!AAAAA!
Toți:Ce s-a întâmplat?
Eu:Trebuie să plecăm.
Aiden:Vrei să îmi scoți inima din piept?
Eu:Hai să plecăm .
Dash:Nebuno.
Eu:Spune-mi ceva ce nu știam .Iau cheile de la mașină și plecăm .
Am ajuns la avion . Am urcat.
Dash:De ce nu mai sunt oameni?
Eu:Ce crezi?
Dash:Chiar ai așa ceva?
Eu:Da.
Am stat în avion 6 ore.Eu:Am ajuns.
Max:Păi și noi unde stăm ?
Eu:Într-o casă vom sta doar nu pe stradă.
Eric:Ai casă în Spania?
Eu:Da.Ne urcăm în mașina care este puțin departe de avion . Mergem pâna la ea,urcăm și plecăm . Casa este destul de mare . Intrăm în casă.Ne alegem camerele și intrăm în ele. Camera mea are ușa neagră. Ușor de știut care este a mea. Celălalte uși sunt albe. Îmi pun hainele în dulap și îmi chem frații în camera mea.
Dash:De ce ne-ai chemat?
Eu:Vrea să vină cineva dintre voi doi cu mine la club ?
Aiden:Putem să venim amândoi?
Eu:Da.Așa veți afla cu ce mă ocup.Plecăm la 21. Voi duceți-vă la băieți și spuneți-le să fie cuminți până venim noi .
Dash:Este ora 12.Ce facem până atunci?
Eu:Nu știu. Vedeți voi ce faceți.
Acum puteți pleca. Pa.
D&A:Pa.Îmi pun alarmă la 20 pentru a mă trezi și mă pun la somn.
De ce sună iar alarmă?A da . Trebuie să plec . Mă duc fac un duș și mă îmbrac așa.
E ora 21. Trebuie să plecăm .
Cobor jos și văd că băieții se uită la un film .Eu:Haide.
D&A:Bine.Îmi iau cheile, intrăm în mașină și plecăm . În 5 minute
am ajuns.Eu:Duceți-vă la masa aia și spuneți ca va trimis L.
Aiden:Bine.Mă duc în biroul managerului . Când am deschis ușa lam vazut cu o fată în brațe iar pe canapea erau doi tipi. Îi fac semn fetei să plece. Îmi scot pistolul și prind amortizorul de el .
M:S-a întâmplat ceva pentru care ai venit?Mă pun pe scaunul din fața biroului .
Eu:Trebuia?
M:Nu.
Eu:Mai bine spui ce s-a întâmplat,poate așa nu mori.
M:Dar nu s-a întâmplat nimic.
Eu:Chiar nu? Profiți de fetele de aici și le mai și vinzi. Ultimele cuvinte.Îmi îndrept pistolul către el.
M : Îmi pare rău .
Și îl împușc fix în cap. Am intrat fără nicio emoție pe față și am plecat la fel. Mă.îndrept spre masă unde sunt frații mei.
Eu:Cum vă simți-ți?
Aiden : Puțin amețit, dar bine.
Dash:Simt că zbor.
Eu:Hai să plecăm .
Aiden:Bine.Am plecat acasă. Băieți dormeau ,așa că ne-am gandit să nu îi trezim . Am mers încet până am intrat în camerele noastre .
M-am schimbat în pijamale și m-am pus la somn .
CITEȘTI
MAFIA QUEEN
RomanceEa-dintre cele mai cunoscute si periculoase mafioate ,Queen la curse, detine mafia Black si are 19 ani .