Tae her zamanki gibi kalkıp işe gidicekti . Üzerini giyinip , kahvaltı sənə edip hızla arabaya binip okulun önüne geldi . Onu görmeden işe başlayamazdı . Her sabah tapardı bunu. Sanki o taeye enerji veriyodu.
Tae arabasından inip onun yanına gitdi ama gördüğü manzara onu sinir küpüne dönderdi . Onu bu baskasıyla görmeğe dayanamıyodu .
Tae. Jungkook!
Jk. Efendi- ginemi Sen!
Tae. Evet gine ben ...bunun senin yanında ne işi var?!
Jk. Sanane annemisin, babamısın...ha kuzenimdin dimi!
Tae. Jk bi daha bu çocuğu yanında görmiyicem
Jk sanane be! Sanamı sorucam kimle gezip gezmeyeceğimi?! İşin yokmu çık git!
Tae. Pişman olucağın laflar söyleme ve bana bağırma
Jk. Ben asla pişman olacağım şeyleri söylemem ve bağırdım çünki bağırılıcak insansın!
Tae. Jk bak gel bi konuşa-
Jk. Benim seninle konuşucak bişeyim yok !
Tae. Bak bi din-
Jk. Defol git!
Tae. Lütfen bi dinle-
Kai. Eh yeter be istemiyo!
Tae. Sen karşıma!
Kai. Karışırım sanane!
Tae. Jk arkadaşına söyle işi olmadığı şeylere burnunu sokmasın!
Kai. Hahaha arkadaşımı ?
Tae . Evet?
Kai. Bilmiyorsun herhalde
Tae . Neyi?
Kai .(Jka bakarak) Kola sevgili olduğumuzu
Tae. S -sevgilimi? ( Taenin elleri titremeye başlar)
Jk. Evet sevgilim ve şimdi defol GİT!
Tae jka öylece Bakar . Duyduğu o kelime adeta kalbinin yerinden söktü . Sanki o kelime kalbine hancar sapladı. Sadece dolu gözlerle 2 yıl sevdiğim çocuğa baktı .
Jk. Bana Pyle bakmayın kes ve DEFOL GİT!
Tae. T- tmm
Tae hızla arabasına binip oradan uzaklaştı. Şirkete gidiyodu. Hem düşünüyo hem ağlıyodu. Önüne küçük bir kız çıktı bi anda. Tae arabayı durduramadı . Küçük kıza çarpmaması için arabayı sağa çektiğiyle duvara girmeyi bir oldu...
.
.
.
.
.
Saat20:30
Jk annesi ve babasıyla oturmuştu . Babası haberlere bakıyodu ve duyduğu o kelimelerle şok oldu. Elindeki telefon kucağına düştü.
.
Haberci : Bu gün dünyanın yer altında ve yer üstünde tanına ünlü Mafya Kim Taehuyung yaptığı kaza sonucu hayatını Kayb etdi. Kamera kayıtlarını da hızla araba kulanıyomuş ve önüne çocuk çıkınca ani sağa çekmeyle hayatını Kayb etdi!
.
Jk şok içindeydi.Jk. Benim yüzümden... Her şey benim yüzümden.. o-ona kötü davranmasaydım hızlı sürmezdi!
Sabah
Herkes mezarın başında toplanmıştı.
Mezarı kazdılar ve Taehuyung cesetini mezara yerleştirdilet . Jk deli gibi ağlıyorum. Önemsemediği ve sevmediği bir adam için . Ama o şimdi kabullenmişti onu sevdiğini . Şimdi hiç bir anlamı yoktu onu ne kadar sevsede geri dömeyecekti. O gitmişti . Bu dünyadan gitmişti. Daha dün ona bağırıyodu 'DEFOL GİT' diye bak şimdi gitmişti . Bi daha dönmemek üzere. Kim Taehuyung ölünce bütün herkes ayağa kalkmıştı . Mafya ola bilir bu onun kalbinin kötü olması anlama gelmiyor . O hiç bir canlıya zarar vermez . İster bir fil olsun ister karınca onun için hiç bir farkı yok . O diğer mafyalar gibi acımasız diğil . Mafya ola bilir ama hiç bir insana zarar vermedi , incitmedi , tutsak dahil etmedi. Bütün dünya onun için göz yaşı döküydodu , onu tanımayan insanlar bile onun için göz yaşı döküyodu . Herkes daha gençti gibi kelimeler söylüyodu. Eve gençti sadece 21yaşı vardı. O gidice arasındaki herkesi göz yaşı içinde bırakmıştı. Herkesi üzmüştü... En çokta annesi...ve...ve onu... Onuda üzmüştü . İkiside deli gibi ağlıyordu. Ne fayda , ağlamakla geri dönmüyecekti . Herkes bir gün bu dünyadan gidicek . Hiç bir insan ölümsüz değil herkes gidiyo . Kim isterdiki onun gibi yüreği temiz insan, saf , iyi bir insan bu dünyadan gitsin. Him kimse... Hiç bir insan annesini, babasını , çocuğunu , sevdiğini, eşini , kuzenini, kısaca canından çok sevdiği bir insanı Kayb etsin . Hiç kimse . Kim bile bilirdiki Dünya üzerinde ve yer altında tanınmış Mafya Kim Taehuyung sadece bir kaza sonucu hayatını Kayb ede bilirdi. Hiç kimse istemez . Hiç kimse geleceği göre bilmez... Belki Taehuyung hayla.......
.
.
.
Basıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretden Doğan Aşk
Teen FictionTaehuyung ve jungkook kuzendiler bir birlərindən nefret ediyodular ama bu sadece Jungkook a geçerliydi çünki taehuyung jungkooku deli gibi seviyodu bu nerdeyse takıntıya dönmüştü