Part 2

3 0 0
                                    

Aradan tam 7 ay geçmişti . Jk bu süre içinde kendisini odaya kapatmıştı sadece odadan okul için çıkıyodu ve okuldan döner dönmez odasından asla çıkmazdı . Yemeğini bile annesi odasına getiriyodu. Jk kafayı yemişti, sanki her gün Tae yanında onunla konuşuyo , onunla uyuyor, yemek yeyiyordu. Jk Tae in yaşadığına, ölmediğine inanıyodu. Ailesi jkun piskolojisini bozulduğunu söylüyoıardı.
.
Jk her zaman ki gibi yine odasında oturmuş taeye konuşuyodu. Yani öyle zan ediyodu.

Tae .  Artık dışarı çık

Jk. Hayır

Tae. Hadi , hep odada kalamazsın çık biraz yürüyüş yap.

Jk. O zaman sende gel

Jkun annesi jk birisiyle konuşduğunu sanıp odaya girer

Jk.a.   oğlum kiminle konuşuyosun?

Jk. Anne taehuyungu görmüyomusun onunla konuşuyorun

Jk.a. Oğlum hadi seni bi doktora götürelim

Jk.  Hayır benim bişiyim yok!... Ben dışarı çıkıcam

Jk.a. tmm (odadan çıkar)

Jk. Hadi Tae dışarı çıkalım

Tae.  Tamam kokie çıkalım
.
Sahilə giderler. Sahildə yürümeye başlarlar.

Jk. Tae...

Tae .  Efendim kokie?

Jk.  Neden herkes senin öldüğünü söylüyo?

Tae.   ....

Jk. Tae neden konuşmuyosun?

Tae.  ...

Jk.  Artık söylermisin herkes senin öldüğünü söylüyo, senin germek olmadığını söylüyolar, hayal gördüğümü, piskolojisini bozulduğunu söylüyolar

Tae.  ...

Jk.  Tae lütfen konuş

Tae. Belki doğru söylüyolar...

Jk .  Ne basıl yan-  TAE nereye gitdin
.
Jk etrafında döner
.
Jk. Tae lütfen geri gel... Yalvarırdım geri gel ...sen ölmedin... Yaşıyorsun
... Lütfen yalvarırırım ben sensiz yaşayamam...(Yere iki dizinin üzerine oturur)AĞğĞĞĞĞ yeter artık...lütfen...yalvarırım geri dön , yemin ederim bi daha sana senden nefret ediyorum demiyicem...
.
.
.
Jk birisi tarafından izlendiğini hiss ederek arkasını döner
.
.
.
Jk. Tae... Senmi geldin?
.
Kalkıp izlendiği tarafa gider
.
Jk. Tae... Eyer bu bir şakaysa hiç komik değil bak... Perişan haldeyim...
Ah burda hiç kimse yok!
.
.
.
Jk ağlıyarak karşıdan karşıya geçerken arabanın ona geldiğini görür yerinden kıpərdamaz . Tam o an birisi tarafından kolundan çekilir

X. Az kalsın araba çarpıyodu sana, ne yapmaya çalışıyorsun!

Jkun dilinden.

Maskesi ve sapladı vardı , tanıdık geliyodu...ama bu kimdi tanıyamamdım

Jk.  Sen...bana bir yerden tanıdık geliyosun...

Karşımdaki adam söylediğim laflar biraz paniklemişti

X. Ah hayır ben sizi hiç görmüdim . Sonuçta insan bir birine benzer.  Yolu geçerken dikkat et.

Söyle dillerinden sonra trlaşlı, sanki birşey saklarcasına arkasına bakmada hızlı addımlarla yürüyerek karanlığa karıştır bense sadece arkasından baka kaldım.

Eve varlığımda kapıyı anahtarla açıp içerik girdim annemler babam salonda televizyona bakıyodular. Annem geldiğimi farkedip bana baktı

Jk.a.  Oğlum!   Bu gözlerinin halil ne! Neden kıp kırmızı yoksa ağlandınmı ( söylenerek təlaşla yanıma geldi)

Jk. Him bişeyim yok iyiyim... Size iyi geceler

Diyip odama girip kapıyı hızlıca kapatıp apıya yaslanarak yere oturdum. Sesizce ağladım sadece sesizce ağladım .elimden sadece ağlamalı geliyodu . İki elimle ağzımı kapatıp minicik bile ışık girmeyen odamda sadece ağladım.

Sabah gözlerimi açtığımda kapının ağzında yerde uzanıklı bir şekilde buldum kendimi. Belimin acısını umursamadan ayağa kalkıp banyoya girdim. Aşk acısı çekerken bel ağrısıda ne. Rutin işlerimi yaptım. Yemek bile yemeden okulun yolunu kaptım . Bi an birisi tarafından ağzıma bir bez qoyuldu ne kadar dirensemde beze sürülün ilacın etkisiyle birincini Kayb etdim.

Arabada.
Taehuyungun dilinden.

Tae. Ah benim minik tavşanım... Artık benimlesin .

Arabada arka koltukta oturuyorum dizimde işe canımda çok sevdiğim, kokusunu tam 7 ay boyunca özlediğim, minik tavşanım, bebeğim vardı . Araba durduğu da onu hiç bir türlü incitmeden kucağıma aldım . Onu bayıltdığım için kendine çok kızqındım . Kim isterki sevdiği insanı bayıltsın. Kucağımda miniğimle kendi odama çıkıp onu yatağa yatırdım, kendimide yanında uzanıp ona sarıldığımda kollarının buz gibi olduğunu hiss etdim ve geçen yerimden kalkıp giyinme odasından kolu uzun bir pijamayı kapıp miniğimin yanına gitdim . Onu hiç incitmeden üzerini çıkardım . O kadar yumuşak , narin,hassas, bebek gibi derisi vardiki dokunmaya  korkuyodum. Pijamayı giyindirip yanına uzandım ve üzerini sıkıca kapatıp onu asla bırakmayacak bi şekilde sarıldım .

vkook_00yeah knk sırf senin için şimdi yazdım iyi okumalar . Hepinize ben tarafından öpüldünüz iyi geceler

Nefretden Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin