Part3

3 0 0
                                    

Aslında dün yayınlıyıcaktım part 3 . Kız kardeşim silmiş o yüzden biraz geç geldi kusura bakmayın. Ama baya uzun olucak bu bölüm.
.
.
.
Sabah.
Jungkookdan.

Sabah gözlerimi açtığımda başım ağrıyodu. Dün olanları hatırlamya çalıştığımda en son ağzıma bu bez qoyulduğunu hazırladım ve belimde el hiss etdim. Bu beni kaçıran adam ola bilirdi . İki eli belimden çekmeye çalıştım olmuyodu, kıpırdaya bile bilmiyorum beans Pyle sarılmıştıki kurtulmak imkansızdı. Sonunda pes edip beni kim kaçıra bilir diye düşündüm ve bu an aklıma o geldi. Beni kaçıra bilirmiyi?  Ama herkes onun öldüyünü söylüyodu. Tek onun ölmediğine inanan insan bendim. O yüzden onun olma ihtimalinden soğuk düşüerek başka him ola bilir diye tahmin etdiğim zaman tüylerim diken diken oldu . Eski sevgilimdən ayrılalım 7 ay oldu . Taehuyungumu kayın etdiktrn sonra onunla ayrıldım 4 ay önce beni kaçırıp zorla dokunmaya çalışmıştı ama tanımadığım sim siyah giyinmiş adamlar tarafında kurtarılmıştım . Kimin adamları olduğunu söylememişlerdi . Sadece beni kurtarıp him bir soruşma cevap vermeden gitmişlerdi ve yaşadığım bu olayı hiç kimseye anlatmadım sadece ona....onun mezarına gidip ona anlatmıştım. Gine beni kaçırmasından korkuyodum. Bana Taehuyungdan başka adam dokunmasından korkuyodum.

Zorda olsa bana sarılan adama döndüğümde şok içinde çığlık atamla onun yere düşməyi bir oldu.

Jk. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tae . Ah popom... * Ayağa lalkar * ya allah aşkına neden bağırıyosun kulağının dibinde Jungkook sağır oldum

Jk. T-tae....

Tae. Minimum

Jk.  T-tae S-sen yaşıyorsun

Tae. Evet

Jk. Gine hayalsin dimi git lütfen canım acıyor artık hayal kurmaktan

Tae. Jk... Ben hayal diyilim gerçeği geldim

Jk. Gine sana dokunuca yok olucaksın canım yanıcak lütfen git...

Tae. İstediğin kadar dokun Ben hayal değilim...

Jk. Tae lütfen git...

Karşımda hayal olduğuna inandığım taem bi an benim elimi tutup kendi yanağına koymasıyla şok oldum... O...o yok olmadı... O yaşıyo . Ben ona aşkın gözlerle bakırkan o bana Pyle bi bakıyodu hasret giderim gibi.

Tae.  Sana açıklıyıcam her şeyi ama önce sana sarıla, öpe , kokluya  bilirmiyim?

Jk. Hayır!

Tae sanki evet diyeceğimi biliyorum gibi kendinden  mmin konuşmuştu bende sırf  o yüzden hayır dedim yoksa çoktan boynuna atlayıp öpep kucaklamışyım , hem bana bu kadar acı çektirdiği için ona cezam olsun.

Tae.  Ne?!

Jk. Duydun ilk önce anlat

Tae.  tmm sabırlı ol Tae az kaldı..... Tamam gel otur şöle anlatım

İkimizdə karşı karşıya oturduğumuz zaman anlatmaya başladı.

Tae. Bak bebeğim kaza kaza yaptıktan sonra bu haftalık kimya girdim beni öldüğüm sandığınız gün en büyük düşmanım doktora para vererek herkese öldüğümüm söyletdi ve sonra ben komadan çıktığım gün beni kaçırıp depoda işkence etdiler ,sonra beni bırakıp senle tehtit etdiler . Sadece onların elinde 1 ay falan kaldım .6 ay boyunca her gün ama her gün seni izledim , ne yaptığını nereye gitdiğini , geceleri senin pencerenin karşısında arabanın içinde uyuyodum... O şerefsiz Kai sana dokunmaya çalıştığı da deliye döndüm...

Jk. Yoksa...yoksa o senmiydin?

Tae. Evet benim... Senin yanına gelmek seni ben kurtarmak isterdim ama yapamadım eğer yapsaydım seni öldürüceklerdi o yüzden bende korumalarımı göndərdim...

Jk. Onlara ne kadar soru sordum hiç birine cevaplamadın girtdiler

Tae. Sonra bu şekilde en yakın arkadaşlarımdan yardım istedim bu adamdan nasıl kurtula bilirim diye onlarda adamı yakalayıp  öldürdüler. Bilseydim hiç onlardan yardım istemezdim... Ben sadece artık benim ve senin peşini  bırakmasını söyledim , adamı öldürmesini değil. Adam öldükten sonrada senin yanına geldim...

Jk. (Taenin boynuna atlar, ağlar)

Tae. (Jku kucağına oturtur)Ağlama miniğim her şey bitdi
.
.
.
2 hafta sonra

Tae banyo yapıyodu , jkda koltukta oturmuş telefonuna bakıyodu . Kapı çalmasıyla jk açtığında kaşlarını çatar

Jk. Buyurun kime bakmıştınız ?

Kadın. Sen kimsin ne işin var burda tae nerde?!* İçeri girer*

Jk. Pardon ama siz kimsiniz?

Tae aşağı iner

Tae. Ginemi Sen!!!!

Kadın. Aaa aşkım o basıl laf

Jk. ( Şok içinde) Aşkımı... Tae bu kadın kim ?!

Kadın. Sanane kimsem kimim sanamı kaldı taeni nesisin sevgilisi falanmı HAYıR!

Jk.  Doğru ben him bişeyim...size iyi eylenceler ( ceketimi açıp evden çıkar)

Tae. JK BEKLE !!

JK. Tae eylencene bak sevgilin evde seni bekliyo!

Tae. O benim sevgilim falan değil

Jk. Basıl yani🤨

Tae. Yemin ederim ki o benim sevgilim değil... Ben lise okurken sənəd arkadaşımıdı peşini bırakmıyodu manyak kadın... Gçen marketde gördü beni peşinden geldi bende kapının önüne koyup kapıyı suratına kapatdım bu kadar.

Jk. Üzür dilerim seni dinlemeliydim

Tae. Hayır bebeğim sen hiç bişiy yapmadın... Hadi eve gidelim gel

Jk. Tmm
.
.
.
Yazar: burası çok uzadı

Aradan iki ay geçer . Jkla Tae sevgilileridi aralarında qayet iyiydi.
Tae şirketde jk ise evdeydi. Evet hayla bir yaşıyolardı.

Jungkook dan.

Akşam içini yemek yapıyodum telefonuma bildirim gelmesiyle işimi bırakıp telefonumu elime aldım

"Taehuyungum❤️" kişisinden bir bildirim

Tae: akşama hazır ol bebeği

Jk: neden ?

Tae : bi yere gidicez sürprizim
var.

Jk: tamam aşkım😽

Tae: şimdi şirketden çıkıp
gelip seni yemek istiyorum

Jk. Ben boşunamı yemek
yaşıyorum

Tae. Yoo seni yedikten sonra onlarıda yeyicem

Jk .  Aynen aynen

Tae. Bekle akşam görecez

Jk. Neyse benim işim var

Son görünme 14:52

Tae. Bak ya sen şuna konuşmanı basıl sonlandırdı

Son görünme 14: 53

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefretden Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin