1.Bölüm"bilinmeyen numara"

8 2 1
                                    

Sabah karın ağrısı ile uyanmıştım kesin regl olacaktım hemen kalkıp tuvalete koştum evet beklediğim gibi olmuştum. Evin her yerinde pet aramaya başlamıştım ama bulamadım hemen markete gitmek için para alıp evden çıktım. Alıp eve dönerken telefonum çaldı

'Bilinmeyen numara'

"Alo kimsiniz"

"Annenin işi bitti sıra sende velet"
'kapattı'
"Bu kimdi şimdi benle t**ak mi geçiyor. Bildirim gelmesiyle mesajlara girdim. konum atmıştı. Ya benle çok ciddi t**ak geçen biriydi, yada gerçekten annemin başına bişey gelmişti. Ama yılardır annemle görüşmüyordum ama kalbimde bir sızı belirli bir şekilde her zaman duruyordu.

"İsmini bile bilmediğim bu adamlar ilk annemi öldürüp sonra beni arayacak kadar aptal değillerdir umarım"

"Üstünü kapatık dediğimiz yaralar yeniden açılabilir di."

Başına bişey gelmesini düşündüğümde gözlerime gelen bulanık his ve kalbimin sıkışması ben bunu kaldıramazdım. anneme bişey olduysa yanına gitmeliydim hemen gönderdiği konuma taksi durdurup gittim. Üstümde pijama takımı elimde poşet ve telefon. Taksi bir villanın evin önünde durmuştu hemen aşağı inerek parayı ödeyip içeri doğru ilerledim. Kapı yarı açıktı kapıyı itip içeri doğru ilerledim kocaman ev dağılmış eşyalar yerde erkek ve kadın eşyaları vardı alt kattın her tarafına baktığımda kimse yoktu anneme seslenerek üst kata çıktım üst kat alt katta kısmen topluydu kapılar ise kapalıydı. Bir kapıyı açıp içeriye girdim her yer dağınıktı sol tarafta ayak gördüğümde panikleyerek annemin ismini bağırmaya başlamıştım oraya yavaş bir şekilde ilerlediğimde görüceğim manzaradan korkuyordum aklıma binbir türlü şey geliyor ve kalbim sıkışıyor du ilerlediğimde annemin yerde hiç kıpırdamadan yatıyordu yerde kan izleri vardı. Galiba korktuğum başıma gelmişti gözlerim yaşlarla,kalbim durmaksızın hızlı atmaya,ellerim titremeye başlamıştı 'annee' diye bağırarak yanına diz üstü oturdum ellerim annemin ellerine dolali bir şekilde ağlamaya başlamıştım bunca hayatımda ailemi kaybetmeyi alıştım ama bu koymuştu çok sert darbe yemiştim.hayatta bu sefer gerçekten yenilmiş gibi hissediyor dum ağlamam susmuyor kalbim ağrımaya başlamıştı kalbimi söküp alsalar bu kadar canim acımazdı.

"Hayat beklenmedik sınav dir önemli olan bu sınavı geçebilmektedir."

"Gözyaşım hayatımı anlatmak isterse
hiç susmaz dı."

Acı vücuda yayılan bir acıdır. ilk gözler bulanaklaşir sonra kalp sıkışır sonra el ve ayak titrer ürkek ceylan gibi yerinden kalkamaz olursun ben kendimi şuan öyle hisediyorum kimsesiz yapayalnız ailesini kaybetmiş arasada bir daha bulamıyacak gibi.Ölüm beni alsa diye dua ederdim ama çok geç...
Annemi ve babamı benden aldılar şimdi sırra bendemi?
"Bu acıyla yaşıyıcağıma benimde canımı alsınlar."

[30 dk sonra]

Kendimi toparlayıp bunun kimin yaptığını ailemden ne istediğini ne diye katliam çıkardığını öğrenmem lazım. boş durur bu acıyla yaşarsam bende yok olurum.
Onu bulup hakettiği yere göndermem lazımdı.
Bir şekilde ayağı kalkmayı başardım annemin elini tutarken bir şey fark etmiştim düğme bu bir gömlek düğme siydi elime alıp cebime koydum etrafa göz gezdirdiğimde kanlı bir sopa görmüştüm bu bir beyzbol sopasıydi her tarafı kan ve sıvı vardı elimi sürmek istemediğim için dokunmadım ellime cep telefonumu alıp polisi aricam zaman açılan bir kapıyla arkamı döndüm önden gelen iki büyük adam onların arkasından gelen iri yapılı esmer bir adam üstünde beyaz bir gömlek beyaz gömleği kirleten bir kan sıvısı vardı.

"Buldum seni. "

Sizce pelin annesinin intikamını alıcakmı?

O telefondaki kimdi?

Yeni bölüm de görüşmek üzere
HİKAYEME DESTEK OLMAYI UNUTMAYINKİ YENİ BÖLÜMLER GELSİN SİZİ SEVİYORUM 🫶

YANLIŞ YER YANLIŞ ZAMAN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin