4.Bölüm"beyaz gömlek"

2 1 0
                                    

Kapıdan çıktım. Burası koskocaman bir malikane gibi çok güzel di içeri doğru ilerlediğimde oturma odası karşılamıştı beni annemi hatırlayıp duruyordum içimdeki çığlığı yatıştırmak için bağırdım
"Lan kimse yokmu*mk çıkın ortaya hem kaçırıyorsunuz adam gibi karşıma çıkın."
Arkamda duyduğum nefes sesiyle arkamı döndüğümde uzun boylu, siyah saç,siyah gözler bu gözler bana tanıdık gelmişti.
"Sen ! Ne Yaptığını zannediyorsun sen "
"Bi sakın ya sende başımı şişirdin *mk"
"Ne anlatıyon gerizekalı."
"Bak benle doğru düzgün konuş kızım"
"Allah Allah konuşmassam ne olur?"
"Susturma sını bilirim kızım"
"Boş yapma ya "
Elindeki meyve tabağindan bir tane alıp ağzıma attım.
"Evin güzelmiş ama beni geri götür ayrıca bi daha bana kızım deme bunu net bir şekilde söylüyorum "
"Kızım harbiden komik birisin"
"Öylemi sen hiç öyle değilsin biliyor musun "
Elindeki meyve tabağını bırakıp ayağını açarak elini yana koyarak oturdu.
"Bu ne rahatlik ya kalk hadi naş naş beni geri götür "
"Emredersiniz pelin hanım başka nereye gitmek isterseniz söyleyin götürürüm kızım ben senin şoförün müyüm ikide bir beni oraya buraya götür diyorsun "
"Uyarmiştim!"
"Ne lan "
Hızlıca yürüyüp elime geçen ilk vazoyla özel gölgesine fırlatım.
"*Mk kızı ahhh"
"Haha artık çocuğun olurmu bilmem"
"Deneyelim görelim yapiliyormu "
Ayağı kalkıp üstüme yürümeye başladı tamam korkmamış gibi yaptım ama şuan korkuyorum.
"Oğlum uzaklaş başka yerlerin Tamir edilemeyecek vaziyete gelmesin "
"Öyle diyosun bakalım tamir ediliyormu"
Ben arakama bakmadan koşmaya başladım inşallah yatak odaya denk gelmem yan cami açıp dışarı fırladım hem gülüyor hem korkuyordum.
"Gel lan buraya "
" diğer erkek ler gibi peşimden koşuyorsun"
"Kızım hele bi yakaliyim seni "
"An*ni s**m kaç pelin "
Çıkış kapısına gelmiştim ve işim bitmişti 5 tane koruma falan vardı arkamı döndüğümde oda gelmişti kaçıcak delik yoktu ve sıkıştım.
"A****m şaka yaptim ya valla "
Nedense surat ifadesi değişmişti ve yavaş adımlarla yanıma geldi üstünden çıkarttığı ceketi eğilerek belimden bağladı dona kalmıştım.
"Dönün lan arkanızı"
Beni kaldırarak omzuna aldı.
"Bırak lan "
"Senle sonra hesaplaşicaz kızım"
"Bana bak kızım demeyi kes "
"Çatık ya bilseydim kaçırmazdım"
Arkasına vuruyor ve ısırmaya çalışıyordum
"Bırakkkk"
İçeri getirip cam kapıyı kapattı beni yere indirdi
"Oh be ne ikide bir omzuna alıyorsun ya orda yaptığın neydi öyle salak mısın sen"
"Bana bak kızım bundan sonra sana beyaz gömlek yasak anladınmı bide altına bişey giymemiş ya sabır"
"Sana noluyo ya sana ne istedigimi giyerim "
"Yanlız üstündeki benim kiyafetim "
"Pardon beni odada kitlemeseydin bende üstümü değiştirdim bunu buldum ayrıca senin kiyafetin olduğunu bilsem giymezdim "
Kolumdan tutarak beni götürmeye çalıştı
"Çek elini hayırdır "
"Bak kızım seni zorla götür miyim "
"Kendim gelirim "
(Yatak odaya gelmiştik)
Yutkundum
"Ee niye buraya geldik"
"Sence ?"
Üstüme yürümeye başladı gözleri gözlerime kenetlenmişti ürkütücü soğuk bakışı insanın içini ürperti yordu durdum üstüme çok yaklaştığında onu ittim
"Napiyosun lan mal çekil şurdan "
Beni omzumdan tutarak döndürdü ve itledi
"Dur "
"Sana meraklı değilim üstünü değiş diye getirdim buraya hem tipim değilsin"
" oğlum ne geliyon öyle üzerime doğru"
"Niye heyecanlandi mi"
"Ne heyecanlanicam ya dedim mal napiyo ayrıca "
Yaklaşarak aradaki boşluğu kapattım
Nefesimiz birbirimize değiyordu
"Sende benim tipim degilsin ve giyimime ben karışım sen değil anladın top kafalı "
Kolumdan tutarak beni kendine bastırdı
"Bu evde benim sözüm geçiyor pelin hanım şimdi altına bişey giy ve üstünü de çıkar sen yapmasan ben yaparım anladınmı "

"Gözlerinde kaybolmuştum siyahinda boğulmuş tum"

İttim.
"Uf tamam çık ben giyerim"
"Heh boyle akkılı ol kızım "
"Çırakken kapıyı KAP'a!"
Küçük gülümsemesini görmüştüm
"Gerizekalı mal"
"Duyuyorum"
"Duy "

Getirdiği kıyafetleri giydim üstüme beyaz crop altıma şort aslında pantolon ama ben kesmiştim.

Çıktığımda oturmuş beni bekliyordu gördüğü şeyden hem hoşlanmış hem kızmış gibiydi.

"Bune üstündeki "
"Crop mal"
"Onu biliyorum altındakini ben getirtmedim "
"Ben kestim noldu kıskandı mı "
"Ben seni niye kiskaniyim "
"İyi o zaman götür beni çok kaldım bile annemide bana getir "
"1.hiçbir yere gitmiyorsun 2.anneni getiremem onun artık bir mezarı var "

"Ne diyorsun ya ne hakla anneme dokunursun bide mezarmı yaptın annemin mezarı nerde !"
"Bi sakın ol güzel bir yerde emin ol ben senin düşmanın değilim**** mezarlığına götürüldü merak etme "

Annemi ben kendi elimle değil başkasının emriyle kuytu bir yere gömülmesi ve onun yanında olmamam kendimi kötü hissettiriyordu.

"Annem yanında olamadım "
Ayaklarımı hissizleşti diz üstü yere oturdum göz yaşlarımı durduramiyordum yorulmuştum çok yorulmuştum kalbim dayanmıyor söküp atmak istiyorum ama yapamıyorumdum.
Yanıma oturdu ellerimi o kocaman ellerinin içine aldı.
"Sen iyi değilsin gel seni yatırıyım ilaç iç kendine gelirsin"
Ellerini ittim
"Bırak beni bırak ben gidicem zaten benle işin bitti annemide aldınız babamı da eğer beni de istiyorsanız burda öldürebilirsiniz yok yapmicaksaniz beni rahat bırakın!"
Ayağa kalkıp cam kapıyı açıp ilerledim hissizleşmiştim bedenimi artık kontrol edemiyordum arkamdan gelen bir kolla belime dolanan kol beni yukarı kaldırdı ne kadar vursamda beni kucağına almıştı pes ettim bıraktım bedenimi.
Gözlerim buğusuyla gözlerimi kapattım.

"Derdim bir tane olsun isterdim bin tane değil!"

Sizce pelin Alp'e güvenicekmi?

Alp pelini bırakabilecek mi?

HİKAYEME DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN Kİ YENİ BÖLÜMLER GELSİN.
Yeni bölümde görüşmek üzere ÖPÜLDÜNÜZ hepinizi ÇOK SEVİYORUM.🫶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANLIŞ YER YANLIŞ ZAMAN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin