3.Bölüm"çıkış Yok"

3 1 0
                                    

"o ne demek lan düzgün konuş benimle"
"Tamam asi kız"

Bana asi kız demesi hoşuma gitmişti ama şuan tek düşündüğüm annem di o nerde ve ne yapıyorlardı anneme.
Beni arabaya getirip arka koltuğa bıraktı ve kapıyı kitledi ön koltuğa binip arabayı kullanmaya başladı.(Ön koltuğa geçtim)
"Nereye gidiyoruz ve benden ne istiyorsun"
"Ben bir şey istemiyorum"
"Ne diye kaçırıyorsun o zaman bırak gideyim"
"Çok soru soruyorsun kızım "
"Bana bak bı daha bana kızım deme "
Yine beliren o küçük gülücük ile dikkatim dağıldı
"Ne o beğenemedin mi"
"Hayır beğenmedim .çatık ya"
Kendi kendime konuşup ona küfürler savuruyordum.
"A ama yeter bende burdayım kızım söylediklerine dikkat et "
"Etmiyorum! "
Bir elini direksiyon çekerek kolumdan tutarak beni kendine doğru çekti.
"Kızım sende annenin yanına gitmek istemiyorsan kes sesini "
Söylediği cümleyle gözlerim yaşlarla doldu onu göremiyor dum elimin tersiyle gözümdeki yaşları silerek kapıyı açmaya çalıştım ve açıktı.
"Dur "
"Kapat kapıyı "
"Ya durusun yada atlarım "
"Kapat kapıyı diyorum "
"Dur dur arabayı !"
Arabayı durdurmuştu hızla arabadan çıktım.
kalbimde acı vardı ne zannediyordu kendini.
koşmaya başladım arkama bakmadan sadece koşmak istiyordum yanlız kalmak olayları hazmetmek istiyordum.
gözlerim buğulanarak önümü görmemi zorlastiriyordu bu benim umrumda değildi sadece annemi görmek istiyordum arkamdan geldiğini biliyordum umrumda değildi.
"Dursana kızım "
Ne diye geliyordu arkamdan
"Bırak peşimi artık ne istiyorsun"
"Benim bişey istediğim yok kızım buraya gel "
" Ya ne zannediyorsun arıyorlar annemin öldüğünü söylüyorlar eve gidiyorum annemin cesedini görüyorum. polisi arıcağım zaman sen geliyorsun üstünde kanlı gömlek elerim her tarafın kan icinde açıklama yapmıyorsun hemde annemi alıyorsun kimsin sen lan ne istiyorsun bizden yeter cektiklerim yeter benden aldiklariniz bikmadinizmi artık."

Artık gözyaşlarımı tutamıyorum gözyaşlarım akmaya başladı arkamı döndüm .

"Bu kadar mı acımasızsin ya "
"Evet.şimdi geri dönüyoruz yürü"

Ellimden tutmasına izin vermedim
"Bırak senle hiç bir yere gelmiyorum "
"Sana soran olmadı yanlız"

Ellimden tutmasına izin vermedim "Bırak senle hiç bir yere gelmiyorum ""Sana soran olmadı yanlız"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etraf kararmış ti son gördüğüm siyah gözleriydi.

Gözlerim büyük bir yorgunluğun ardından kendine gelmişti yavaş yavaş gözlerimi açtım etraf sıradan bir yatak oday dı ayağı kalkmak için doğruldum kapıya doğru ilerleyip kapıyı açmaya çalıştım kilitliy di bütün gücümü toplayıp.
"Lan açın kapıyı **çocukları"
Ne kadar bağırsam da boştu pencereden kaçarım düşüncesiyle pencereye yaklaştım perdeyi araladığım da koruma ve demirlik ler vardı anlaşılan burda kalmıştım.

Tam karşımda ayna vardı kendimin nasıl boktan göründüğümü yeni fark etmiştim.
Dolapı açarak belki içinde bana uygun bir şeyler vardır diye karıştırmaya başladım ama sadece erkek kıyafetleri vardı. En azından üstümü değiştirmek için bir uzun beyaz gömlek aldım ve banyoya ilerledim. Banyo yapıp çıktım, saçımı havluyla kurulayıp taradım, üstüme gömleği giydim uzundu en azından go*um gözükmüyordu.

Ayak sesleri gelmeye başladı biri gelip kapıyı açıp gitmişti hemen kapıyı açıp çıktım.

Yeni bölüm biraz gecikti kusura bakmayın.
HİKÂYENİN DEVAMI GELMESİ İÇİN DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN.🫶

YANLIŞ YER YANLIŞ ZAMAN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin