Bölüm 134

20 2 2
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Peki burada Gwaine'nin gözlerinin nasıl dolduğunu biliyor musunuz? 

Ve Gwaine'in, bırakın Arthur'u, Merlin'in şövalyeleri en çok ihtiyaç duydukları anda terk edeceğini bir an bile düşünmediğini biliyor musunuz? 

Ve Merlin'e tek bir soru bile sormadan mağaralara kadar nasıl eşlik ettiğini biliyor musunuz? 

Olay şu: Gwaine, Merlin'in büyüsünü biliyordu ve Merlin'in bir tür planı olduğunu anlamıştı; Gwaine dahil kimseyle konuşamadığı bir plan. Ve Merlin'i tanıdığım kadarıyla bu plan çoğu zaman kendisini büyük bir tehlikeye atmayı da içerecekti. AMA Gwaine hemen müdahale edip 'bana planını söyle seni sihirli pislik ve izin ver sana yardım edeyim' diyemedi çünkü Merlin'in hazır olduğunda ona sihrini anlatmasını beklemenin getirdiği onur vardı.

Merlin'e kılıcını mı teklif edeceksin? Gwaine'in 'Sivri ucu kullanmayı biliyorsun, değil mi?' hakkındaki esprisi şaka değil mi, kılıcın verilmesinin nedeni Gwaine'in Merlin'in buna ihtiyacı olmadığını çok iyi bilmesi. Ayrıca bu, Gwaine'in eve dönüş yolunda kendi tek savunma hattını kaybetmesi; Bütün savunmasızlığının Merlin'e teslim olduğunun sinyalini veriyor.

Peki Gwaine neden ağlıyor? Merlin'in hayatta kalamayacağına inandığı için mi?

HAYIR.

Bunun nedeni kendisinin muhtemelen bunu yapmayacağını ve dolayısıyla Merlin'in ona sihrinden bahsetmesi ya da Merlin'e onun için ne hissettiğini söylemesi şansını asla yakalayamayacağını biliyor olmasıydı. 



Just MerthurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin