Prolog

1 1 0
                                    

Pohled Rose

Dnešek byl celkem normální. Byl víkend, takže jsem byla ušetřena hloupých narážek a poznámek od mých spolužáků. Kvůli tomu, že mám nějaké schopnosti mě mají za zrůdu. Tak moc si kolikrát přeji být obyčejná jako oni, ale to mi bohužel nebylo přáno.

Dnes jsem se byla projít v parku a narazila jsem na svého kamaráda, kterému říkám K. Všiml si mě a dal mi dal gesto k tomu, abych k němu přišla. "Ahoj, Rose. Jak se vede?" zeptal se mě K když jsem si k němu sedla. "Na moje poměry je to celkem v pohodě," odpověděla jsem. "A co škola? Už tvé spolužáky omrzelo posmívat se ti?" zeptal se. "Posmívají se pořád, ale už se dost opakujou, takže už to tak nevnímám," odpověděla jsem. "Hele, možná to bude znít šíleně, ale je tu způsob jak by jsi se mohla těch svých schopností navždy zbavit," řekl K. "Cože?" podivila jsem se. "Slyšela jsi dobře. Je tu způsob jak se můžeš nadobro zbavit svých schopností," potvrdil K. "A jak toho docílím?" zeptala jsem se. "Následuj mě a já ti to vysvětlím," odpověděl K a zvedl se a já ho ihned následovala.

Cestou mi K vysvětlil o co jde. Miranda, která ze mě chtěla udělat schránku pro svoji mrtvou dceru, když jsem ještě byla dítě, detailně zkoumala fungování megamycete a plíseň, kterou produkoval a kromě toho se zajímala nejen o způsob jakým dokáže infikovat, ale i o to jak tyto účinky odstranit. Podle všeho existuje takzvaný "očistný krystal", který po kontaktu s infikovaným člověkem odstraní veškerý vliv megamycete. "Takže mi chceš říct, že ten krystal mě může udělat normální?" ujišťovala jsem se, když jsme došli do vládní laboratoře. "Ano," potvrdil K. "Super. A kde ten krystal najdu?" zeptala jsem se. Jestli něco takového doopravdy existuje a může mi to pomoct, musím to získat. "Tady," řekl K a ukázal na nádobu, ve které byla ale jen černá plíseň. "To má být ono? Na krystal to moc nevypadá," poznamenala jsem. "Není to ten krystal. To je kus megamycete," odpověděl K. "Cože? Co to má s tím vůbec společného?" podivila jsem se. "No, když někdo v okolí megamycete zemře, tak absorbuje jeho vědomí. A jestli chceme ten očistný krystal, budeš muset využít svých schopností, abys navázala spojení s megamycete," vysvětlil mi K. "Děláš si srandu? To mám navázat spojení s tímhle?" zhrozila jsem se. "Ano. Zní to šíleně, já vím, ale ty zápisky, které Miranda napsala a které se nám podařilo získat, nejsou kompletní. Nevíme kde v našem světě by ten krystal mohl být, ale vědci nám potvrdili, že ten krystal, který potřebujeme, je přímo v tom kusu megamycete," vysvětlil K. Silně jsem o tom pochybovala, ale jestli je pravda, že ten krystal je v tom kusu megamycete, není čas na alternativy. "Co mám tedy dělat?" zeptala jsem se. "Dotkni se té nádoby a soustřeď se na ten kus megamycete. Minimálně minutu," předal mi instrukce K. Vzala jsem tedy tu nádobu s kusem megamycete a plně jsem se na to soustředila, zatímco v hloubi duše jsem doufala, že to bude opravdu fungovat.

Temná mysl (Resident Evil Village: Shadows of Rose fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat