taehyung
bugün dışarı çıkacağımannem
kimle olacaksın
ve nereyetaehyung
yoongi ve jimin
nereye bilmiyorumannem
alkol alacaksan yarın yemek yememeyi göze altaehyung
tamamne zaman dönüyorsunuz
annem
daha yeni geldik sayılır
işimiz uzayabilirtaehyung
peki//
Acımasızlardı. Hem fiziksel hem psikolojik şiddet uygulamaktan kaçınmıyorlar, ceza vermeyi seviyorlardı. Bazen ailem değilde, düşmanım olduklarını düşünüyordum.
Bazen değil, her zaman.
Evden çıktıktan sonra Yoongi hyungun arabasını görmemle gülümseyerek arka koltuğa geçtim.
"Hoşgeldin Teteem"
Jimin'in neşeli sesi gülümsememi büyütürken "hoşbuldum"dedim ve devam ettim. "Bugün nereye"
Bu soruyu Yoongi hyung cevapladi. "Luka'nın partisine"
Kaşlarımı çatarak "o kimdi" diye sordum. Jimin "Mimarlıkta, bir sen etmiyorlar canım ama çok zenginler. Her yıl en çok katılım onun partisine oluyor" dedi. Cevap vermeden başımı salladım. Telefonuma gelen mesajla arkama yaslandım ve bildirime baktım.
Jeon Jungkook.
Bu sabahki sözlü tartışmamızdan sonra bir şeyler yapacağını biliyordum. Şimdiden ne yazdığını merak etmiştim.
Açıkçası içimde endişe de vardı. Şimdiye kadar bana sataşanların spesifik bir sebebi yoktu. Sinir bozucu olduğumu, kendimi beğenmiş olduğumu, işe yaramaz olduğumu, çıkan yalan dedikodulardan dolayı orospu olduğumu, ilgi çekmeye çalışan biri olduğumu, vücudumun erkek gibi olmadığını, normal olmadığımı söylerler ve sonuç olarak bir tartışma çıkartırlardı. Dediğim gibi hepsinin üstesinden gelmiştim ve eskisi kadar bana bulaşmıyorlardı.
Fiziksel olarak çok güçlü olmasam da sözlü olarak kendimi korumayı öğrenmiştim. Zorla öğrenmiştim.
Ancak şimdi farklıydı. Jungkook bu sefer gerçekten beni bitirecek bir hatamı bulmuş ve üzerime oynuyordu.
Geçenki mesajlaşmamızda videoyu polise verirse üstü kapanır, okuldaki dedikodular 1-2 hafta sürer biter zannetmiş ve polise vermekten vazgeçmişti. Benim için daha iyi bir karar veremezdi.
Aslında öyle değildi ancak vazgeçmesi işime gelmişti tabii ki. Eğer vazgeçmeseydi ve video yayılsaydı hayatım tam anlamıyla kaosa dönerdi.
Ailemin ve bu okuldaki iğrenç bütün öğrencilerin bana karşı nefretini bilmiyordu. Eğer bilseydi videoyu verir ve hayatımın kaymasını zevkle izlerdi diye düşünüyorum.
Jungkook şimdilik videoyu vermeyeceği için o sürede onu oyalamalıydım. Bir şeyler olacaktı, biliyordum ama tahmin edemiyordum.
Kısa zaman içinde o videoları her yerden silmem ve Jungkook'a hak ettiğim üstünlüğü kurmam gerekiyordu. Aslında yapılması gereken başka şeyler de vardı.
Mesela Jaehyun piçini döve döve konuşturmak gibi. Onun abisiyle derdinden acı çeken kişi ben oluyordum, kesinlikle haksızlıktı.
"Jungkook işini nasıl halledicez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovin a cruel boy, taekook
FanfictionGelip bana sarıl ve her şeyin iyi olacağını söyle, özür dile ve seni affedeyim.