Bölüm / 0.1

117 10 208
                                    

Çağan Efe Ak
3 Nisan - Saat 11.54

Bölüm Şarkısı / Son Feci Bisiklet - çikolata
Çağan'dan Leya'ya öneri

Bölüm Şarkısı / Son Feci Bisiklet - çikolataÇağan'dan Leya'ya öneri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim zar zor açıldığında resmen yanıyordu. Elimi kaldırıp gözlerimi ovalarken üzerimde ki ağırlığı fark edince başımı eğdim, sonrasında ise kendime kızarak derin bir nefes aldım. Cidden mi ya? Yine mi? Bu kızın benden çektiği neydi?

Göğsümde uyuyan güzeli hafifçe üstümden kaldırıp yanıma çektiğimde kolum belini sararken onun eli göğsümün üzerinde kalmıştı. Yüzünü omzuma gizlediğini fark ettiğimde yan dönerek onu izleyecektim ki yine yaklaşmış başını boyun girintime sokmuştu. Üşüyor muydu acaba?

Elimi hafifçe kollarında gezdirdiğimde üşümüş olduğunu fark ettim. Üzerine yattığımız örtüyü çok yavaş hareketlerle çekip üzerine örttüğümde aklıma dün geceyi getirmeye çalışıyordum. Kim bilir gecenin kaçında aramıştım? Veya kim bilir yine arkamı toplamak için ne yalan söylemişti?
Kendi kendime kızıp bir küfür mırıldandığımda yerinde kımıldayıp biraz sonra gözlerinin açıldığını gördüm.

Ona dönüp uykulu gözlerinin yeşillerini izlerken kendine gelmeye çalışıyordu. Elimi yavaşça saçlarında gezdirmeye başladığımda bakışlarında ki durgunluk kayboldu ve sert bakışlarını bana dikti.
-Özür dilerim.

-Çağan hep özür diliyorsun, ama bunu bir daha yapmayacağına dair Birşey söylemiyorsun..
Sesi bana kızgın değilde yumuşak bir tonda çıktığında hafifçe yaklaşıp dudaklarımı alnına bastırdım. Hiç kıpırdamadığında geri çekilecekken alnını dudaklarımdan ayırmadan yaklaştı, dudaklarının baskısını adem elmamın üzerinde hissettiğimde istemsizce her seferinde olduğu gibi yutkundum.

-Saat kaç?
Elimi hafifçe sırt üstü dönerek telefona uzattım. 11.59 telefonu geri yerine bıraktığımda Leya'nın kedi gibi mırıldandığını fark ettim.
-On iki..

Dediğim şeyle başını salladıktan sonra tekrar gözleri kapanırken birden kaskatı kesilmesini hissettim. Anında gözleri açılırken bakışlarında hiç sevmediğim bir ifade vardı.. Beni öldüreceğini söyleyen bir ifade.
-Bugün çarşamba.. Okul vardı.. Ve biz yarım günü kaçırdık! Alarm kurmuyor musun sen?

-Genelde hayır çünkü kalktığın zaman yaptığın ilk şey beni aramak oluyor..
Bana attığı cidden mi bakışları arasında hızla yataktan kalktığında onu takip ettim. Kapının kilidini açıp yerdeki Kapüşonluyu aldığında hızla ayakkabılarını giymeye başladı.

-15 dakikan var Çağan. Duş mu alırsın, yemek mi yersin, kahve mi içersin bilmiyorum. Hazır bir şekilde benimle 15 dakika sonra dışarıda buluş.
Hızla odadan çıkarken göz ucuyla bana baktığında asker selamı verdim ve kapı kapanmadan önce yemin ederim gülümsediğini gördüm.

𝑆𝑎𝑛𝑎 𝑌𝑒𝑛𝑖𝑙𝑚𝑒𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin