Bölüm / 0.2

119 12 217
                                    

Leya Kırşan
3 Nisan - Saat 13.54

Bölüm Şarkısı /
Dolu kadehi ters tut - Sen ve Ben

Çağan'dan Leya'ya öneri

Okul bahçesinden içeri girdiğimizde çok yorulduğum için elimi Miraç'ın elinden kurtarırken dizlerime yaslanıp soluklandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul bahçesinden içeri girdiğimizde çok yorulduğum için elimi Miraç'ın elinden kurtarırken dizlerime yaslanıp soluklandım.

Geç kalmaktan korkmuştum ve buna rağmen yine de yarım saat geç kalmıştım. En azından Çağan'ı aradığımda hocanın sınıf defterini ikinci dersin sonunda dolduracağını söylemişti. Hoca bahçede yoktu bu yüzden sanki en başından beri bahçedeymişiz gibi banka oturduk, bakışlarım bu sırada Çağan'ı arıyordu. Her ne kadar Miraçla güzel vakit geçirdiğim için onunla kalmak istesemde bir yandan Çağan'ın yanında olmak istiyordum. Ama ne Miraç Ne de Çağan bu fikre sıcak bakardı, araları niye bilmiyorum okulun ilk yılından beri bozuktu ve Çağan'ın Miraç'ı dövmenin ucundan kaç kere döndermiştim.

Saha da yan sınıfla birlikte basketbol maçı yaptıklarını fark ettiğimde göz devirip ayaklandım ve sahaya doğru yaklaştım.
Miraç'ı konuşurken bıraktığımın farkına arkamdan seslendiğinde bıraktım.
-Şey affedersin, ama Çağan'a bakmam lazım.

-Leya o çocuk değil, sende annesi değilsin. Neden sürekli onun yanındasın?
Gerçekten ciddi bir şekilde sorduğunda başımı kaldırırken kaşlarımı çattım.
-O benim en yakın arkadaşım Miraç, elbette onun yanında olucağım.

-Öyle mi? Dışarıdan bakınca hiçte arkadaşa benzemiyorsunuz.
Kıskanıyor olabilir miydi?

Devam etmesini beklediğimi fark ettiğinde derin bir nefes aldı.
-Uzaktan bakınca o kadar yakınsınız ki her gören sevgiler mi diye soruyor. Kardeşler birbirlerini bu kadar tanımıyor, birlikte bu kadar vakit geçirmiyor ama siz "arkadaş" olmanıza rağmen dipdibesiniz. Sınıftakiler tarafından shipleniyorsunuz ve buna rağmen hiç uzaklaşmıyorsunuz.

Sesinde ki suçlayıcı tonu fark ettiğimde parmağımı ona doğru kaldırırken bir adım attım.
-Bu ne sınıftakileri ne de seni ilgilendirir Miraç! Aramızda Birşey olsa da olmasa da.

-Leya, benimle flört ederken onun bu kadar dibinde olması canımı sıkıyor.
Ne? Cidden bu erkeklerin flört tanımıyla bir sorunu vardı. Benimle flört ettiğini hiç hissettirmemişti, veya benimle ilgilendiğini. Ondan hoşlanıyor olabilirdim ama benim üzerime gelmesine izin verecek değildim.

-Bak madem canını sıkıyor git kendine flört edecek başka bir kız bul. Daha aramızda hiç birşey yokken çocukluk arkadaşım ve senin aranda seçim yapmamı istiyorsan aptalın tekisin.
Ben her durumda Çağan'ı seçerdim kimse kusura bakmasın. Sahanın yanına geldiğimde mola vermiş olmalılar ki herkes su içerken ben ellerimi tele yaslayıp etrafa göz gezdirdim. Çağan neredeydi? Daha iki dakika öce onu sahada gördüğüme emindim.

𝑆𝑎𝑛𝑎 𝑌𝑒𝑛𝑖𝑙𝑚𝑒𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin