Çağan Efe Ak
3 Nisan - Saat 22.53Bölüm Şarkısı /
ikiye On Kala - Koptu İpim DüşüyorumLeya'dan Çağan'a öneri
-Ne yapalım? Kızlar gelene kadar..
Yağız olduğu yerde iyice yayılırken bilmediğimi belirterek dudaklarımı büzdüm. Gözüm etrafı tararken ne aradığımı ben bilmesem bile vücudum çok iyi biliyordu..-Çağan daha kız gideli 5 dakika oldu - olmadı..
He birde yanımda bulunan arkadaşlar.. Arda'nın başladığı sözü Yağız yattığı yerden tamamlarken omuzlarımı silktim..
-Olmadı birader..-Sen hâlâ bişey demedin mi Leya'ya?
Huzursuz bir şekilde yerimde kımıldansamda hiç birşey yokmuş gibi kolları geri atıp sırtımı yasladığım korkuluklara dayadım.
-Birşey mi demeliyim?-Burdan da anladık ki.. Dememiş..
Bunlar sürekli birbirlerinin laflarını mı tamamlayacaklardı? Bir diğer soru, ben bildiğim şeyi daha ne kadar inkar edecektim?-İnkar modunu kapat hemen, biz Herşeyin farkındayız Çağan. Kıza sırılsıklam aşıksın abi sen..
Bu terim biraz az kalmıştı sanırım hissettiklerimin yanında, ama en yakın tabir bu olduğu için omuz silkerek sessiz kaldım.-Ayrıca artık bunu onunda bilmesi gerek, söylemen gerek Çağan. Kıza yazık Bi kere, hem ona açılmıyorsun hemde ona açılanların annesinden emdiği sütü burunlarından geri çıkarıyorsun.
Bakışlarımı kaçırmaya devam ederken etrafı kontrol ettim, şimdi Leya bir yerden fırlarda ondan bahsettiğimizi duyarsa daha inkar etmem için bahane kalmazdı ve bu sefer açılmak zorunda kalırdım.Sonrasında sahadan çıkan bizden belki bir iki yaş küçük gençlerin bıraktığı basketbol topunun sahanın içinde yuvarlanışını izledim.
-Siz en son maç yapmak istiyordunuz dimi?Arda hızla yattığı yerde doğrulup ayaklanırken Yağız mırıldanıyordu.
-Ohoooo abi sen bizi dinledin mi hiç?Elimi öyle böyle manasında bir iki kere çevirip sahaya yöneldiğimde Arda ve Yağız da peşimden geldiği için hızla topa ilerleyip aldım.
-Bana karşı ikiniz?-Uyar.
Arda hızla kabul edip üzerinde ki hırkayı çıkarırken ben zaten çardakta çıkardığım için rahattım.O sırada Yağız söylediklerinde baya ciddi olduğunu gösteren bir ifade ile bana bakıyordu
-Asla akıllanmadığın için top almak bahanesiyle kafana vurmak serbest mi?Ben daha hayır diyemeden hızla üzerime atıldığında hem kendimi hem topu korumak için kaçmaya başlamıştım bile. Bir süre topu korusamda sonrasında kaptırmış ve sonrasında tekrar ele geçirmiştim, sanırım amacımızın basket atmak olduğunu unutmuş olabilirlerdi çünkü hem Arda hemde Yağız sadece başıma vurmaya ve topu almaya çalışıyordu. Çoğunlukla başıma vurmaya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑆𝑎𝑛𝑎 𝑌𝑒𝑛𝑖𝑙𝑚𝑒𝑘
Fanfiction-Ben seninle ne yapıcam Çağan? Göğsünün hareketlerinden uyumak üzere olduğunu biliyordum. Ama yinede cevap bekledim, tabi o cevap asla gelmedi..