2 gün sonra
taekm
jungkook
bu akşamki buluşmaya ben de geliyorumjeon.j
minah'la benim aramda olan gecede ne işin vartaekm
minah istedi
görüldü.jeon.j
?taekm
ilk buluşma
gerginim
bir sorun falan çıkarsa yanımda bulunmanı istiyorum dedi
ben de kabul ettimetraftaki masalardan birinde beni görürsen sorun çıkarma diye de haber verdim
jeon.j
minah biliyor mutaekm
hayır
sana söylediğimden haberi yok
bu yüzden beni görmemezlikten gel
yokmuşum gibi rahat olabilirsinjeon.j
rahat olacağıma emin olabilirsin
görüldü.neyse
çıkıyorum başka bir şey yoksataekm
aptal|
çıkabilirsin
görüldü.çevrim dışı.
ne inatmış|
><
Jungkook'u, her ne kadar ona haber de vermiş olsam Minah bunu bilmediğinden, restoranın içinde bulunan ve üzerinde çeşitli tabloların asıldığı bir duvarın arkasında gibi kalan kısmındaki masadan izliyordum. Geçen yirmi dakikalık bir süre içinde sorun varmış gibi görünmüyordu. Çevreme baktığımda da bütün herkes mutlu gibiydi. Tek sorun bendim. Canım sıkılıyordu.
Minah liseden tanıdığım yakın sayılabilecek türden bir arkadaşımdı. Lise dönemimde en çok vakit geçirdiğim insan da diyebiliriz. Bu yüzden teklifini net bir dille reddedememiştim. Hem Jungkook'un ona nasıl davranacağına da pek emin değildim. Özellikle son yaşadığımız tatsız konuşmalardan sonra onu ortada bırakacak gibi hissediyordum. Bu yüzden de kabul etmiştim aslında.
Ancak az önce de söylediğim gibi, aralarında hiçbir sorun yoktu. İkisi birlikte çok güzel vakit geçiriyorlardı. Bense masamda oturmuş, tek bir tane şartını koyduğum kadehi hızlıca bitmemesi için yavaş yavaş yudumlayarak onları izlemekle meşguldüm.
Jungkook'la bu gece için saydığım üçüncü defa göz göze gelirken, kaşlarımla Minah'ı işaret ederek ona bakmasını söylemeye çalışıyordum. Tanrı aşkına, onun yüzünden yakalanabilirdim!
Eğer ki yakalanırsam Minah üzülürdü. Jungkook'un bunu bilmesinin onu ne kadar utandırdığını söyleyerek küserdi bile belki bana. Minah, değer verdiğim biriydi. Bu yüzden bunun olmasını istemiyordum.
Tanrı'ya şükür ki Jungkook da bunun olmasını istemezmiş gibi önüne döndüğünde Minah'a, yüzüne kondurduğu o flörtöz gülüşünü sunarak bir şeyler söylemeye başladı.
Açıkçası şaşırmıştım. Minah'ın Jungkook gibi insanlara sabrı olmayacağını düşünüyordum. Zaten özellikle de bu yüzden onu seçmiştim. Jungkook için kötü bir gece olmasını diliyordum. Fakat işler gereğinden fazla iyiydi. Bu ise elimdeki kadehi bitirip ikinciye geçmeme sebep olacak türden canımı sıkmıştı.
Yaşadığım sıkkınlığı atmak için elimi yüzümü yıkamaya karar verdiğimde, bunu Minah'a haber verecekken son anda mesajı silmiş ve vazgeçmiştim. Muhtemelen yokluğumu bile fark etmeyecekti. Bu yüzden ikisinin çok keyifli görünen konuşmalarını bölmemeliydim.