Benim adım deniz 16 yaşında tanışıp 19 yaşında evlendirildigim ali ile hayatım boktan ilerliyordu kumar bağımlısı şiddet bağımlısı ve uyuşturucu içen adama bir tane kız çocuğu vermiştim hayatımın hatasını yaptığım güne lanet ediyordum ama bir yandan kızım beni hayata bağlayan tek olanaktı dolunay hayatımda olmasaydı belki de şuan bir yerlerde kendimi intihar etmiştim üç yıllık evliligimde evime girdiğim ilk anda şiddet görmüştüm ama ailem beni asla koruyup kollamayacagi için bu hayata kendimi mahkum hissediyordum ve hiçbir zaman kurtulamayacagim bir girdabin içinde olduğuma emindim Ali'den boşanmak benim için imkansız birseydi kacicak gidicek bir yerim asla yoktu belki düzelir ümidiyle her gün kendimi kandırdım ta ki evliliğimiz dört ayı doldurunca hamile olduğumu öğreninceye kadar hamileligimi öğrendiği an mutsuzluğu gözümün önünden asla gitmiyor o benim karnimdakinden nefret ettikçe ben ondan nefret ettim o an ona karşı yeşerebilicek umitlerimin hepsi soldu sadece kendimi düzene sokup ondan kaçıp kurtulacağım günü bekliyordum.Hamileligim boyunca gördüğüm şiddetin haddi hesabı yoktu aileme durumumu anlatamiyordum çünkü bana sahip çıkmayacaklarına adım gibi emindim kendimi birilerine yamamak yerine bu huzursuzluğun içinde kalmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKSİCİ!
Roman d'amourEvli,bir kız çocuğu olan denizin hikayesi kocasının kumar yüzünden intihar mesajını alınca bindiği taksiye taksiciyle karşılaştığı an.