~Canlı yayın~

757 58 27
                                    

Kenan'dan:
5 saat boyunca aralıksız antrenman yaptıktan sonra eve geçmeye karar vermiştim. Aslında antrenman yaklaşık 2 saat önce bitmişti fakat benim sinirim geçmemişti.

Ben de biraz daha durup sinirimi toptan çıkarmıştım. Aslında Barış abi ve Kerem abi de benimle kalıyorlardı fakat onlar da 1 saat önce sıkılmış ve evlerine geçmişlerdi.

Soyunma odasına girdiğimde hızlıca duş almıştım. Üstüme rahat siyah bir tişört giyip altıma da siyah bir şort giyip eşyalarımı toplamıştım.

Eşyalarımı topladıktan staddan çıktığım hâlâ bir sürü hayranın kapı önünde durduğunu görmüştüm. Sadece hayranlar olsa iyiydi.Paparazilerde doluydu. Paparazilerle uğraşıcak havam olmadığından korumalara onlarla ilgilenmelerini söyleyip hayranlara el sallayıp bir-iki tane de imza attıktan sonra arabama binip evime doğru son sürat gitmeye başlamıştım.

Yolun yarısında bir benzinliğe uğrayıp benzin için sıra beklerken instagrama girmeye karar verdim. Telefon kırıktı o şuan önemli değildi, evde değiştirirdim. İnstagrama girdiğimde ilk gördüğüm haber Arda'nın bugün 21.00'da canlı yayın açıcağının haberiydi. Saat şuan 20.05'di . Her şekilde yetişirdim.

Sıra bana gelince benzinin parasını ödeyip dükkandan çıkmıştım. Arabama binip son sürat evime sürmüştüm. Zaten 15 dakika sonra evdeydim.

*Ev şöyle bir şey*(Ve evet arkadaşlar Kenan para şıçıyo)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Ev şöyle bir şey*
(Ve evet arkadaşlar Kenan para şıçıyo)

Eve girdikten sonra kasadan diğer telefonlarımdan biri alıp mutfağa
geçtim.Mutfakta kendime atıştırmalık hazırlayıp salona geçtim.

Zaten ben salona geçene kadar saat çoktan 20.57 olmuştu. Biramı açıp canlı yayını beklemeye başlamıştım. Çok geçmeden canlı yayın başlamıştı.

*Arda:Herkese merhabalar sevgili Fenerbahçe ailesi ve yayına gelen diğer herkes. Bugün burda bizim kadroyla oyun gecesi yapıcaz fakat onun öncesinde size bazı şeyleri açıklamamız lazım.
Sy:Herkese merhaba
Ferdi:İşte doğum günü adamımızda geldi.
Arda:Fkfkgkfl
Ryan:Bensiz mi başladınız
Arda:Gel gel Ryan abi, zaten yeni açtık

Ferdi:O zaman ben başlıyoru-Serdar
abi ne yapıyorsun ya gözünü seveyim
Serdar:Süüüiiiii
Arda:Ronaldo abi gör artık şunu ya

Ferdi:Neyse ilk olarak öpüşenler biz değiliz
Ryan:Bak bak yorumlar geliyor kim o zaman diye
Sy:Öpüşenler Kentle bendim
Mert Hakan:Şok şok şok
Ferdi:Ardayla öyle bir etkileşimimiz bulunmadı.
Mert Hakan:Şok şok şok
Arda:Abi sen napıyosun ya

Yavru Aslan||Kenan YıldızxArda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin