Selammm
Bölüm kısa oldu çünkü Watpadd 3-4 kez yazdıgım 3klık bölümü sildi ve moralim sikildi
Bunun için özür dilerim
Paragraf arası yorum yaparsanız çok sevinirim
Yazım yanlışı varsa özür dilerim
Şimdiden teşekkür ederim💕
✨İyi Okumalar✨
Arda'dan:
Soyunma odası:Soyunma odasında hepimiz deli gibi eğleniyorduk. Ve her zaman olduğu gibi dj Mert hakan abiyidi. Hapörlerden Hande Yenerin Sebastian şarkısı kendini Athenanın Kanım sarı lacivert şarkısına bıraktığında ben de şarkıya eşlik etmeye başlamıştım.
Zıplayarak şarkıyı söylerken gözlerim Ferdininkilerle buluşmuştu. Ve dünya o an durmuştu benim için. Bedenim şarkıya eşlik ederken ruhum da onun ruhuna eşlik ediyordu. Kalabalıktan sıyrılıp yanıma geldiğinde ellerini belime dolayıp yavaşça bastırmıştı bedenimi onun bedenine. Arkadan Kent abinin "oooo" nidalarını duysam da tepki vermiyordum. Şuan benim dünyamda sadece ikimiz vardık. O ve ben...
Kendi dünyamdan çıkıp gerçek dünyaya dönmeme neden olan şey Mert ve İrfan abinin ikimizin başından şu dökmesiydi.
Ferdi:Abi.. Abi napıyorsunuz ya!?
Ferdi benden ayrılıp ıslak formasını çıkarmıştı. Ve aman tanrım o baklavalar ıslak saçla birleşince- Siktir çok güzel bir manzaram vardı şuan. Ben böyle düşünürken Ferdi çıkardığı formasını İrfan abinin suratına atmıştı.
İrfan abi suratındaki formayı çekip kahkaha atmıştı. Daha sonra da çekilen küçük halaya katılmıştı. Mert abi de son kez bize su atmış ve o da halaya katılmıştı.
Ferdi:Hoşuna gitti sanırım
Ferdi sırıtarak sorduğu sorudan sonra beni kendine çekmiş ve kafamı göğsüne yatırmıştı
Arda:kesinlikle... Ama bu haksızlık
Ferdi: neymiş bakalım bu haksızlıkFerdi konuşurken bir andan da saçlarımla oynuyordu ve bu mayışmama sebebiyet veriyordu
Arda: Yani sen böyle kaslı bir şey oldun çıktın ben kaldım burda minnacık hamur gibi~
Ferdi güldükten sonra beni oturur pozisyona getirtmiş ve yanağımı sıkmıştı
Ferdi: Uyy yerim seni ben
Ferdinin koluna şakadan yumruk atmıştım son söylediği şey sonrası. O sırada Valencia abi bağırmaya başlamıştı.
Valencia: Arkadaşlarrrr!!! Emenike arıyor!
Eğribayat: ya bizene senin sevgilinden acabaİrfancanın söylediği şeylerle ben de dahil çoğu kişi gülmüştü.
Ferdi: gel bir gidelim bakalım ne diyormuş emenike abimiz
Ferdi yerinden kalktığında ben de onun arkasından ayağa kalkmıştım. Daha sonrada emenike abiyle konuşmak üzere Valencia abinin yanına yürümeye başlamıştık.
Valencia abinin yanına gittiğimizde Valencia abi telefonu sırayla bize vermiş ve biz de emenike abinin tebriklerini almıştık.
Son telefon görüşmesini röportajdan gelen Jose hoca yapmıştı ve daha sonrasında otele geçmek üzere staddan ayrılmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavru Aslan||Kenan YıldızxArda Güler
FanfictionGalatasaray'ın kaptanı Kenan Yıldız, Fenerbahçe'nin bebeği Arda Güleri Ferdi Kadıoğlu'dan ayırmak için her şeyi yapmaya hazırdı. 🥇#Kenda➪05.08.2024 🥉#Kenda➪14.08.2024 :Her perşembe günü yeni bölüm *İroni amaçla yazılmıştır* *Gerçeklerle bağlantıs...