~İlk Yarı~

437 47 31
                                    

"Selammmm"

"Daha fazla paragraf arası yorum yaparsanız sevinirim"

İyi Okumalar ✨

Arda'dan:
*
*
*
*
Çağlar abinin pasıyla başlayan bu maçı asla unutamayacağımı biliyordum.

Top ilk defa 25.dakikada ayağıma gelmişti. Ben de topu aldığım gibi Galatasaray kalesine koşmaya başlamıştım ta ki Torreia topuğuma basıp beni yere düşürürene kadar

Ben yerde acıyla kıvranırken bizim takım ikiye bölünmüştü. Bir kısmı yanımda bana kalkmama yardım ediyor ve kalkıp kalkamayacağımı soruyordu.

Mert(M):İyi misin abim iyi misin???
Dzeko:Arda kalkabilecek misin
Becao:Ardaaa iyi misinn?????

Takım arkadaşlarınızın sizin nasıl olduğunuzu sorması gayet normal bir şeydir. Fakat karşı takımın kaptanı oyuncusunun sarı kart almasını engellemeye çalışmak yerine sizle ilgilenmesi hiç de normal bir şey değildir

Kenan:İyi misin Arda? Çok canın yanıyor mu?

Kenana sözlerinden sonra dolu gözlerimle ona bakmıştım. Kenan bu bakışımdan sonra kafasını iki yana sallayıp kalkmam için elini uzatmıştı.

Uzattığı elini tutup yavaş bir şekilde ayaklanmıştım. O sırada gözüme Halil Umut abinin yanında sarı kart olması için olayı anlatan takım arkadaşlarım gözüme takıldı. Onların yanında bir de olayın sarı kart olmadığını söyleyen Galatasaray'lı oyuncular vardı.

Daha sonrasındaysa Halil Umut Meler benim ayağa kalktığımı göstermiş ve başka bir yöne doğru yürümeye başlamıştı.

Ferdi, Mert abi bir de İrfan abi hakeme ufacık(!) sövdükten sonra yanıma gelmişlerdi.

İrfan:İyi misin aslanım
Arda:İyiyim abi saol
Mert H:Orospu hakem onlara oynuyor resmen ya
Arda:Tamam abi sakin ol
Ferdi:Sen iyisin dimi?

Ferdinin endişeli bir sesle sorduğu sonrası küçük bir gülümseme sunmuştum ona. O da bana karşı gülümsemiş ve beni kolları arasına almıştı.

Çağlar:Iyyy siz de aşık aşık davranmaya başladığınıza göre bu maçı alabiriz! HADİ KOÇLARIM!

Çağlar abinin bağırarak söylediği şeylerden sonra hepimiz gülmüş ve oyuna dönmüştük.

*
*
*

"Arda Güler geldi, şık bir çalım koşuyo-GOOOOLLLLL. FENERBAHÇE'NİN GENÇ YILDIZINDAN ÇOK ŞIK BİR GOL!"

Topun ağlara girdiğini görmemle taraftarlara koşmam bir olmuştu. Benim arkamdan gelip üstüme atlayan Ferdiyle yere devrilmiştim. Biz yerde kahkaha atarken Mert abiyle İrfan abi de bir anda üstümüze atlamıştı.Onların ardından Çağlarla Mertte üstümüze atlayınca diğerleri de gaza gelip üstümüze atlamıştı.

Benim altta canım çıkarken Mert abi bağırıyordu.

Mert H:Olum hanginiz götüme pandik atıyor LAN!

Mert abinin bağırışından sonra herkes gülmüş ve ayağa kalkmaya başlamıştık.

Mert H:Bir buluyum gebertecem lan
Ferdi:Abi deme öyle belki götünü çok sevmiştir.
Mert H:Yürü lan

Yavru Aslan||Kenan YıldızxArda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin