seni kırmak istemiyorum

2.4K 366 131
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix zor da olsa toparlandı, elindeki ufak valiziyle aşağıya indi. Çığlık çığlığa ağlamak istese de kendisini bastırmak zorundaydı. Öyle de yaptı.

Normalde oldukça dakik bir insandı ama ufak bir sıkıntı yüzünden biraz geç kalmıştı. İndiğinde Hyunjin ve meşhur siyah arabası onu orada bekliyordu.

Hyunjin arabaya doğru yaslanmış, kollarını göğsünde kavuşturmuştu.

Felix'in geldiğini gördüğünde doğruldu, ona doğru harekete geçti.

Elindeki valizi alırken Felix'in yorgunluğunu gözlerinden anlayabiliyordu. Uykusuzluk değildi bu, emindi.

Valizi bagaja koyarken Felix de arabaya ilerlemiş, kapının önünde beklemişti.

Kapısını her zaman Hyunjin açardı, beklentisi buydu.

Ama Hyunjin öyle yapmadı. Sürücü koltuğunun kapısını açıp oturdu.

Felix derin bir nefes aldıktan sonra kendi kapısını açarak o da Hyunjin'in yanına katıldı.

Araba harekete geçtiğinde de hala bir ölüm sessizliği vardı.

Ve ilk defa, bu sessizliği Felix bozdu. "Neden kapımı açmadın?"

Hyunjin gözlerini yoldan ayırmadan yanıtladı. "Pek iyi bir ruh halinde görünmüyordun. Seni rahatsız etmek istemedim."

Haklıydı, Hyunjin'in kibarlıklarına kaba şekilde yanıt vermişti hep.

Yol boyunca başka hiçbir şey konuşmaşlardı.

Hyunjin'in yaşadığı yerin önüne geldiklerinde Felix'in kapısı bir görevli tarafından açıldı. Felix inerken Hyunjin de onu takip etti.

Kapının önüne geldiklerinde Hyunjin elindeki valizi görevliye uzattı. "Şirkete döneceğim. İhtiyacın olan her şeyi evdeki görevlilerden isteyebilirsin. Bir durum olduğunda mutlaka beni ara. Sana odanı gösterirler."

"Bir durum olmayacaktır."

"Ara işte Felix." Derken Hyunjin'in hafiften sinirlendiği belli oluyordu.

Felix başıyla onayladı, ardından Hyunjin yanından ayrıldı.

𔓘

Bir hizmetliyle beraber onun için hazırlanmış yatak odasına çıktı Felix. Hafif sarı ışıkla aydınlatılmış beyaz mobilyaların olduğu oda sahiden onun zevkine göre döşenmiş gibiydi.

Çünkü onun odası dışında kalan tüm evde koyu renkler hakimdi.

Ama kendi evlerini yaptırırken seçtiği iç dekordan Felix'in toprak tonlarına ve beyaza daha yakın olduğunu anlamıştı Hyunjin. Bu kadar kısa zamanda bunları ayarlayabilmişti.

Öğle yemeğine kadar tek başına odasında oturdu Felix.

Hayatının son birkaç yılı iş yoğunluğuyla geçtiğinden boş zamanlarında ne yapacağından bile emin değildi.

Tüm sabahını sahiden telefonunda videolar izleyerek geçirdi.

Öğle yemeği için odasına bir hizmetli girmiş, yemeği nerede yemek istediğini sormuştu.

Felix biraz uzaklaşırım umuduyla Hyunjin nerede yiyorsa orada yemeyi tercih etmiş, yemek odasına inmişti.

Yemeğini yiyip yeniden odasına çekildiğindeyse bir daha çıkmak için hiçbir bahanesi olmamıştı.

İnci Çiçeği | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin