⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin'in son söylediklerinden sonra arabada hiçbir şey konuşulmamış, sonunda yemek için ayarlanan restorana varmışlardı.
Emniyet kemerlerini çözerlerken Hyunjin Felix'e döndü. "İnme, kapını ben açacağım."
Felix gözlerini devirdi, yine de Hyunjin'in dediği gibi yaptı.
Hyunjin arabadan indi, Felix'in kapısını açtı. Elini uzattığında Felix rol yaptığını saklamadan yalandan gülümsedi, ona uzatılan eli tuttu.
Sıcaktı.
Felix'in her zaman soğuk olan ellerinin tam tersi, sıcak ve sert elleri vardı.
Uzun zaman olmuştu bu sıcaklığı hissetmeyeli.
Arabadan indiğinde Hyunjin kapıyı kapattı, anahtarı başlarında bekleyen pahalı mekanın valesine uzattı.
İçeri girdiklerinde VIP bir odaya gitmişler, çoktan onları bekleyen kardeşlerle karşılaşmışlardı.
Hyunjin'in aksine Minho da Yeji de biraz daha klasik günlük kıyafetleri içindeydi.
Felix ve Hyunjin içeri girdiklerinde Yeji gülümserken Minho kafasını kaldırıp o tarafa bakmamıştı bile.
Felix onları saygıyla selamladıktan sonra onlar için bırakılmış yerlere oturdular.
Yemeklerini sipariş ettikten sonra masada bir sessizlik oluşmuştu.
"Anlat bakalım Felix." Dedi Yeji heyecanla. Düne göre daha sıcakkanlı ve samimi görünüyordu. "Neler yapmaktan hoşlanırsın?"
Felix daha çok ne iş yapıyorsun, en başarılı olduğun alanlar ne, evlendikten sonra devam edecek misin gibi şeyler duymayı bekliyordu. Bu soru onu şaşırtmıştı.
Şaşkınlığını gizlemeden gülümsedi. "Şey... İş yerinde mi?"
Yeji samimi bir tebessüm verdi. "Hayır ya... İş mi konuşacağız sahiden? Boş zamanlarında ne yapmaktan hoşlandığını sordum."
Felix başını öne eğdi. "İş dışında pek bir şey yapmıyorum."
Minho ilk defa konuşarak araya girdi. "Genel müdür olmak kolay değil. Gecesi gündüzü birbirine girecek kadar çalışan birisine hobi sorman mantıklı değil."
Hyunjin ise Felix'i uzun uzun kesiyordu şimdi.
Felix'in önceden yapmaktan çok zevk aldığı, hatta hayatının merkezine koyduğu bir hobisi vardı ama belki de çekindiğinden bundan bahsetmiyordu.
Aksi takdirde bundan vazgeçmiş olma düşüncesi onu biraz üzmüştü.
Felix Minho'nun sözlerini onaylarcasına başını salladı.
Yeji modunu hiç düşürmeden Felix'e bakarak konuşmaya devam etti. "Ailenden ayrı yaşadığını duydum, aranız pek iyi değil mi?"
"Sen mi evleneceksin Yeji?" Diye sorup yine kardeşinin hevesini kıran Minho olmuştu. "Bırak bunları Hyunjin sorsun."
"Eniştemi tanımaya çalışıyorum!" Diye bağırdı Yeji abisine.
Minho umursamazca göz devirmişti.
Hyunjin ise sabırla konuşmalarını izliyordu.
"Hayır, aramızda bir sorun yok." Dedi Felix. "Ailemin malikanesi şirkete çok uzak kalıyordu. Ehliyetim de olmadığından ulaşımda zorlanıyordum."
"Özel şoförün yok muydu?"
"Olmadığından değil. Yine de şirkete yakın bir yerde oturmak daha rahat." Derken başını kaldırmadan Hyunjin'e kaçamak bir bakış atmıştı. Oldukça imalıydı, yardım istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Çiçeği | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fiksi PenggemarBabam ayarlanmış bir evlilik yapacağımı söylediğinde hayatımın tamamen bittiğine emindim. Ama kim bilebilirdi, ilk defa sahiden yaşayacağımı? [Hyunlix, omegaverse, green flag, evlilik hayatı] #felix 🥇 23.07.2024 #hyunjin 🥇14.08.2024 #changbin 🥇14...