╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗
Vιʅʅαιɳ
ғιvε╚══ஓ๑♡๑ஓ══╝
◤─────•~❉᯽❉~•─────◥
𝕴𝖒𝖒𝖔𝖗𝖙𝖆𝖑 𝖘𝖍𝖊
𝕽𝖊𝖙𝖚𝖗𝖓 𝖙𝖔 𝖒𝖊◣─────•~❉᯽❉~•─────◢
♡10.07.2024♡
Sınır: 20 oy ve yorum
Kafamda hissettiğim ağrıyla gözlerimi açtım ve yüzümü buruşturdum. Yavaşça sırtımı dikleştirirken kafamı tuttum.
"Aggh! Kafam, kafam, kafam..." diyerek kafamın acıyan tarafını ovuşturdum. O el beni gölün içine çektikten sonra, sanki Alice'in tavşan deliğine düşmesi gibi sonu gözükmeyen bir deliğin içine düşmüştüm. Ardından ise sertçe yere çarpmıştım. Ve şuanda da burdaydım. Zaten bir kerede anormal bir olay yaşamasam şaşarım."Gerçekten ye-" Gözlerim farkındalıkla açıldı. "Sesim..." Elimi boğazıma götürdüm. Bu şuan ki sesim değildi. Mitsu'nun o nazik, prensesleri aratmayan, bal damlatan sesi değildi. Kendi bedenime ait olan sesimdi...
Ellerime baktım ve kendi bedenime ait kaslı kollarımı gördüm. Mitsu'nun bedenine nazaran daha kalın ve büyük avuç içlerimi farkettim. Artık emindim... ben kendi bedenimdeydim.
"Bu... Bu benim bedenim! Tanrım, tekrardan falan mı öldüm?! Neden kendi bedenime gene döndüm. Tıpkı o tuhaf rüya gibi ama daha farklı! Tanrım! Ne oluyor-" Kafamı kaldırıp, etrafa baktığımda gördüğüm manzara karşısında dilim tutuldu. Aman Tanrım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐕𝐢𝐥𝐥𝐚𝐢𝐧ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ
أدب الهواة𝑶𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒘, 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇, 𝒏𝒐 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝑻𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒗𝒆, 𝑰'𝒍𝒍 𝒈𝒉𝒐𝒔𝒕 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒃𝒆 𝒔𝒐 𝒄𝒐𝒍𝒅 𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌, 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑲𝒏𝒐�...